Resume from April 29, 2024 File

Людмила

Начальник юридичного відділу

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Людмила Семенюк

​ Контактна інформація
Адреса: бульвар Лесі Українки 21А, кв. 81, Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Вік: 44 роки (21.08.1979)
​ Освіта
Національний технічний університет України «КПІ», факультет права
1997 - 2003, юрист
Університет державної фіскальної служби України
2011 – 2015, кандидат юридичних наук
Додаткові сертифікати
- ТОВ «БІ СІ ЕЙ ЕКЕДЕМІ», курс «REAL PROPERTY LAW 7.0» (розпорядження земельними ділянками; будівництво: фінансування, дозвільні документи та введення об’єктів в експлуатацію; оподаткування операцій з нерухомим майном; судові спори в сфері нерухомості; антирейдерський захист нерухомості; компенсація за зруйноване чи пошкоджене майно під час війни; девелопмент нерухомості.

​ Досвід роботи
Верховна Рада України
06/2002 - 07/2007, помічник народного депутата України
Міністерство Юстиції України
07/2007 - 11/2008, працівник відділу роботи з нотаріусами України
11/2008 - 05/2009, стажування на посаду нотаріуса
Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу
03/2010 - 01/2016, приватний нотаріус
Київський міжнародний університет України
09/2016 – 05/2023 Доцент кафедри публічних та приватних юридичних дисциплін
Товариство з обмеженою відповідальністю «СП «АМП»
05/2023 – 09/2023 юрисконсульт
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВІА ВЕНЧУРС»
09/2023 – 01/2024 начальник юридичного відділу
Вміння
Знання мов
Українська мова (С2)
Російська мова- носій (C2)
Англійська мова- середній рівень(B1)
Словацька мова – середній рівень(B1)

Інші вміння
Microsoft Excel – середній рівень
Microsoft Word - експерт
Microsoft PowerPoint – середній рівень

Водійські права
група B

Професійні навики:
- знання цивільного, господарського, сімейного, трудового, земельного, корпоративного, податкового права та нотаріального процесу;
- уміння працювати із великим обсягом інформації;
- уміння вести переговори, досвід переддоговірної роботи;
- аналітичні наукові здібності, підготовка комплексних консультацій, наукових висновків;
- досконалі знання в сфері нерухомості: укладання та виконання договорів, в тому числі оренди, міни, дарування, відчуження, управління тощо;
- супровід процесу узгодження і підписання договорів оренди, придбання і відчуження нерухомості, включаючи обрання оптимальних схем купівлі нерухомості з урахуванням питань оподаткування;
- супровід інвестиційних проєктів (від узгодження умов та підписання договорів до здачі об'єкта в експлуатацію);
- проведення повного процесу переддоговірної та договірної роботи (розробка, укладання, внесення змін до господарських договорів, в тому числі підряду, поставки, купівлі-продажу тощо);
- представництво інтересів компанії в органах нотаріату, в судах, правоохоронних та інших державних органах, органах місцевого самоврядування тощо;
- здійснення моніторингу законодавства, консультування у сфері нерухомості, земельних відносин, дозвільної документації для здійснення будівельної діяльності;
- оформлення права на земельні ділянки, зміну цільового призначення;
- уміння виконувати декілька завдань одночасно;
- уміння вирішувати комплексні завдання із застосуванням норм різних галузей права, включаючи податкове право;
- робота з міжнародним податковим правом
- підготовка, аналіз та укладання договорів з клієнтами, постачальниками та партнерами;
- забезпечення виконання договірних зобов’язань сторін;
- здійснення юридичного супроводу та консультування з питань договірного права;
- ведення документації, контроль термінів та дотримання правових норм;
- вирішення конфліктних ситуацій та участь у переговорах з контрагентами;
- взаємодія з державними органами щодо реєстрації права власності та інших речових прав;
- підготовка та здійснення правової експертизи проектів наказів, інструкцій, положень, стандартів та інших актів правового характеру, що готуються на підприємстві;
- підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності підприємства, а також проектів документів, що надходять на відгук до підприємства;
- забезпечення методичного керівництва правовою роботою на підприємстві, роз’яснення чинного законодавства і порядок його застосування;
- участь у підготовці та укладанні колективних договорів, розробленні та реалізації заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, регулюванні соціально-трудових відносин на підприємстві;
- підготовка за участю інших підрозділів підприємства матеріалів щодо неналежного виконання з боку контрагентів підприємства своїх договірних зобов`язань для подання їх до судових органів та/або правоохоронних органів;
- забезпечення систематизованого обліку і зберігання судових справ, які перебувають у виконанні або закінчені судочинством;
- представлення інтересів підприємства в судах (у відповідності з вимогами чинного законодавства), а також у державних і громадських організаціях, установах, підприємствах всіх форм власності у процесі розгляду правових питань, здійснює організацію ведення судових справ;
- аналіз і узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, а також практики укладання і виконання господарських договорів, розроблює пропозиції щодо усунення порушень договірної дисципліни в поставках продукції, виконанні робіт (наданні послуг), тощо;
- участь у роботі з укладення господарських договорів, підготовки висновків про їх юридичну обґрунтованість;
- забезпечення формування, ведення та зберігання електронної бази даних договорів, внесення до останньої відповідні зміни;
- вжиття заходів щодо відшкодування збитків, заподіяних підприємству;
- участь у розробленні та здійсненні заходів щодо зміцнення договірної, фінансової і трудової дисципліни, забезпечення збереження власності підприємства;
- участь у розгляді матеріалів про стан дебіторської заборгованості з метою виявлення боргів, що потребують примусового стягнення;
- забезпечення систематизованого обліку, зберігання документів, що носять юридичний характер та виникають за фактом співпраці між суб`єктами господарювання;
- вміння впроваджувати міжнародні рамкові угоди;
- реалізація міжнародних угод на практичному рівні;
- підготовка консультацій із трансферного ціноутворення, способів інвестування, особливостей оподаткування;
- вміння вибудовати систему управління підприємством.

Особисті якості:
• Відповідальність;
• Комунікабельність;
• Толерантність;
• Зваженість позиції у прийнятті рішень.

Додаткові відомості:
• Наявність статусу суб’єкту підприємницької діяльності з КВЕДом: послуги у сфері права.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: