• PRO

Дарія

Бізнес-асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, заступник бухгалтера, адміністратор, 40 000 UAH

Considering positions:
Бізнес-асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, заступник бухгалтера, адміністратор, Фахівець роботи з клієнтами, Менеджер роботи з нерухомістю, Менеджер з продажу
Employment type:
full-time, part-time
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник керівника

from 09.2021 to 02.2022 (5 months)
ТОВ "Енерджи систем груп", Київ (Енергетика)

ведення та реєстрація первинної документації;
підготовка та реєстрація договорів;
кадрове діловодство;
пошук необхідної інформації;
проведення зустрічей з клієнтами та партнерами.

Бухгалтер

from 03.2016 to 04.2020 (4 years 1 month)
ТОВ "НВП "ФБМ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

підготовка комплекту первинної документації (рахунок-фактура, витратна накладна, довіреність), контроль наявності первинної документації;
підготовка та реєстрація податкових накладних;
проведення платежів в клієнт-банку;
координація коректної роботи бухгалтерських програм, виявлення та усунення несправностей, оформлення документів на оренду приміщень.

Менеджер з адміністративної діяльності

from 04.2014 to 05.2015 (1 year 1 month)
ТОВ "Інтер гейт груп", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

організація діловодства, ведення первинної бухгалтерії;
ведення каси, прорахунок % від продажу та премій співробітникам, видача з/п та готівки на витратні матеріали;
координація роботи корпоративного зв'язку, витрат на бензин;
підготовка пакету документів для оформлення віз, замовлення залізничних та авіаквитків;
ведення кадрового діловодства.

Спеціаліст центрального відділення банка

from 09.2013 to 12.2014 (1 year 3 months)
Дельта банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

оформлення депозитів, кредитів, зарплатних, платіжних карток, відкриття поточних рахунків;
активне залучення клієнтів, комунікація з існуючою базою клієнтів;
проведення крос-продажів, післяпродажне обслуговування клієнтів.

Кредитний інспектор

from 01.2013 to 08.2013 (7 months)
Дельта банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

консультування клієнтів щодо умов кредитування, активне залучення клієнтів на кредитування;
первинна ідентифікація клієнта, оформлення заявки;
формування кредитного портфеля, документальна звітність.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

from 10.2011 to 09.2012 (11 months)
Міжнародна юридична фірма "Інтегрітес", Киев (Юриспруденція)

допроектне обслуговування клієнтів: підтримання та розвиток стійких та ефективних комунікацій з клієнтами;
підписання та пролонгація договорів з клієнтами.

Адміністратор клієнтської бази CRM

from 05.2009 to 09.2011 (2 years 4 months)
Міжнародна юридична фірма "Інтегрітес", Київ (Юриспруденція)

внесення запитів на кредитно-рейтингові звіти, надсилання звітів клієнтам, листування з клієнтами та партнерами;
забезпечення безперебійної роботи бази даних;
адміністрування довідників системи CRM;
консультування співробітників з питань роботи у базі даних;
впровадження нового функціоналу у програму, написання тех. завдань аутсорсинговій компанії, тестування нових обробок та звітів.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 05.2007 to 12.2008 (1 year 7 months)
Експрес-офіс, Київ (Роздрібна торгівля)

активний пошук та залучення нових клієнтів, інформування клієнтів про спеціальні пропозиції, нові послуги;
контроль якості обслуговування, укладання договорів, підготовка розрахунків, контроль оплати;
відвідування спеціалізованих виставок, конференцій, семінарів;
підготовка комерційних пропозицій, проведення презентацій товарів (новинки, акції, сувенірний напрямок, розпродаж);
складання тендерної документації та участь у тендерах;
допомога в роботі відділу рекламно-сувенірної продукції.

Офіс-менеджер

from 07.2006 to 05.2007 (10 months)
Експрес-офіс, Київ (Роздрібна торгівля)

організація діловодства;
прийом відвідувачів та розподіл телефонних дзвінків;
консультування клієнтів на початковому рівні;
підготовка та відправка кореспонденції тощо;
інвентаризація товару, контроль наявності необхідних рекламних матеріалів, характеристик товару;
координація підтримки офісного оснащення, прибирання приміщень, постачання води, кави/чаю/тощо).

Education

Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості

Соціального менеджменту, Киев
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)

Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку

Секретар керівника, Київ
Specialized secondary, from 2003 to 2004 (1 year)

Additional education and certificates

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ ім. М.П. Драгоманова, "Кадровий менеджмент"

2015

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ ім. М.П. Драгоманова, Курси англійської мови

2012

Knowledge and skills

  • Користувач MS Office (Word, Excel, Outlook), 1С, Медок, CRM

Language proficiencies

  • English — average
  • Spanish — beginner

Additional information

Особисті якості:
Відповідальність, акуратність, старанність, тактовність, дипломатичність, націленість на результат, швидко навчаюсь, гарна адаптація у новому колективі, вміння працювати в команді, хороший організатор, уважність до розрахунків, деталей; з позитивним мисленням, проактивність та з позицією «зробити можливо», здатність до ефективної комунікації (усної та письмової), здатність до аналізу та вирішення проблем, здатність розставляти пріоритети.
Мета:
Шукаю роботу в престижній компанії, що динамічно розвивається, де будуть корисні мої професійні знання, вміння, навички та досвід. Готова зробити свій внесок у просування успіху прогресивної компанії, де є можливість кар'єрного розвитку.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: