Resume from May 14, 2023 File

Анастасия

Администратор салона красоты

Age:
20 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ЛОБАНОВА
АНАСТАСИЯ
Администратор Beauty Salon

ДОСВІД РОБОТИ

Адміністратор в (Sky Family Park)
Обов‘язки
1. Організація графіку персоналу
2. Контроль виконаної роботи персоналу
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
3. Перевірка спорядження для клієнтів
4. Відповідальність за видачу заробітної плати персоналу

Пунктуальна, цілеспрямована, відповідальна, Майстер Шугарингу
стресостійкість, організованість, не
Обов‘язки
конфліктність, енергійність, комунікабельність,
вміння швидко реагувати в нестандартних 1.Визначення типу шкіри
ситуаціях, організаторські здібності ( вміння 2.Добір косметичних засобів
організовувати команду до роботи) , швидко 3.Проведення процедури
навчаюсь. 4.Консультування, як доглядати за шкірою після проведення
Велике бажання працювати ! процедур

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА

• Володіння ПК Національний Університет культури та спорту
• Грамотне усне та письмове мовлення
• Організаторські здібності
України.
• Знання дізлового єтикета Факультет : Фізична Реабілітологія.
• Володіння іноземними мовами
• Вміння вирішувати конфліктні ситуації;
• Instagram - stories-maker
Національний медичний коледж імені.Гаврося
Факультет : Фельшер

МОЇ КОНТАКТИ
ЗНАННЯ МОВ

Англійська рівень B1
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Польська рівень B2
Українська рідна мова
Россійська носій
Holod.holod_

МОЇ ПЕРЕВАГИ
[open contact info](look above in the "contact info" section)
1. Комунікабельність
2. Розуміння Beauty індустрії
3. Організаторські здібності
4. Знання мов

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: