Resume from May 11, 2023 PRO

Юлія

Фінансовий директор

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий директор

from 12.2016 to 07.2022 (5 years 7 months)
ТОВ «Актив-Центр», ТОВ «ЮГ-Строй-К» група компаній понад 16 (3 на єдиному податку) та 10 СПД (Будівництво, девелопер, спец. роб, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.1.Ведення та контроль (управлінський, фінансовий, бухгалтерський (контроль), податковий) всього циклу господарської діяльності.
1.2.Розрахунок та контроль процесу виконання економічних показників роботи підприємств від розрахунку собівартості до прибутковості.
1.3.Бюджетування діяльності підприємств у розрізі ЦФВ.
1.4.Оптимізація та контроль грошових потоків підприємств;
1.5.Оптимізація оподаткування (повний цикл оптимізації);
1.6.Питання дотримання податкового, фінансового законодавства України та адаптації його, в рамках роботи підприємств;
1.7.Управлінський облік для підприємства з «0».
1.8 Контроль та узгодження діяльності підприємств з КУА, КІФ, ПІФ за схемою реалізації об'єктів нерухомості.
1.9 Розрахунок виконання обсягу робіт на об'єктах та ЗП персоналу (матеріали, обладнання, трудодні, витратні матеріали та ін.).
1.10. Юридичний супровід фінансової діяльності у рамках господарських взаємин діяльності підприємств.
1.11. Складський облік;
1.12. Оптимізація витрат підприємств;
1.13. Контроль платіжної дисципліни по підприємствах.
1.14. Організація роботи Замовника, Генпідрядника у будівництві в т.ч. персонал, функціонал, робота з дозвільною та проектною документацією.
Тощо.

Фінансовий директор

from 10.2015 to 11.2016 (1 year 1 month)
ТОВ «ДІМ» група компаній до 10 підприємств., Київ (будівництво, девелопер, генпідряд)

1.1.Ведення та контроль (управлінський, фінансовий, бухгалтерський (контроль), податковий) всього циклу господарської діяльності.
1.2.Розрахунок та контроль процесу виконання економічних показників роботи підприємств від розрахунку собівартості до прибутковості.
1.3.Бюджетування діяльності підприємств у розрізі ЦФВ.
1.4.Оптимізація та контроль грошових потоків підприємства;
1.5.Оптимізація оподаткування (повний цикл оптимізації);
1.6.Питання дотримання податкового, фінансового законодавства України та адаптації його, в рамках роботи підприємства;
1.7.Управлінський облік для підприємства з «0».
1.8. Робота із цінними паперами.
1.9. Контроль та узгодження діяльності підприємств з КУА, КІФ, ПІФ за схемою реалізації об'єктів нерухомості.
1.10. Юридичний супровід фінансової діяльності у рамках господарських взаємин діяльності підприємств.
Тощо.

Фінансовий директор, керівник проектів

from 10.2013 to 10.2015 (2 years)
ТОВ «Основа» з дочірніми іноземними підприємствами (Республіка Білорусь, Азербайджан, ОАЕ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Основні обов'язки:
1.1 Управлінський облік із «0» підприємства, дочірніх підприємств.
1.2 Бюджетування діяльності.
1.3 Оптимізація та контроль грошових потоків підприємства, дочірніх підприємств;
1.4 Контроль закупівлі та використання матеріалів, обладнання, складський облік дочірніх підприємств.
1.5 Розрахунок та виконання економічних показників роботи підприємства, дочірніх підприємств.
1.6 Юридичний супровід роботи підприємства, дочірніх підприємств із замовниками, постачальниками, підрядниками, держ. органами, правоохоронними органами та ін.
1.7 Оптимізація оподаткування дочірніх підприємств.
1.8 Питання дотримання податкового, фінансового законодавства та адаптації його, у межах роботи підприємств;
1.9 Аудит та контроль діяльності іноземних дочірніх підприємств (ревізор товариств).
інш.

Директор

from 11.2011 to 09.2016 (4 years 10 months)
ТОВ «БІЛГОРОД ІНВЕСТ», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Основні обов'язки:
1.1. Ведення та контроль (управлінський, фінансовий, бухгалтерський, податковий) всього циклу господарської діяльності.
1.2. Розрахунок та виконання економічних показників роботи підприємства від розрахунку собівартості до прибутковості.
1.3. Відбір, тендер, контроль закупівелі матеріалів, обладнання, укладання договорів, графіки робіт, всі аспекти взаємин у т.ч. постійний контроль ходу виконання робіт на рівні перших осіб з підрядними підприємствами за принципом облік та контроль.
1.4. Бюджетування діяльності підприємства.
1.5. Оптимізація та контроль грошових потоків підприємства;
1.6. Оптимізація оподаткування (повний цикл оптимізації);
1.7. Питання дотримання податкового, фінансового законодавства України та адаптації його, у межах роботи підприємства;
1.8. Управлінський облік підприємства з «0».
1.9. Ведення та контроль усіх стадій будівництва від «землі» підготовчих робіт, передпроекту до введення в експлуатацію.
1.10. Контроль закупівлі та використання матеріалів, обладнання, складський облік;
1.11. Супровід угод із покупцями.
1.12. Досвід побудови власних мереж з оформленням усіх дозвільних документів із «0» (газ, електрика, каналізація, водонапірні башти тощо) під ключ.
1.13. Досвід будівництва власних локальних очисних споруд з оформленням усіх дозвільних документів з «0».
1.14. Робота з проектувальниками на всіх стадіях проекту та знаходження оптимальних рішень у співвідношенні ціна – якість об'єкта будівництва.
1.9. Робота з цільовими облігаціями, векселями тощо.
1.10. Значний досвід проходження перевірок усіх рівнів контролюючих органів (одна з перевірок у складі 14 контролюючих органів) та правоохоронних органів у тому числі.
1.11. Юридичний супровід господарських взаємин діяльності підприємства.
інш.

Фінансовий директор

from 10.2010 to 10.2011 (1 year)
ТОВ «Генбудсервіс», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Основні обов'язки:
1.1 Управлінський облік із «0».
1.2 Бюджетування діяльності.
1.3 Фінансові взаємини із службою замовника та субпідрядними організаціями.
1.4 Оптимізація та контроль грошових потоків підприємства;
1.5 Контроль закупівлі та використання матеріалів, обладнання, складський облік.
1.6 Розрахунок та виконання економічних показників роботи підприємства від розрахунку собівартості до прибутковості.
1.7 Юридичний супровід роботи із замовниками, постачальниками, підрядниками.
інш.

Заступник керівника фінансового управління

from 09.2010 to 11.2010 (2 months)
АТ ХК «Київміськбуд» Переведена с ВАТ «Домобудівний комбінат №3», Київ (будівництво, девелопер, генпідряд)

Фінансовий директор

from 05.2010 to 09.2010 (4 months)
ВАТ «Домобудівний комбінат №3», Київ (будівництво, девелопер, генпідряд)

Заст. директора- Фінансовий директор

from 10.2008 to 05.2010 (1 year 7 months)
ЧП “Аква-Експресс”, Київ (виробництво та продаж бутильованої питної води)

Начальник відділу адміністрування податків, Головний державний податковий ревізор-інспектор відділу адміністрування податків

from 03.2003 to 10.2008 (5 years 7 months)
Спеціалізована державна податкова інспекція у м.Києві по роботі з великими платниками податків, Київ (податкова інспекція)

Спеціаліст по податковому законодавству, Другий бухгалтер

from 06.1999 to 09.2001 (2 years 3 months)
ТОВ «Автоцентр», Київ (міжнародна автотранспортна логістика)

Education

University of North London

Public Administration, Київ
Higher, from 2002 to 2003 (1 year)

has been awarded the degree of Master of Arts having successfully the approved postgraduate
programme in Public Administration

Українська Академія державного управління при Президентові України

Очна форма навчання, спеціальність “Державне управління”, кваліфікація магістр державного управління, Київ
Higher, from 2001 to 2003 (2 years)

Київський Державний торгівельно-економічний Університет

Очна форма навчання, спеціальність “Фінанси”, кваліфікація економіст-фінансист, Київ
Higher, from 1996 to 2001 (5 years)

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Windows ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • French — average

Additional information

Організованість, комунікабельність, сумлінність, креативність, висока працездатність, порядність. Прагнення до успіху, обов'язковість, вміння працювати в команді, відмінні управлінські якості, права водія кат. В., наявність власного легкового транспорту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: