Resume from April 15, 2024 PRO

Вікторія

Керівник відділу маркетингу, маркетолог проєкту, project manager

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу маркетингу

from 04.2023 to now (1 year)
ТОВ "Факультет-фарм" (мережа аптек), Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Керівник відділу маркетингу

from 09.2015 to 01.2023 (7 years 4 months)
ТОВ "Метрополія" (ТРЦ Караван), Дніпро (Нерухомість)

Менеджер з реклами

from 04.2012 to 08.2015 (3 years 4 months)
ТОВ "Метрополія" (ТРЦ Караван), Дніпро (Нерухомість)

Менеджер зі зв'язків із громадськістю

from 04.2011 to 04.2012 (1 year)
ТОВ «Арт Текстиль» (Мережа магазинів «Білізна»), Дніпро (Роздрібна торгівля)

Education

Дніпропетровський університет економіки та права

Маркетинг, Дніпро
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Диплом: Магістр

Additional information

Професійні навички:
- Розробка та реалізація маркетингової стратегії.
- Медіа планування маркетингової активності.
- Управління маркетинг бюджетом ((NDA) млн грн в рік) – планування, погодження, контроль виконання, оптимізація, звітність.
- Створення та аналіз показників ефективності від маркетингових інвестицій (ROMI, CAC, NPS та інші)
- Аналітика конкурентного середовища на ринку, складання портрета ЦА, проведення маркетингових досліджень для вивчення потреб ЦА.
- Оформлення торгових точок продажу, формування стандартів.
- Відкриття/ребрендинг торгових точок.
- Створення пакувальних рішень для ВТМ.
- Розробка концепції маркетингових проєктів: опис, УТП, креативи тощо.
- Розробка контенту з дизайнером, фотографом, відеографом: рекламні банери, пости для публікацій у соціальних мережах та месенджерах, відео контент тощо.
- Організація розважальних заходів та акцій по стимулюванню продажів.
- Діджитал-маркетинг - поставка цілей та завдань, виставлення KPI, контроль реалізації проєктів і досягнення KPI.
- Комунікація з підрядниками - проведення тендерів, заключення договорів, контроль реалізації проєктів і досягнення KPI.
- Антикризовий менеджмент в умовах воєнного часу.
- Управління маркетинг командою – виставлення персональних KPI й планів розвитку, операційний менеджмент, розвиток команди (3-5 осіб у команді).
- Знання SMМ, Ads Manager, Photoshop.
- Здатність ефективно працювати над проєктом, віддалено, без зниження продуктивності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: