Resume from August 22, 2017

Яна

Администратор, менеджер по работе с персоналом, секретарь, 3 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

ОСВІТА:
2014рік Київський Національний Торгівельно-Економічний Інститут
Заочна форма навчання
Спеціальність Облік і аудит
Спеціалізація Облік і аудит у підприємництві
Отримала диплом - магістра

2011 рік Київський Національний Торгівельно-Економічний Інститут
Заочна форма навчання
Спеціальність Облік і аудит
Спеціалізація Облік і аудит у підприємництві
Отримала диплом - бакалавра

2008 рік Технікум «Київський індустріальній коледж»
Денна форма навчання
Спеціальність – Бухгалтерський облік
Отримала диплом - молодшого спеціаліста

Професійні навички:
Досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами.Навички проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства і бюджетного планування.Підготовка договірних зобов'язань, розрахункова робота з договорами. Контроль фінансових потоків; аналіз фактичних витрат;Складання калькуляції,щомісячних фінансових звітів.Контроль за раціональним використанням коштів.

ДОСВІД РОБОТИ:
Жовтень 2016 – грудень 2017 Йога - студія «Ганеш»(посада – адміністратор).Виконувана робота:Здійснювати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.Консультування відвідувачів з питань, що стосуються послуг,що надаються.Вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій. Забезпечувати чистоту і порядок в приміщенні.Виконання окремих службових доручення безпосереднього керівника.Організовувати безперебійну роботу студії.Розподіляти часові та тренерські ресурси у організації графіку персональних тренувань.Планувати нові групи, вносити пропозиції та побажання від імені клієнтів Презентувати Студію потенційним клієнтам Продавати послуги Студії.Залучати нових клієнтів. Здійснювати телефонну комунікацію.

Жовтень 2015 – листопад 2015 ПП «Енерго-Ресурс»(посада –економіст).Виконувана робота:Підготовка та ведення бюджету; Аналіз і контроль дебіторської заборгованості;Виконання окремих службових доручення безпосереднього керівника.Підготовка договорів на надання послуг і дод. угод до них; актів виконаних робіт.Контроль залишків на рахунках підприємства.Робота з клієнт-банками.

Листопад 2011–травень 2015 ПАТ «КИЇВГАЗ» (посада – провідний економіст фінансового департаменту за сумісництвом голова профспілкової організації ).Виконувана робота:Підготовка та ведення бюджету;Аналіз виконання бюджетних показників;Оцінка ефективності діяльності підрозділів компанії;Оцінка ефективності проектів;Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища організації; Аналіз і контроль дебіторської заборгованості; Автоматизація звітів, необхідних для регулярного аналізу;Прогноз показників діяльності організації;Нормування матеріальних, трудових і фінансових витрат.Виконання окремих службових доручення свого безпосереднього керівника, здійснювати контроль.Складати калькуляції-нормативними документами з питань виконуваної роботи.Підготовка договорів на надання послуг і дод. угод до них;актів виконаних робіт.Проведення інвентаризації.Контроль фінансових потоків;Робота з клієнт-банками.

Травень 2011 – серпень 2011 АТ «Платинум Банк» (посада – економіст сектора андерайтингу грошових кредитів).Виконувана робота:Розгляд заявок на надання кредитів за діючими продуктами; прийняття рішень про можливість кредитування клієнтів в рамках узгоджених повноважень; перевірка наданих документів на відповідність внутрішнім вимогам;формування та надання передбаченої звітності в установленому порядку.

Грудень 2008 – лютий 2011 АТ «Ренесанс Кредит» (посада – фахівець управління по роботі з проблемною заборгованістю).Виконувана робота:проведення з боржником телефонних розмов щодо погашення заборгованості, яка не перевищувала 120 днів; пошук інформації про боржника та його власності за допомогою доступних інформаційних ресурсів; контроль за дотриманням боржником умов погашення заборгованості;вирішення організаційних питань.

Вересень 2008 – листопад 2008 (посада – спеціаліст з продажу банківських продуктів (Telemarketing).Виконувана робота: здійснення вихідних та прийом вхідних дзвінків з метою продажу кредитних продуктів банку;проведення презентацій для потенційних клієнтів банку з метою продажу банківських кредитних продуктів;інформування клієнтів щодо обрання необхідного пакету документів для оформлення кредиту;призначення зустрічей з клієнтами;робота з існуючи базою клієнтів.

Володіння комп’ютером:Впевнений користувач:Windows XP,MS Office(Word,Exсel,Power Point,Access,Outlook),навички роботи з Інтернетом та електронною поштою,1С:Бухгалтерія 8.2, 1С:УВП 8.2,1С:Документооборот,1С:Бюджет,Клієнт - Банк.

Ділові та особисті якості:Аналітичне мислення,вміння швидко орієнтуватися в ситуації і самостійно приймати рішення,здатність швидко навчатися,відповідальність,цілеспрямованість,активність,пунктуальність,комунікабельність,наполегливість і прагнення до професійного зростання.Володіння мовами.Українська – вільно,російська – вільно.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: