Resume from April 24, 2024 File

Наталя

Юрист

Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Арановська Наталя Анатоліївна

м. Київ 03164 вул. Академіка
Булаховського буд. 36, кв. 236
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
д.н. 26 травня 1976 р.

Мета Працевлаштування на посаду юриста, юрисконсульта

Досвід роботи Медико – соціальний центр у Шевченківській районній у м. Києві
державній адміністрації
Юрист (18.09.2003 – 07.07.2004 р.р.):

- надання консультативної правової допомоги;
- складання господарських договорів;
- ведення кадрової роботи;
- представництво в судах загальної та господарської юрисдикції;
- підготовка та надання відповідей на запити контролюючих та
правоохоронних органів

Товариство з обмеженою відповідальністю «Міжнародний
консорціум з управління та розвитку газотранспортної системи
України» (будівництво трубопроводів)
Головний юрист (10 лютого 2005 – 18 січня 2019 – основне місце
роботи),
Юрисконсульт (З 19.01.2019 - за трудовим договором):
- складання і погодження цивільно-правових та господарських
договорів;
- консультування та роз'яснення законодавства при укладенні
неординарних договорів та виникненні спорів;
- Корпоративна робота, повне юридичне супроводження
корпоративної діяльності резидентів та нерезидентів;
- юридичний аудит компанії - аналіз корпоративної діяльності,
трудових і договірних відносин;
- робота з державними і контролюючими органами;
- претензійно-позовна робота;
- представництво інтересів підприємства у суді, правовий супровід
судових справ у порядку цивільного, господарського,
адміністративного судочинства
- юридичний супровід проведення тендерів.
- юридичне супроводження кадрової роботи - розробка наказів,
інструкцій, положень, консультування з трудового законодавства,
працевлаштування іноземних співробітників;
- підготовка документів та проходження фінансового моніторингу
компанії, аудиторської та ревізійної перевірок.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автолюкс Транс»
(транспортна логістика, вантажні перевезення)
Директор з кадрових питань (19.04.2019 – 31.03.2020)
Юрист
- участь в управлінні господарською діяльністю підприємства;
- представництво інтересів підприємства в органах державної
влади, органах місцевого самоврядування, правоохоронних
органах;
- вироблення пропозицій, розробка та проведення оптимізації
організаційної структури підприємства;
- складання штатного розпису підприємства; розробка положень
про структурні підрозділи та посадових інструкції працівників;
- ведення претензійно-позовної роботи, представництво інтересів
підприємства у суді, правовий супровід судових справ у порядку
цивільного, господарського, адміністративного судочинства;
- вироблення правових рекомендацій та юридичних висновків з
поточних проектів;
- розробка і супровід договірної бази підприємства;
- адміністративно-правовий супровід господарської діяльності
підприємства, його структурних підрозділів;
- проходження аудиту фінансово-господарської діяльності.

Товариство з обмеженою відповідальністю
«МІЛАС ЛОДЖИСТІК»
(транспортна логістика, вантажні перевезення, робота з такими
контрагентами як Розетка УА, Джастін)
Директор (29.05.2020 - 16.09.2021)
- здійснення керівництва та управління підприємством;
- розробка і супровід договірної бази підприємства;
- представництво інтересів підприємства в органах державної
влади, органах місцевого самоврядування, правоохоронних
органах;
- розробка та проведення оптимізації організаційної структури
підприємства; розробка та затвердження штатного розпису
підприємства, затвердження трудових контрактів;
- адміністративно-правовий супровід господарської діяльності
підприємства, його структурних підрозділів та філій;
- ведення претензійно-позовної роботи, представництво інтересів
підприємства у суді;
- здійснення контрою за оформленням первинних бухгалтерських
документів; супроводжуючих товарно-транспортних документів;
- складання та затвердження фінансових планів підприємства;
- контроль за формуванням фінансової та податкової звітності;
- адміністративне оскарження блокування податкових накладних.

Громадська організація «Батьківська громада»
(діяльність у сфері освіти, представництво інтересів навчального закладу,
співпраця з органами державної влади, місцевого самоврядування)
Голова правління (28.09.2020 по даний час)
- здійснення керівництва та управління ГО;
- представництво інтересів громадської організації в органах
державної влади, органах місцевого самоврядування;
- адміністративно-правовий супровід господарської діяльності
громадської організації;
- залучення фінансування освітньої сфери, покращення
матеріально-технічної бази навчального закладу.

Освіта Національна академія державної податкової служби України
(2000 – 2006 р.р.)
Магістр з права (спеціалізація «Правове забезпечення фінансової
діяльності держави»)

Додаткові  Користувач ПК (MSOffice, OutlookЕxpress, Internet, 1С).
відомості  Знання та досвід роботи з правовими базами: Ліга 360, Рада, ін.;
державними реєстрами.
 Володіння мовами: українська, російська, англійська (на рівні
Intermediate).
 Наявність водійського посвідчення кат. B.
 Одружена, маю двох дітей.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: