Resume from April 9, 2024 File

Олексій

Офісний працівник, складу

Age:
51 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
1. ОСНОВНІ ДАНІ

Годованець Олексій Олексійович
09.04.2024
Професія 20000 грн
Повна занятість
Дата народження 29.05.1972 р
Місто Запоріжжя

2. ДОСВІД РОБОТИ

2.1. ТОВ «Є ЗАПЧАСТИНИ» - оптово-роздрібний продаж автомобільних комплектуючих

Працював на посадах комірника, ревізора, начальника відділу комплектування, збирання, транспортування товарів.
- Період роботи – 25.11.2022 по теперішній час
До переліку моїх обов’язків входило:
- Розбір конфліктних ситуацій при прийманні, комплектуванні, збиранні, пакувані товарів.
- Проведення списання недостач та лишку товарів
- Ревізія та перерахунки складу
- Організація роботи з комплектування, збирання, транспортування товарів
- Балансування навантаження на дільницях з комплектування, збирання, транспортування товарів
- Та інше.

2.1.Комунальна установа «Центр культури та дозвілля» Михайлівської селищної ради Запорізької області

- Займана посада – методист 1 категорії;
- Період роботи – 16.06.2020 – 18.04.2022 рр.;
До переліку моїх обов’язків входило:
- Забезпечення роботи комп’ютерної та офісної техніки, локальних мереж, мережі інтернет,
супроводження прикладних програм, забезпечення антивірусної безпеки, робочих станцій
та серверів, виконання резервного копіювання, ведення архівів даних онлайн та офлайн,
встановлення операційних систем та необхідних для роботи програм;
- Забезпечення фото та відео супроводження заходів;
- Створення презентацій, відео та фото матеріалів згідно плану заходів;
- Та інше

2.2. ПП «Редакція газети «Михайлівські Новини»

- Займана посада – верстальник газети, спеціаліст ІТ;
- Період роботи - 07.06.2017 - 15.06.2020 рр.;
До переліку моїх обов’язків входило:
- Забезпечення роботи комп’ютерної та офісної техніки, локальних мереж, мережі інтернет,
супроводження прикладних програм, забезпечення антивірусної безпеки, робочих станцій
та серверів, виконання резервного копіювання, ведення архівів даних онлайн та оффлайн,
встановлення операційних систем та необхідних для роботи програм;
- Супроводження програм податкового блоку;
- Підготовка текстових матеріалів для верстання;
- Підготовка графічних матеріалів для використання в макетах газети відповідно до вимог
друку поліграфічної продукції;
- Верстання макету газети;
- Додрукована підготовка макетів.
- Та інше.

2.3. Михайлівський районний центр зайнятості

- Займана посада – провідний фахівець з питань зайнятості;
- Період роботи – 18.07.2016 – 06.06.2017 рр.;
До переліку моїх обов’язків входило:
- Забезпечення роботи комп’ютерної та офісної техніки, локальних мереж, мережі інтернет,
супроводження прикладних програм, забезпечення антивірусної безпеки, робочих станцій
та серверів, виконання резервного копіювання, ведення архівів даних онлайн та оффлайн,
встановлення операційних систем та необхідних для роботи програм;
- Супроводження програм податкового блоку;
- Ведення реєстрів безробітних;
- Проведення заходів для пошуку роботи безробітним;
- Проведення прийомів шукачів роботи;
- Підбір вакансій;
- Підбір суспільно-корисних робіт;
- Проведення навчання з безробітними;
- Та ін.

2.4. Державна податкова інспекція у Михайлівському (Токмацькому) районі

- Займана посада – державний податковий інспектор відділу ІТ;
- Період роботи – 27.09.2005 – 21.03.2016 рр.;
До переліку моїх обов’язків входило:
- Забезпечення роботи комп’ютерної та офісної техніки, локальних мереж, мережі інтернет,
супроводження прикладних програм, забезпечення антивірусної безпеки, робочих станцій
та серверів, виконання резервного копіювання, ведення архівів даних онлайн та оффлайн,
встановлення операційних систем та необхідних для роботи програм;
- Підтримка роботи БД та їх супроводження;
- Проведення робіт із розгортання локальної мережі;
- Забезпечення обміну інформацією з іншими організаціями згідновстановлених
регламентів;
- Ведення податкових реєстрів;
- Забезпечення роботи корпоративної пошти;
- Забезпечення захисту інформації;
- Та ін.

2.5. Михайлівська районна рада

- Займана посада – завідувач відділу управління об’єктами спільної власності
територіальних громад району та юридичного забезпечення роботи ради;
- Період роботи – 28.01.2003 – 26.09.2005 рр.;
До переліку моїх обов’язків входило:
- Забезпечення роботи комп’ютерної та офісної техніки, локальних мереж, мережі інтернет,
супроводження прикладних програм, забезпечення антивірусної безпеки, робочих станцій
та серверів, виконання резервного копіювання, ведення архівів даних онлайн та оффлайн,
встановлення операційних систем та необхідних для роботи програм;
- Супроводження програм податкового блоку;
- Ведення реєстру об’єктів спільної власності територіальних громад району;
- Забезпечення процедур та заключення договорів оренди, продажу, та права користування
об’єктів;
- Ведення реєстру та заключення контрактів з керівниками комунальних підприємств та
установ;
- Проведення навчань з працівниками селищних та сільських рад;
- Підготовка рішень районної ради;
- Проведення юридичного забезпечення роботи ради.

2.6. Державна податкова інспекція у Михайлівському районі

- Займана посада – державний податковий інспектор відділу ІТ;
- Період роботи –03.04.2001 – 27.01.2003 рр.;
До переліку моїх обов’язків входило:
- Забезпечення роботи комп’ютерної та офісної техніки, локальних мереж, мережі інтернет,
супроводження прикладних програм, забезпечення антивірусної безпеки, робочих станцій
та серверів, виконання резервного копіювання, ведення архівів даних онлайн та оффлайн,
встановлення операційних систем та необхідних для роботи програм;
- Підтримка роботи БД та їх супроводження;
- Проведення робіт із розгортання локальної мережі;
- Забезпечення обміну інформацією з іншими організаціями згідновстановлених
регламентів;
- Ведення податкових реєстрів;
- Забезпечення роботи корпоративної пошти;
- Забезпечення захисту інформації;
- Та ін.

2.7. СТОВ «Прапор»

- Займана посада – водій, завідувач гаражем;
- Період роботи – 18.10.1990 – 02.04.2001 рр.;
До переліку моїх обов’язків входило:
- Керування вантажними автомобілями ГАЗ-52, ГАЗ-53;
- Проведення технічного обслуговування, капітальних та поточних ремонтів;
- Забезпечення обліку ПММ та запчастин для рухомого складу автомобілів;
- Організація обліку роботи водіїв;
- Організація проведення технічного обслуговування, капітальних та поточних ремонтів;
- Та ін.

3. ОСВІТА

Повна вища.
Спеціальність – «Економіка підприємства».
Кваліфікація – Економіст підприємства.
Період навчання – 18.03.1994 – 23.03.2001 рр..

4. ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ

Робота в програмах:
1С УТП 8.3
Microsoft – Word, Excel, Power Point.
Adobe – Photoshop, InDesign, Premiere, Media Encoder, After Effects.
Edius.
Податкового блоку – FreeZvit, ZvitOk, Medok.
Встановлення операційних систем, програм різного призначення, налаштування роботи локальної мережі.
Проведення фото та відео зйомок.
Обробка фото та відео матеріалів.
Створення презентацій та відеокліпів.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: