Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 ноября 2023 PRO

Вікторія

Фахівець з обліку та договірної роботи, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
50 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст з контролю платежів та супроводження договорів

с 09.2022 по 02.2023 (5 месяцев)
Укртелеком, АТ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Фінансовий департамент, центр фінансового адміністрування договорів, група контролю платежів та супроводження договорів

- Внесення договорів в програмний комплекс Афіна
- Контроль виконання договорів з постачальниками послуг та закупівлі ТМЦ
- Перевірка оформлення документів (договорів, рахунків, актів)
- Внесення рахунків та актів в ПК Афіна
- Контроль оплат, видаткових накладних, податкових накладних
- Аналіз та контроль витрат по договору
- Оформлення, облік замовлень підрозділів на закупки
- Ведення реєстру договорів
- Архівація договорів
- Робота в ПК Афіна, Медок, Outlook, Excel

Фахівець відділу з транзакційних операцій департаменту з клієнтських операцій дирекції по взаємодії з клієнтами

с 01.2022 по 05.2022 (4 месяца)
ПрАТ ДТЕК Київські Електромережі, Київ (Енергетика)

- Розрахунок та внесення показників про використану електричну енергію споживачів - юридичних осіб.
- Робота в програмі SAP, Outlook.

Провідний спеціаліст відділу договірної роботи управління експлуатації та утримання будівель

с 08.2013 по 08.2021 (8 лет)
ПАТ Промінвестбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Департамент нерухомості,
управління експлуатації та утримання приміщень. Відділ договірної роботи.
- Укладання та супровід договорів по утриманню та експлуатації будівель банку.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Контроль за дотримання умов договору партнерами.
- Ведення та облік витрат, платежів за надані комунальні послуги:
витрати електричної енергії,
постачання газу,
постачання теплової енергії,
водопостачання та водовідведення,
управляючі компанії, вивіз ТПВ.
- Робота з договорами, рахунками, актами виконаних робіт.
- Перевірка та аналіз оформлення документів, що надходять від постачальників послуг.
- Внесення в програмний комплекс постачальників, договорів, розрахункових документів.
- Робота в SAP, ERP, Outlook, Excel.
- Ведення реєстрів договорів та оплати.
- Облік та списання дебіторської, кредиторської заборгованості.

Офіс-менеджер

с 03.2002 по 08.2013 (11 лет 5 месяцев)
Перші Київські Державні курси іноземних мов, Київ (Освіта, наука)

- Організація роботи офісу.
- Консультація, надання інформації про умови навчання, програми та розкладу курсів.
- Ведення реєстру оплати, договорів на навчання.
- Створення робочих груп, складання розкладу занять.
- Ведення табелю робочого часу, тарифікації.
- Забезпечення життєдіяльності офісу - замовлення учбових матеріалів, обладнання, канцтоварів, води та кави.
- Взаємодія з власниками орендуємих приміщень, вирішення організаційних питань.

Старший бухгагтер

с 08.1998 по 04.1999 (8 месяцев)
Київський фінансово-економічний коледж, Київ (Освіта, наука)

- Бухгалтер по нарахуванню заробітної плати.
- Нарахування своєчасно авансову частину та заробітну плату співробітникам
- Робити коректний розрахунок і проводити інші виплати (лікарняні, відпускні, матеріальна допомога, премії).
- Надавати звіти, передбачені законодавством.
- Консультування співробітників відносно нарахованої зарплати.
- Надання довідки про доходи для персоналу.

Образование

Міжрегіональна академія управління персоналом

Бухгалтерський облік та аудит, бухгалтер-аналітик, Київ
Высшее, с 2006 по 2010 (4 года)

Одеський фінансово-економічний коледж (Київський філіал)

Фінанси, бухгалтер-фінансист, Київ
Среднее специальное, с 1992 по 1995 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси бухгалтерського обліку + 1С:8.1.

Листопад-грудень 2010

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Outlook САПР ERP Афіна Робота в ПК Афіна, SAP, ERP. рахунки, акти, договори

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Організаційні здібності, відповідальність. Легко навчаюсь. Уважна, находжу спільну мову з колегами по роботі, адмінперсоналом, клієнтами. Завжди позитивний настрій та доброзичливе ставлення до людей.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: