Resume from September 8, 2023 File

Алексей

Інспектор відділу кадрів

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Горстка Олексій Миколайович
Тел.[open contact info](look above in the "contact info" section),
e-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)

Проживаю: м. Київ

Дата народження: 21.08.1977

Сімейний стан: Одружений, двоє дітей 11 та 13 років

Освіта: Вища, - 09.1994 – 07.1999 Харківський військовий університет, командний факультет;
Спеціальність - «інженер – радіотехнік»

Досвід роботи:
08.1999 - 10.2006 Заступник начальника штабу окремого батальйону аеромобільного полку
Звільнений в запас в зв’язку зі скороченням ЗСУ в званні «капітан».

01.2007– 06.2011 Старший інспектор сектору кадрового забезпечення СПМО “Титан” управління
Державної служби охорони при ГУМВС України в м. Києві
Звільнений за власним бажанням у зв’язку з виходом на пенсію за вислугу років в званні
майор міліції.
(непридатний до служби в ЗСУ)

07.2011 – 03.2012 провідний інженер відділу кадрів ДП «Антонов». (авіабудування)
03.2012 – 04.2015 начальник відділу кадрів ПП «КомСервіс - Безпека».(охорона)
05.2015 – 10.2022 начальник відділу кадрів ZEOALLIANCE (ІТ – сфера)

Обов’язки:

• Повний цикл кадрового діловодства (до 2000 працівників) структура філіалів;
• Створення служби, - організації з «0»;
• Оформлення всіх видів відпусток;
• Ведення табельного обліку (змінний режим роботи);
• Розміщення оголошень в ЗМІ;
• Проведення заходів по підбору персоналу (підбір персоналу, в тому числі в регіонах);
• Формування особових справ;
• Призначення, переміщення та звільнення працівників;
• Розробка та ведення бази даних працівників;
• Ведення кадрового резерву;
• Кадрове діловодство згідно КЗпП України;
• Підготовка нових та редагування існуючих посадових та робочих інструкцій;
• Співпраця з центром зайнятості;
• Ведення карточок П-2;
• Організація роботи відділу кадрів;
• Облік та кадровий аудит;
• Приведення назв штатних посад у відповідності до класифікатора професій;
• Заповнення трудових книжок та внесення змін;
• Складання та дотримання графіків щорічних відпусток;
• Підготовка нормативних документів: положень про структурні підрозділи, наказів,
розпоряджень;
• Підготовка та видача довідок про трудову діяльність, підрахунок трудового стажу;
• Створення архіву особових справ та кадрових документів;
• Ведення обліку персоналу в програмі 1С, ЗУП, УТП, Бухгалтерія, Медок, особистий кабінет
платника податків;
• Моніторинг ринку праці та оплати праці,

Додаткова освіта: Вінницьке ВПУ ДДСО при МВС України
Курси підвищення кваліфікації за напрямком роботи

Додаткова інформація: ПК - користувач Word, Excel, Internet, 1С Codos, U-prox
Водійські права категорії А,В,С,
Дозвіл на зброю.

Мета: Самореалізація в цікавій роботі, здобуття нових та вдосконалення існуючих навичок в сфері
управління персоналом, професійний та кар’єрний розвиток.

Особисті якості: Відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність, дисциплінованість, вміння
працювати в колективі, комунікабельність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: