Resume from July 9, 2023 File

Стелла

Особистий асистент, помічник керівника, адміністратор, менеджер, хостес, бариста

Age:
25 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СТЕЛЛА АРТ УА Амбіційна, мотивована, маю відмінні лідерські якості — управління
проєктами/процесами, прагну до успіху власного, як і компанії в якій працюю.
впевнена в собі — я не боюся задавати питання;
незалежна — вмію проявити ініціативу коли це доречно;
Спокійна, володію високою стресостійкісттю та навичками раціонального
управління часом;
Весела — я створюю позитивне середовище, дбаю про добру атмосферу і
комунікацію в колективі,
кооперативна — вмію працювати в команді.

Особисті дані Логічне мислення, креативність і рішучість —вмію швидко реагувати на ситуацію і
приймати рішення.
Адреса
Вишнева 4, Швидко освоююсь на новому місці і в новій професії.
80383 Малехів
Номер телефону
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта і кваліфікації
Email
[open contact info](look above in the "contact info" section) Фахова перед вища освіта вер 2021 - вер 2023
Дата народження "Львівський фаховий коледж Львівського національного університету
21-09-1998 природокористування", Львів
Місце народження Факультет цивільної інженерії.
Дубно, Україна. Спеціальність "архітектура та будівельний дизайн"
Стать Заочна форма навчання
Жіноча
Національність Ivent manager лют 2022 - тра 2022
Українка Campster, Львів
Сімейний стан
Незаміжня Wedding coordinator тра 2022 - лип 2022
Посвідчення водія "Вище неба" м.Київ, організатор та тренер курсу Марта Гунькало Весільний
В ( АКП) організатор Boss Wedding, Львів

Business course Online Boss Lady гру 2021 - січ 2022
Інтереси "Вище неба" керівник професійної підготовки Марта Гунькало Весільний
організатор, Lviv
Дизайн та мистецтво
Психологія Бариста + latte art гру 2021 - гру 2021
Katrin_coffee_school, Львів
Читання книг та Написання текстів
Івент менеджмент

Досвід роботи
Мови
Менеджер з інформаційного забезпечення сер 2022 - вер 2022
Українська Віза Стафф, Львів
Російська
Вирішення різноманітних візових питань
Польська Прийом документів з метою подачі на візу
Англійська Обробка документів згідно вимог Консульства та внесення даних до системи

HR лип 2022 - сер 2022
Work base pl, Дистанційно
•Рекрутинг кандидатів на працівників фірми на території України, через соц мережі,
рекламу та портали праці.
•Здійснення телефонних дзвінків та ознайомлення що до активних вакансій, умов та
вимог що до праці.
•Проведення співбесід, передача контактних даних зголошених та зарекрутованих
працівників до фірми.
•Організація документації, анкета, скани та документи про легальне перебування
працівника в Польщі та переказ їх до керівництва офісу фірми.
•Стабільний контакт з координаторами фірми і рапортування що до кількості
надісланих заявок, рекрутованих та перенаправлених до кординаторів на офіс
працівників.
• Належне виконання доручень та рекрутаційного плану.

Бариста в закладі "Kavoteka" наступне менеджер та сер 2021 - бер 2022
бренд-бариста мережі "Lattio coffee bar"
Lviv
Як менеджера:
•Розробка меню, розробка сезонних та альтернативних кавових напоїв,
запровадження альтернативних методів заварки кави.
• Написання рецептур, тех карт, прорахунок грамажів і собівартості продукції.
• створення підрядної документації (чек листи закриття/відкриття закладу, скрипти
баристи, екстрених ситуацій, термінів реалізації продукції, список постачальників та
дні замовлення і тд.)
•Пошук та налагодження зв'язків з постачальниками, замовлення продукції, прийом
товару, контроль якості, розрахунок, внесення поставок в базу.
•Внесення меню, товарів, супутньої продукції, доставок, та надходжень в базу.
•Робота в системі Poster, і Poster Admin.
•Контроль роботи закладу, чистоти, необхідного інвентаря і продукції на точці.
•Навчання персоналу
•виконання інших доручень керівництва.
Як баристи:
•Прийом та виконання замовлення
•розрахунок гостей
•промоція кондитерських виробів до кави.
•підтримання чистоти та естетичності кавярні.
•відкриття та закриття закладу згідно чек листа.
•налаштування помолу, та підтримання чистоти та функціональності кавових
апаратів
•прийом доставок та товарів, розрахунок.
•касові операції

Адміністратор кавярні при Академії "Крок " наступне гру 2020 - лип 2021
Адміністратор закладу "Мамина Світлиця"
ФОП Гриців, Львів
Забезпечення безперебійної роботи кавярні (замовлення продукції, товарів,
контроль якості та списання продукції тощо)
Дотримання стандартів фірми, обліку товарообігу, руху коштів, проведення
щотижневих інвентаризацій та складання звітів.
Тісна співпраця з касирами, продавцями, та працівниками кухні.
Контроль роботи працівників, складання графіків, контроль дотримання графіка
праці та прорахунки зп працввникам згідно ставки+%
Введення нових позицій меню та акційних пропозицій.
Контроль запасів товару та наповнення складу необхідною кількістю запасів,
співпраця з постачальниками та кур'єрськими службами.
Налагодження стабільної роботи кавярні та високого рівня обслуговування
клієнтів.
Розробка єдиного дизайну для презентації закладу, та концепт
розробка сезонного меню напоїв та десертного ряду.

Регіональний менеджер, представник мережі січ 2020 - вер 2020
Soki Na Zdrowie Fresh, Варшава, Польща
Керування діяльністю тт через:
• Розміщення реклами в см, та платформах пошуку праці.
• Рекрутинг і добір кадрів, створення резервної бази кандидатів.
• Продзвін потенційних працівників, проведення попереднього ознайомлення з
вакансією, запис на співбесіди, укладання раціонального графіку співбесід.
• Створення планів та безпосереднє навчання працівників, особистий супровід та
нагляд за роботою працівників, створення оцінки ефективності діяльності організації
і затруднених працівників.
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів мережі згідно з принципами і
стандартами компанії; комунікація з клієнтами збір інформації та відгуків що до тт та
обслуговування клієнтів працівниками мережі.
• Організація відповідної презентації продукту; налагодження співпраці з іншими
компаніями‑постачальниками, контроль якості продукції згідно встановленого
стандарту, та презентабельності для клієнта. Контроль термінів реалізації,
температурний скрінінг, ведення підзвітної документації.
• Забезпечення естетичного вигляду, чистоти та справності довірених об'єктів: жп,
техніки та устаткування.
• Контроль і оптимізація коштів; складання місячних планів та системи нагород за їх
виконання. Облік розходу та прибутку компанії, розрахунок заробітної плати
працівників, проведення контрольних інвентаризацій.
•Співпраця з контролюючими органами та інстанціями. Створення підрядної
документації: касових рапортів, та ін. на замовлення дерекції фірми.
• Генерація та створення ідей для розвитку бізнесу та презентація їх команді;
співпраця з дизайнерами, відділом маркетингу та реклами, seller‑ами та ін;

Менеджер сер 2019 - січ 2020
"Be my juice", Варшава, Польща
•Формування стратегії розвитку компанії, виходячи з аналізу данної ніші бізнесу та
конкурентів, промоцій та залучення нових клієнтів.
• Формування асортиментної групи, наповнення товарної категорії, ціноутворення.
• Оптимізація асортименту продукції, виходячи з оцінки якості продукції та прибутку
компанії.
• проведення переговорів з постачальниками та підписання угод про співпрацю.
• Аналіз та прогнозування продажів, створення планів продажу.
• Навчання та мотивація персоналу, пошук та затруднення інструкторів для
підвищення кваліфікації працівників.
• Контроль запасів товару та наповнення складу
• Збір та створення підрядної документації для керівництва, рапортів продажів,
списань, виторгу від продажів і тд.
•Дрібні доручення керівництва. (Проведення співбесід що до роботи, відправка чи
отримання документів та посилок з пошти чи установ і тд)

Помічник директора ресторану бер 2019 - сер 2019
Celeste group, Варшава, Польща
• Допомога в організації та контролю підрозділів ресторану.
• Ведення аналізу та потреб задля оптимальної діяльності ресторану.
• Допомога в рекрутингу, навчанні та адаптації працівників, контроль ефективності
роботи;
• Допомога в підтримці та розвитку рівня сервісу.
• Взаємодія з гостями та клієнтами ресторану, збір інформації що до його діяльності.
• Контроль технічного стану ресторану, та в разі виявлення невідповідності
виправлення їх.
• Аналіз та створення підрядної документації на прохання керівника.
•Пошук та створення ідей що до залучення нових клієнтів.
•Співпраця з кур'єрськими службами, декораторами, флористами та
постачальниками продукції для ресторану.
• Представництво та супровід директора фірми в на зустрічах.
• Співпраця з замовниками бенкетів у закладі, дигустацій чи бронювання закладу під
іншу подію, виявлення потреби клієнта, детальне узгодження усіх нюансів що до
меню, часу події, декорацій, музики, кількості офіціантів, суміжних послуг, тощо.
Передача даних директору персоналу та підрядникам.
• Координація, супровід та контроль відкритих дегустацій та івентів у закладі.
• Зустріч гостей, допомога у вирішенні конфліктних ситуацій та неоднозначних
питань, моніторинг та надання інформації на запит клієнта.
• Допомога у створенні бюджету, та контроль за виконанням планових показників
продажів та прибутку компанії.
•Добір та допомога у закупівлі корпоративних подарунків, сувенірів, візиток, карт
постійних клієнтів та подарункових сертифікатів.
•Співпраця з маркетигом, дизайнерами та поліграфією, передача їм ТЗ погодженого
директором.
• Бронювання готелів, квитків, транспорту на замовлення директора.
• Прийом моніторинг та систематизація документів наданих адміністратором
ресторану, сортування документів по відповідних теках.
• Відповідь на електронні листи та дзвінки, планування графіку зустрічей керівника.
•Виконання дрібних дорученнь та допомога Адміністратору.

Навички
Microsoft office/Word, Exel
Пакети Google
Trello
Miro
Canva
Photoshop
Krita
Poster
Пк
Пошук в Інтернеті
Введення корекції в см/email
Комунікації та зв'язок
Ведення клієнтської бази
Забезпечення
життєдіяльності офісу
Виконання доручень
керівника
HR, recruiting
Координація роботи,
складання планів,графіків
Касова звітність
Написання текстів
Робота з оргтехнікою
Робота з кур'єрськими
службами

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: