Resume from April 6, 2024 PRO

Олена

Адміністратор, спеціаліст з документообігу, керівник адміністративного відділу, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст комерційного відділу

from 01.2013 to now (11 years 4 months)
Група компаній ЧИСТО, Київ (Роздрібна торгівля)

У 2013 році прийшла на посаду помічника керівника відділу, до сьогодні займала посаду заступника.
За цей час обов'язки розширилися, а саме:
Юридичний супровід:
- Отримання та обробка документації щодо супроводу продажів, а саме: вичитка договорів, внесення коректив, складання протоколів розбіжностей, специфікації, створення типових шаблонів для оптимізації роботи менеджерів тощо.
- Переговори з представниками клієнтів щодо узгодження юридичних спірних питань.
- Внесення договорів до бази, та внесення договорів та умов в 1С (упр).
- Робота з боржниками, підготовка претензійних документів та досудове врегулювання.
- Ведення реєстру документів.
- Допомога при підготовці документації для участі в тендерних закупівлях.

Комерційний супровід:
- Робота в 1С - підготовка звітів по показникам продажів для керівника та для управителя.
- Відслідковування виконання планів продажів.
- Відслідковування дебіторської заборгованості.
- Пошук тендерів для участі менеджерів

Адміністративний супровід:
- приймання вхідних дзвінків та документації, реєстр та переадресація
- контроль роботи адмін.персоналу (прибиральниці, кур'єри, водії)
- ведення планового графіку роботи водія (записи на доставки, контроль завантаження тощо).
- ведення корпоративного мобільного зв'язку.
- розподіл та організація розсилок по регіонам (сувенірна та інша продукція)

Маркетинговий супровід:
спільна робота з підрядними організаціями:
- створення бренд-буку
- розробка корпоративної поліграфії (каталоги, листівки, плакати, вивіски тощо)
- новорічна сувенірна продукція (дизайн, замовлення)
- наповнення корпоративного порталу
- введення корпоративного стилю (одяг, телефонні розмови, тощо)

Помічник директора

from 07.2010 to 09.2012 (2 years 2 months)
САТ Транспортна компанія, Київ (Транспорт, логістика)

допомога в роботі директора
підготовка звітів
організація тижневої роботи
підготовка та протоколювання на зборах та звітних нарадах
контроль виконання розпоряджень
допомога в орг.питання компанії

Менеджер відділу реклами та маркетингу

from 05.2007 to 04.2010 (2 years 11 months)
Zepter International, Київ (Роздрібна торгівля)

Внутрішній та зовнішній маркетинг
Участь в організаціях корпоративних подій.
Організація (з підрядником) закордонних поїздок.
Оформлення документів.
Написання статей.
Робота з "глянцем", виставками та медіа.

Секретарка/менеджер з реклами

from 10.2005 to 03.2007 (1 year 5 months)
Косметик Експо Медіа, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Спеціаліст 1 кат

from 02.2005 to 03.2005 (1 month)
Оболонська держ.адміністрація, Київ (Державні організації)

Education

Національний авіаційний університет

Правознавство, Київ
Higher, from 2011 to 2014 (3 years)

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

Економіка та підприємництво, Київ
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Knowledge and skills

Користувач 1С Управління командою MS Excel Управлінські навички Ведення CRM Пунктуальність Ведення документації Комунікабельність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Водійське посвідчення
кат.В.
Власне авто

Комп'ютерні навички
Впевнений та досвідчений користувач.
Знання 1С (упр.)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: