Александра
Керуючий, менеджер з продажу
- Age:
- 36 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9014880
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Посада: Менеджер
З продажу
Дата народження: 10.04.1988
Регіон: Одеса
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає
Контакти: т. [
E-mail: [
Освіта: вища
2005-2010 рр. Одеський державний економічний університет, факультет міжнародної економіки, спеціальність «Туризм».
Диплом з відзнакою. Переддипломна практика у туристичній фірмі «Селезньов Тур»
Додаткова інформація:
Володіння комп'ютером – впевнений користувач ПК, 1с.
готельні програми: Готель Босс, ФІДЕЛІО, Інтерготель, B52
Тренінги, семінари:
- 11-12 жовтня 2018 року участь у III Всеукраїнський готельний форум
- 18 квітня 2018 р. СЕО HoReCa KEYS. Косенко Юлія. Креативний і об'єднуємося.
- семінар-практикум «Успішний продаж в готелі» від Premier Hospitality Institute 2017
Досягнення, нагороди:
- Співробітник місяця 2019
- найкращі річні показники з продажу серед менеджерів компанії 2017 року
Досвід роботи:
- 15.04.2021 – до 26.02.2022. Royal Street Hotel*** (28 номерів)
Менеджер готелю з функціями керуючої:
- управління персоналом готелю (від 13 осіб: ресепшн, покоївки, охорона)
- робота з турагентствами та корпоративним сегментами, он-лайн продажі
- організація закупівель, постачання готелю
- табелювання персоналу, розрахунок зарплати, бонусів
- ціноутворення готелю, моніторинг конкурентів
- вирішення конфліктних ситуацій
- 01.12.2020 – до 9.04.2021. Premier Hotel Odesa 5*
Менеджер відділу продажу (номерний фонд та конференц-сервіс)
- продаж номерного фонду готелю та конференц-майданчиків
- робота із замовниками, організація конференцій
- пошук та залучення нових партнерів
- взаємодія зі службою ресторану
- розрахунок, калькуляція вартості заходу
- розробка пакетів, зокрема. бізнес пакету з метою збільшення завантаження та прибутковості готелю
- моніторинг цін конкурентів
- 03.12.2012 – 05.11.2020 р.
Керівник відділу продажів/Менеджер відділу продажу (номерний фонд та конференц-сервіс) у готелі «Центральний», мережа Моцарт Груп. За сумісництвом працювала 3 місяці в ОК Одесі, мережа Моцарт Груп
Функції:
- складання бюджету з продажу та ін. звітності
- організація роботи відділу продажу номерного фонду та конференц-сервісу
- взаємодія з кафе, розробка меню, контроль організації заходів, фуршетів та ін.
- укладання договорів з партнерами, робота з документацією (договори, кошториси тощо)
- пошук нових, залучення та утримання клієнтів, розробка акційних тарифів
- розробка пропозицій щодо покращення сервісу
– 04.09.2011 – 31. 05.2012 рр. – офіс-менеджер в аудиторсько-консалтинговій фірмі «Антаго»
- Організація роботи з документами (складання організаційних документів - накази, розпорядження; перерозподіл, контроль виконання, архівування). - переклад текстів
- Виконання доручень керівника, в т.ч. пошук та підбір персоналу, проведення первинних співбесід
- Організація роботи офісу; - реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; робота з міні-АТС
Причина пошуку: підприємство закрилось
-1.06.2012 – 10.06.2012 – практика та навчання у ресторані «Пікнік», посада – адміністратор ресторану
-18.06.2012 – 24.06.2012 – стажування у готелі «Веле Росса» на позиції адміністратора готелю
-16.07.2012 – 18.09.2012 – адміністратор у ГБ «Приморський»
- прийом, реєстрація клієнтів, бронювання заявок на розміщення;
- Документальний супровід клієнтів;
- касове обслуговування клієнтів – ухвалення оплати, повний розрахунок клієнтів;
- ведення звітної документації,
- Контроль за роботою обслуговуючого персоналу.
Володіння іноземними мовами:
Англійська – розмовна
Німецька – базова
Особисті якості: уважна, цілеспрямована; маю якості лідера, зацікавлена в роботі в стабільній компанії з можливістю реалізації та кар'єрного зростання.
More resumes of this candidate
Odesa
Патєрова Олександра Олександрівна Посада: менеджер по роботі з ключовими клієнтами Дата народження: 10.04.1988 Регіон: Одеса Сімейний стан: незаміжня, дітей немає Контакти: т. E-mail: Освіта: вища 2005-2010...
Similar candidates
Керівник відділу продажів, РОП, проєкт-менеджер, керуючий, комерційний директор
Odesa, Vinnytsia
,
more 7 cities
Head of sales, руководитель отдела продаж (продажи, реклама, маркетинг)
25000 UAH, Odesa
Директор, зам. директора, управляющий, региональный менеджер, начальник отдела
50000 UAH, Odesa
Директор, управляющий, зам. директора, начальник отдела, руководитель
Odesa, Chornomorsk, Yuzhne
Менеджер по продажам, Sales manager
40000 UAH, Odesa
Руководитель отдела снабжения, директор, заместитель директора, начальник
45000 UAH, Odesa