• PRO

Руслан

Керівник напряму, директор філії

Age:
50 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Cherkasy, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора

from 09.2020 to now (4 years)
ТОВ Автокомерц, Черкаси (Продаж міні сільгосптехніки, навісного обладнання та запчастин до неї)

-організація та управління процесами продажу та закупівлі з нуля

Керівник департаменту

from 02.2020 to 09.2020 (7 months)
ТОВ "УВК Україна", Бровари (Логістичний оператор)

-- організація ефективного функціонування Регіональних Представництв (РП) та Регіональних Агентів (РА)
-забезпечення своєчасності доставки вантажів
-забезпечення якісного документообігу ( своєчасне повернення документів )для клієнтів
-оптимізація роботи (маршрути, оренда, персонал) РП та РА
-пошук та відкриття нових РП/РА

Директор філії

from 05.2018 to 02.2020 (1 year 9 months)
ДП «Інтегровані Логістичні Системи», Київ (Логістичний оператор. Складське зберігання, транспортно-експедиційна діяльність та митно-брокерські операції.)

- організація робіт із забезпечення ефективного управління філією
- побудова бізнес-процесів з нуля
- формування та контроль бюджету філії
- ведення комерційного переговорного процесу
- розрахунок комерційної собівартості та впровадження заходів , спрямованих на її підтримку
- забезпечення взаємодії всіх підрозділів філії та Компанії

Директор філії

from 10.2008 to 05.2018 (9 years 7 months)
ДП «Пі Джі Трейд », Черкаси (Оптові продажі ( дистрибуція ) брендів Procter &Gamble на території м.Черкаси та області.Оптові продажі ( дистрибуція ) ТМ Nestle Purina . ТМ Evyap на території м.Черкаси /Кропивницький та областей.)

- організація ефективного функціонування філії - розробка та реалізація плану для виконання цільових показників, постановка та контроль виконання завдань, забезпечення та розподіл ресурсів
- побудова кількісної та якісної дистрибуції
- розвиток ключових клієнтів - лідирування переговорних компаній, контроль домовленостей, ініціація покращень
- управління персоналом - організація навчання необхідним компетенціям, забезпечення кадрового резерву на керівні посади, розробка та впровадження мотиваційних програм, формування та підтримка корпоративної культури
- управління процесами - вибудовування та підтримка існуючих бізнес процесів, їх аналіз та вдосконалення відповідно до стратегії компанії
- управління ресурсами - планування, розподіл та контроль використання необхідних ресурсів, розробка та впровадження алгоритмів оптимізації.

Заступник директора

from 07.2006 to 10.2008 (2 years 3 months)
ДП «Пі Джі Трейд », Черкаси (Оптові продажі ( дистрибуція ) брендів Procter &Gamble на території м.Черкаси та області.)

- управління продажами філії
- виконання планових показників
- підбір та навчання торгового персоналу
- розробка, аналіз та контроль маршрутів
- ведення аналітики по клієнтам, контроль знижок
- розробка та проведення акцій .

Старший торговий представник, торговий представник

from 06.1999 to 07.2006 (7 years 1 month)
ДП «Пі Джі Трейд », Черкаси (Оптові продажі ( дистрибуція ) брендів Procter &Gamble на території м.Черкаси та області.)

- розробка, аналіз та контроль маршрутів
- робота з VIP клієнтами, розширення дистрибуції , пошук нових клієнтів
- просування продукції компанії
- контроль товарного запасу у покупців
- контроль цінової політики, робота з дебіторською заборгованістю
- ведення аналітики по клієнтам, контроль знижок
- моніторинг діяльності конкурентів
- навчання торгового персоналу
- мерчендайзинг

Education

•Черкаський державний університет ім. Б.Хмельницького.

Факультет іноземних мов, Черкаси
Higher, from 1991 to 1996 (5 years)

Additional education and certificates

•Корпоративний університет директорів – внутрішня 7-ми модульна програма для ТОП складу компанії •Тренінги компанії P&G: "Спіл

2006-2015

Additional information

Ключові компетенції:
•Бюджетування та планування діяльності філії на період від 1 року
•Організація процесів - розробка бізнес-процесів та організація злагодженої роботи функціональних підрозділів
•Управління персоналом – керівництво колективом 90 осіб, навички навчання та розвитку співробітників
•Вибудовування довгострокових відносин із клієнтами різного рівня

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: