Resume from April 4, 2024

Лідія

Менеджер ЗЕД

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер ЗЕД

from 06.2017 to 02.2023 (5 years 8 months)
ТОВ "АЕУ", Чернівці (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Additional information

Бучацька Лідія Михайлівна
Контактна інформація:
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан – незаміжня, дітей немає

Освіта:
1993-2001р. – закінчила школу №15 в м. Чернівцях з англійським нахилом на відмінно. Брала участь в англійських олімпіадах.
2001-2004р. – закінчила промислово-економічний технікум в м. Чернівцях, отримала червоний диплом молодшого спеціаліста по спеціальності „Біржова діяльність” за напрямком фінансист-бухгалтер-брокер. За період навчання брала участь в англійському форумі в м. Києві.
2004-2007р. - закінчила Європейський університет в м. Києві, отримала червоний диплом магістра по спеціальності „менеджмент зовнішньо-економічної діяльності”.

Досвід роботи:
16.07.07-13.05.08 – працювала на дочірньому підприємстві „Екосир” на посаді менеджер з експорту.
Мої обов’язки на даній посаді:
•Пошук нових покупців закордоном
•Ведення переговорів з потенційними покупцями
•Заключення контрактів
•Ведення зовнішньо-економічної документації
•Оформлення звітів про виконану роботу
01.08.08-13.03.09 – працювала в страховій компанії ПЗУ «Україна» на посаді економіста з бухгалтерського обліку.
Неофіційно працювала допомічником бухгалтера по первинній документації.


05.05.2010-15.02.2012 – працювала офіс-менеджером в ПП «Бестком».
Обов’язки на даній посаді:
•Організація ведення ділової кореспонденції (реєстрація й обробка вхідної і вихідної кореспонденції), ведення ділового листування, забезпечення розсилання необхідних матеріалів
•Прийом дзвінків
•Оформлення наказів, табелів
•Оформлення документів для відкриття віз на англійській мові
•Пошук оптимальних варіантів та маршрутів авіаквитків для відряджень співробітників
•Розробка і ведення бюджету витрат на офісні потреби
•Організація забезпечення офісу канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу
•Організація використання в роботі офісної оргтехніки; здійснення контролю за належним станом офісного устаткування, комунікацій; при виявленні несправностей офісної оргтехніки й іншого устаткування виклик фахівців для проведення ремонтних робіт і інших видів технічного обслуговування
•Організація документообігу офісу
В даній компанії в мене був кар’єрний зріст, і з 16.02.2012 – 28.04.2017 я займала посади менеджер зовнішньо-економічної діяльності / менеджер зі збуту та постачання.
На займаних посадах я виконувала такі обов’язки:
•Ведення переговорів з іноземними постачальниками та покупцями
•Заключення зовнішньо-економічних контрактів
•Аналіз ринку товарів
•Зовнішньо-економічна документація (інвойси, пакувальні листи, перевірка правильності оформлення документів, контроль імпорту)
•Ведення техімпорту для клієнтів, прорахунок економіки проектів
•Внесення даних (економіки проектів) в програму 1 С
•Розробка комерційних пропозицій клієнтам
•Розрахунок цін на продукцію (калькуляції)
•Створення оптимальної транспортної схеми поставки товарів.


29.06.2017- 28.02.2023 працювала на посаді менеджера зовнішньо-економічної діяльності на ТОВ «Аутомотів Електрик Україна».
Обов’язки на даній посаді:
-Підготовка зовнішньо-економічних документів для відправки продукції за кордон (інвойс, пакувальний, заповнення CMR, CTIR);
-Ведення звітності приходу і відправки товарів;
-Співпраця з брокерами;
-Ведення переписки з постачальником на англійській мові;
-Взаємодія з фітослужбою
-Розрахунки по продукції для митниці.

08.03.2023- по сьогоднішній день працюю на посаді менеджера з постачання на ПрАТ «КЗВВ».
Обов’язки на даній посаді:
-Складання зовнішньо економічних контрактів;
-Переклад та корекція на англійську мову;
-Складання товаро – супровідних документів на відгрузку імпорта/експорта.


В 2007 році пройшла тренінг особистого розвитку „100%”.
Знання ПК – впевнений користувач, програми MS Office.
Знання англійської мови.
Особисті якості: відповідальна, впевнена, цілеспрямована, трудолюбива, надійна, уважна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: