Resume from February 12, 2024 File

Анастасія

Юрист

Age:
26 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 4 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Анастасія Володимирівна
Юрист, керівник юридичного відділу, керівник кадрового відділу
Повна зайнятість
Рік народження:1997
Місто:Хмельницький

Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

Юрист підприємства, юрисконсульт
з 04.2022 по сьогодні
Мережа магазинів, виробництво
Хмельницький, Хмельницька обл. (виробництво харчових продуктів, сільське господарство (тваринництво, рослинництво), роздрібна торгівля (мережу магазинів складають близько 100 магазинів по декількох областях)

1. юридичний супровід діяльності компанії в сфері сільського господарства (тваринництво, рослинництво), виробництві та роздрібної торгівлі;
2. купівля, продаж, реєстрація, перереєстрація ТЗ (через комісійні магазини, МРЕО, військкомати);
3. оренда/купівля земельних ділянок (паїв), робота з земельним банком, вирішення земельних помилок та ін.;
4. супровід купівлі-продажу земельних ділянок та нерухомого нежитлового майна;
5. ведення договірної роботи (підготовка, аналіз, корекція договорів, контроль актуальності);
6. написання пояснень/скарг/позовних заяв на зупинення реєстрації ПН/РК;
7. ділове листування;
8. робота з установчими документами;
9. консультування з правових питань, пошук рішення;
10. організація (супровід) підготовки технічної документації на об’єкти нерухомого майна (містобудівні умови, технічні документи, дозволи);
11. підготовка ліцензій (на паливо, на міжнародні перевезення);
12. підготовка необхідних документів для здійснення міжнародних перевезень (дозволи, сертифікати, акредитація митниці);
13. ведення договірної роботи (підготовка, аналіз, корекція договорів, погодження, контроль актуальності);
14. підготовка грантових заявок;
15. консультування з кадрових питань;
16. реєстрація ФОП;
17. ЗЕД (купівля ТЗ).

Юрист підприємства,
Керівник кадрово –юридичного відділу
з 08.2019 по 03.2022 (2 роки 6 місяців)
Група Компаній, Хмельницький (Допоміжні послуги у сільськогосподарській діяльності)
В Групу Компаній входить близько 20 юридичних осіб та 15 ФОП.
1. юридичний супровід діяльності компанії
2. ведення договірної роботи (підготовка, аналіз, корекція договорів, контроль актуальності);
3. надання консультацій;
4. ведення документообігу;
5. укладення різних типів договорів (купівлі-продажу/поставки (в т.ч. міжнародних), надання послуг/виконання робіт, сервітуту, оренди/емфітевзис/користування, позики/позички, управлінські договори, спільної, інші);
6. погодження договорів, заявок на оплату коштів;
7. ведення претензійно-позовної роботи;
8. представництво інтересів компанії у держструктурах, установах, організаціях, судах, виконавчих службах;
9. підготовка та супровід процесу отримання в державних та інших компетентних органах встановлених законодавством документів, необхідних для здійснення діяльності (запитів, листів, роз’яснень тощо);
10. підготовка листів, здійснення аналізу листів та звернень, підготовка аргументованих відповідей, складання типових заяв, клопотань, листування з контрагентами;
11. написання позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг.
реєстрація змін до ЄДРПОУ;
12. корпоративне право, робота з установчими документами, підготовка корпоративних документів компанії: статутів, протоколів, рішень, наказів та ін.;
земельні спори;
13. адміністративні справи (оскарження рішень податкових, адмінпротоколів та ін);
14. господарські справи (захист порушених прав підприємства);
15. консультування керівництва компанії з правових питань;
16. моніторинг дорожніх штрафів, їх аналіз та відповідне реагування (передача на оплату/оскарження (в т.ч. через суд);
17. ведення кадрового діловодства декількох юридичних осіб та ФОПів одночасно (з нуля до рівня готового до перевірки державними органами);
• розробка проектів кадрових і корпоративних наказів;
• подання повідомлення про прийняття працівників, робота в 1С з кадрових питань;
• прийняття, звільнення, переведення працівників, підбір персоналу;
• реєстрація договорів;
• організація системи зберігання договорів;
• складання графіків відпусток, наказів про відрядження;
• ведення особових справ працівників;
• видача довідок, доручень, довіреностей;
18. Здійснення супроводу договорів (контрактація), який полягав у:
• аналізі документів клієнта (надає за вимогою клієнта запитані ним документи: документи на техніку, посвідчення, установчі та ін),
• підготовці договору/специфікації та надсиланні підготовленого проекту відповідальному підрозділу клієнта на ознайомлення (зокрема, але не виключно договори поставки (на умовах Інкотермс 2010, 2020), внесення, оренди с/г техніки, перевезення, купівлі-продажу ТМЦ, запчастин, позики фізособам, ПФД, оренди приміщень, територій, авто).
• підготовці установчих документів, протоколів ЗЗУ на запит контрагента;
• узгодженні з клієнтом умов договору (при необхідності – розгляд протоколу розбіжностей). За наявності суттєвих, індивідуальних, у порівнянні з затвердженою типовою формою договору змін – такі зміни погоджуються з відповідальними за виконання договору підрозділами)
• Перевірці відомостей щодо керівника клієнта та його учасників шляхом отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
• Підписання договору. Реєстрація та збереження оригіналів договорів та додатків.
17. підготовка та контроль перевірок Податкової, Держпраці, Пенсійного фонду.
18. робота з реєстраторами (ЄДРПОУ, ЄДРРП, Земельний кадастр)

Помічник приватного виконавця
з 08.2018 по 08.2019 (1 рік)
Приватний виконавець, Хмельницький (виконавча служба, звернення стягнення на майно боржника)

• Ведення документообігу (реєстрація кореспонденції, підготовка звітів, архів).
• Підготовка матеріалів, необхідних для роботи керівника.
• Планування та організація зустрічей.
• Прийом відвідувачів.
• Робота з електронними реєстрами, реєстрація ВП.
• Підготовка проектів процесуальних документів.
• Виконання доручень керівника.

Помічник адвоката, арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора)
з 01.2018 по 07.2018 (6 місяців) у вільний від навчання час
L.I.GROUP, Хмельницький (банкрутство, відновлення платоспроможності боржника)

• виконання доручення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для забезпечення реалізації його повноважень
• Ведення документообігу (реєстрація кореспонденції, підготовка звітів, архів).
• Підготовка матеріалів, необхідних для роботи керівника.
• Планування та організація зустрічей.
• Прийом відвідувачів.
• Робота з реєстрами.
• Підготовка та супровід процесу отримання в державних та інших компетентних органах встановлених законодавством документів, необхідних для здійснення діяльності (запитів, листів, роз’яснень тощо).
• Підготовка проектів процесуальних документів.

Помічник директора товарної біржі, юрист
з 01.2018 по 07.2018 (6 місяців) у вільний від навчання час
Хмельницький (банкрутство, відновлення платоспроможності боржника)

• Ведення документообігу (реєстрація кореспонденції, підготовка звітів, архів).
• Підготовка матеріалів, необхідних для роботи керівника.
• Планування та організація зустрічей.
• Прийом відвідувачів.
• Робота з реєстрами.
• Підготовка проектів процесуальних документів.
• Виконання доручень керівника.
• Підготовка та супровід процесу отримання в державних та інших компетентних органах встановлених законодавством документів, необхідних для здійснення діяльності (запитів, листів, роз’яснень тощо).

Старший інструктор
з 03.2019 по 05.2019 (2 місяці) у вільний від навчання час
Український центр оцінювання якості освіти, Хмельницький (ЗНО)

з 03.2018 по 06.2018 (3 місяці) у вільний від навчання час
Український центр оцінювання якості освіти, Хмельницький (ЗНО)

Практика
• з 02.2019 по 03.2019 (1 місяць)
Хмельницький апеляційний суд, Хмельницький (судова влада)
• з 02.2017 по 03.2017 (1 місяць)
Хмельницька обласна рада, Хмельницький (ОМС)

Освіта
• Хмельницький університет управління та права імені Л.Юзькова
Юридичний факультет, міжнародно-правова спеціалізація, Хмельницький
Повна Вища (ступінь «Магістр»), з 09.2019 по 02.2021 (1 рік 5 місяців);
• Хмельницький університет управління та права імені Л.Юзькова
Юридичний факультет, міжнародно-правова спеціалізація, Хмельницький
Незакінчена вища, з 09.2015 по 06.2019 (3 роки 9 місяців), з відзнакою;
• Гімназія №1 ім. В. Д. Красицького, Хмельницький, Середня, з 09.2004 по 05.2015 (10 років 8 місяців)

Додаткова освіта
• Мовна школа "Bridge" (2019, 6 місяців)
• Мовна школа "ТОВМАЧ" (2013-2015, 2,5 років)
• IV Всеукраїнська школа з питань банкрутства (2017, 2 дні)
• IV Всеукраїнська школа з питань банкрутства (2018, 2 дні) в якості співорганізатора та учасника
• Співорганізатор змагань «Сліді дії» організовані Лігою студентів Асоціації правників України (2018)
• Співорганізатор змагань «Міжнародні кінологічні змагання» (2018)
• T-Student Summit організований Лігою студентів Асоціації правників України (2018, 2 дні)
• Онлайн-курс «Основи організації діалогу» у межах онлайн-курсу «Як ефективно спланувати та провести діалог» (2020)
• Онлайн-курс «Діалог та медіація: Шлях до порозуміння» наданий Координатором проектів ОБСЄ в Україні (2020)
• Онлайн-курс ««Основи діалогу» у межах онлайн-курсу «Як ефективно спланувати та провести діалог» наданий Координатором проектів ОБСЄ в Україні (2020)
• Онлайн-курс «Positive Psychology» наданий The University of North Carolina at Chapel Hill (2020)
• Онлайн-курс «Corporate & Commercial Law I: Contracts &Employment Law» наданий University of Illinois at Urbana-Champaign (2020)
• Онлайн семінар «Акцизна накладна. Склади. Обіг та залишки пального. Облік. Витратоміри та рівноміри. Ліцензування. Нові норми природніх втрат!» (2021, 1 день)
• Онлайн-курс «Курс на експорт», організований Новою Поштою (2022)
• Вебінар про міжнародні перевезення ЮК "АРМАДА" (2023)
• Вебінар “Сільгоспземлі-2023” розбираємо актуальні питання регулювання земельних відносин від е-журналу «Головбух Агро» (2023)
• Найчастіші порушення роботодавцями трудового законодавства під час війни від е-журналу «Головбух Агро» (2023)
• Онлайн-курс “ProЕкспорт: як продавати глобально”, організований Новою Поштою (2023)

Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
Володію навичками роботи з програмою Windows, Microsoft Office Word, PowerPoint, Excel, Microsoft Publisher, 1С ЗУП, 1С 8 (8.3, 8.2), 1С:Предприятие 8.3, Медок, ЛІГА:ЗАКОН, VERDICTUM, CONTR AGENT, електронний кабінет платника, Дія, Реєстр виконавчих проваджень, (ЄДРВП) державними реєстрами та базами даних, які у вільному доступі, Сервіси перевірки адміністративних правопорушень в галузі безпеки дорожнього руху зафіксованих в автоматичному режимі.
• Організаторські здібності;
• Комунікативні якості;
• Знання психології.

Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ середній (В1 рівень, наявний сертифікат)
• Німецька ─ початковий

Додаткова інформація
креативна, швидко навчаюся, без шкідливих звичок, врівноважена
маю водійське посвідчення категорії "В", маю організаторські навички.

Similar candidates

Юрист
12000 UAH, Khmelnytskyi

Юрист
Khmelnytskyi

Керівник проєкту, юрист
Khmelnytskyi, Kyiv, Lviv

Начальник, юрист
Khmelnytskyi, Zhytomyr , more 8 cities

Юрист
Khmelnytskyi

Юрист
Khmelnytskyi

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: