• PRO

Вікторія

Інтернет-маркетолог, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
24 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Маркетинговий директор

from 10.2023 to now (11 months)
Альянс Будівельників України, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Розробка маркетингових стратегій: Створюю стратегії, спрямовані на зміцнення бренду компанії, збільшення частки ринку та утримання клієнтів.
Аналіз ринку та конкурентів: Виконую детальний аналіз ринку, відслідковую ключові тренди та конкурентне середовище для точного позиціонування продуктів та послуг компанії.
Цифровий маркетинг: Ефективно керую каналами онлайн-просування (SEO, PPC, SMM, e-mail-маркетинг), що збільшують кількість заявок і підвищують конверсію.
Брендинг: Формую унікальне позиціонування будівельних проєктів, створюю ефективні комунікаційні кампанії для зміцнення іміджу компанії.
Управління командою: Досвід керування маркетинговими командами, включно з проєктами з ребрендингу та оптимізації процесів.

Інтернет-маркетолог

from 06.2023 to 09.2024 (1 year 3 months)
GvS, Київ (Краса, фітнес, спорт)

розробка та реалізація стратегії просування в діджитал просторі (смм, інфлюенс маркетинг, розсилки)
збільшення впізнаваності бренду на 35% серед оптових покупців і збільшення запитів на оптові продажі
наповнення сайту та виведення його в топи пошукових запитів - ріст конверсії на сайт завдяки оптимізації навігації та якісному наповненню та структуризації сайту

Smm-менеджер

from 05.2019 to 02.2023 (3 years 9 months)
Kiwi Agency, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Серед моїх клієнтів були: FMCG бренд LOVARE, мережа магазинів товарів для здоров’я та краси Watsons, мережа клінік та оптик "Новий Зір", керувала появою у діджитал просторі бренду підгузків Mimi Nice та працювала з багатьма іншими компанії як смм спеціаліст.
LOVARE:
збільшення впізнаваності бренду на 70% за 2 роки шляхом ефективного використання соцмереж.
розроблення та впровадження діджитал стратегії, що призвело до збільшення конверсії на сайт на 50% за останній рік моєї роботи над цим проєктом.
популяризація бренду серед молоді в межах 25-34 років.
Watsons:
залучення нових клієнтів через соціальні мережі та перетворення їх на покупців.
побудова ком'юніті в соцмережах для збільшення лояльності та повторних покупок.
завдяки якісній стратегії в соціальних мережах вдалось збільшити кількість оформлень замовлень на сайті на 19%. Потім за допомогою ретаргетингу збільшили кількість повторних замовлень вдвічі.

Education

КНТЕУ

Маркетинг та торгівля, Київ
Higher, from 2020 to 2021 (1 year)

НПУ ім. М.П. Драгоманова

Українська філологія, Київ
Higher, from 2016 to 2020 (4 years)

Knowledge and skills

  • Digital-маркетинг
  • Google Ads
  • Розробка маркетингової стратегії

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: