Resume from April 30, 2024 File

Сергій

Директор підприємства

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Дмитренко Сергій

Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце проживання: м. Київ

Ключові компетенції:

▪ Досвід роботи на керівних посадах (як у роздрібних, так і в дистриб'юторських структурах) – 17 років;
▪ Запуск проектів з нуля;
▪ Пошук та запуск нових об'єктів;
▪ Знання та використання сучасних методів управління продажами;
▪ Управління товарними запасами (закупівля, логістика, зберігання, нормування);
▪ Знання та використання методів та засобів контролю якості послуг;
▪ Фінансове планування та бюджетування;
▪ Управління персоналом (пошук, навчання, мотивація, розробка KPI);
▪ Знання та використання інструментів маркетингу та аналізу ефективності рекламних кампаній;
▪ Розвиток бізнес-напрямків;
▪ Запуск та просування нових продуктів;
▪ Досвід ведення переговорів та укладання великих угод (понад 7 млн. $).

Особисті якості:

▪ організаторські здібності;
▪ цілеспрямованість;
▪ лідерство;
▪ ініціативність;
▪ працьовитість;
▪ комунікабельність;
▪ порядність.

Досвід роботи

Березень 2019 – липень 2020р.
ТОВ «АКТИВ ГРАН ПРІ»
Директор
(штат - 52 особи.)
Досягнення:
▪ створення підприємства з нуля;
▪ пошук та визначення локації;
▪ складання та затвердження бізнес-плану;
▪ будівництво торгово-сервісного об'єкту;
▪ оснащення обладнанням, оргтехнікою та зовнішня візуалізація;
▪ введення в експлуатацію;
▪ формування професійної команди;
▪ створення системи мотивації, розробка КРI;
▪ впровадження системи управління товарними запасами (закупівля, логістика, зберігання, нормування);
▪ створення системи управління продажами;
▪ проведення заходів щодо стандартизації та відповідності вимогам продукту.
▪ впровадження системи контролю якості послуг;
▪ виведення підприємства за 5 місяців на друге місце серед прямих конкурентів в Україні.
2009 – 2019р.
ТОВ «Сітроен-Центр»
Директор
(штат – 77 осіб.)
Досягнення:
▪ управління та розвиток одного з найбільших підприємств у своїй галузі;
▪ приведення підприємства у повну відповідність вимогам та стандартам виробника;
▪ пошук та запуск нових об'єктів;
▪ оснащення обладнанням;
▪ запуск нових продуктів та напрямків;
▪ збільшення обсягів продажу;
▪ скорочення операційних витрат;
▪ коригування штатного розкладу, системи мотивації, КРI;
▪ оптимізація товарних запасів (закупівля, логістика, зберігання, нормування);
▪ впровадження системи контролю якості послуг.

2008 – 2009р.
Керуюча компанія (національна мережа)
Директор торгово-сервісної мережі
(у підпорядкуванні 11 відділів та 28 торгово-сервісних підприємств у всіх регіонах України, понад 1100
осіб.)
Досягнення:
▪ управління та розвиток національної торговельно-сервісної мережі;
▪ пошук та запуск нових об'єктів;
▪ оснащення обладнанням нових та діючих об'єктів;
▪ запуск нових продуктів та напрямків;
▪ стандартизація діяльності підприємств;
▪ збільшення обсягів продажу;
▪ скорочення операційних витрат;
▪ коригування штатного розкладу, системи мотивації, КРI;
▪ оптимізація товарних запасів (закупівля, логістика, зберігання, нормування);
▪ розробка та впровадження системи контролю якості послуг;
▪ виведення підприємств торгово-сервісної мережі компанії на беззбитковий рівень.

2006 – 2008р.
Керуюча компанія (національна мережа)
Директор з сервісного обслуговування
(у підпорядкуванні 5 відділів та 28 підприємств у всіх регіонах України, понад 400 осіб.)
Досягнення:
▪ управління та розвиток національної сервісної мережі;
▪ пошук та запуск нових об'єктів;
▪ збільшення доходу за два роки на 230%;
▪ скорочення операційних витрат;
▪ коригування штатного розкладу, системи мотивації, КРI;
▪ стандартизація діяльності підприємств;
▪ оснащення обладнанням нових та діючих об'єктів;
▪ запуск нових продуктів та напрямків;
▪ розробка та впровадження системи контролю якості послуг;
▪ оптимізація товарних запасів (закупівля, логістика, зберігання, нормування).
2003 – 2006р.
Керуюча компанія (національна мережа)
Начальник відділу сервісного обслуговування
(У підпорядкуванні 12 осіб.)
Досягнення:
▪ побудова з нуля напряму сервісного обслуговування на підприємствах компанії;
▪ пошук та запуск нових об'єктів;
▪ оснащення обладнанням нових та діючих об'єктів;
▪ розробка стандартів сервісного обслуговування;
▪ розробка та впровадження системи контролю якості послуг;
▪ розробка штатного розкладу, системи мотивації, КРI;
▪ запуск нових продуктів та напрямків;
▪ створення системи управління товарними запасами (закупівля, логістика, зберігання, нормування);

Освіта:

Вища. Харківський авіаційний інституті ім. Н.Є. Жуковського.
Спеціальність: Автоматизовані системи обробки інформації та управління.

Тренінги:

▪ Тренінги та відвідування торгово-сервісних підприємств у Китаї, Швеції, Італії, Франції.
▪ «Мистецтво управління підприємством, планування та управління змінами».
▪ «Керування запасами».
▪ «Стратегічний аналіз для прийняття маркетингових рішень»
▪ Майстер-клас Джона П. Коттера «Зміни, що лідирують: що насправді роблять лідери».
▪ «Удосконалення системи управління підприємством на основі опису та оптимізації бізнес-процесів».
▪ «Корпоративний тайм-менеджмент».
▪ «Управління стратегічними кризами – як засіб конкурентоспроможності підприємства».
▪ «Особиста ефективність керівника».
▪ «Фінансовий менеджмент для керівників – нефінансистів».
▪ «Управління ефективністю організаційної структури».
▪ «Управління процесом та стратегія продажів».

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: