Resume from March 2, 2024 PRO

Павло

PR-директор, Chief Marketing Officer

Employment:
Full-time.
Age:
27 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

CMO

from 08.2020 to 11.2023 (3 years 3 months)
CPA Neogara, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)

Обов'язки:
Запуск нових продуктів, управління продажами підприємства, маркетингові дослідження та комунікації, управління дистрибуцією, обслуговування клієнтів, планування сервісу та ціноутворення.

Досягнення:
- Створення "з нуля" відділу маркетингу;
- Розробив і реалізував стратегії компанії в галузі маркетингу;
- Створював пропозиції щодо освоєння нових напрямків бізнесу, освоєння нових ринків;
- Розвинув CPA мережу в області affiliate marketing та роботу у вузькоспеціалізованій ніші - крипто вертикалі. Вона включає в себе: форекс, бінарні опціони, трейдинг і автотрейдинг, інвестиції;
- Розробив та реалізував індивідуальний підхід для наших партнерів-клієнтів, адже замість того, щоб чаклувати з налаштуваннями, посиланнями та вибором шаблонних рішень, клієнт звертаєшся до особистого менеджера з будь-якими робочими питаннями: перевірити посилання, локалізувати крео, отримати прилу, підказки щодо витратних матеріалів + промік на знижку тощо. При цьому клієнт зберігає повний контроль над своєю статистикою і результатами, інтерфейс кабінету працює без перебоїв з будь-якого пристрою також з інструментів реалізував: API, s2s-pixel, паркування домену, розгорнуті звіти щодо помилок заповнення форм, фільтрація дублів, реферальна система 5% довічно, а також посилання на лендінги;
- На момент березня 2022 року запропонував понад 40 офферів від ліцензованих брокерів і понад 50 гео (Tier-1, Tier-2, СНГ);
- Завдяки прямій співпраці з брокерами, зміг організувати колл-центр, який обробляє ліди протягом години. Це дає змогу отримати найвищу конверсію на крипто трафіку;
- З 2022 року підвищив усі ставки на 10-15%. Акція діє на постійній основі для всіх партнерів CPA-мережі, зокрема й для нових;
- Налаштував таргетинг, який підвищив ефективність реклами, оптимізував трафік, знизив витрати і загалом отримав вищий кінцевий прибуток.

Education

Одеський національний політехнічний університет

ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, Одеса
Higher, from 2014 to 2019 (5 years)

Кафедра маркетингу створена відповідно до Наказу ректора від 24.06.2013 р. №32 «Про зміни в структурі інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій». В наказі зазначено «Створити з 01.09.2013 року в структурі інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій кафедру маркетингу. Призначити завідувачем кафедри маркетингу д.е.н., професора Окландера Михайла Анатолійовича».

Хоча окрема кафедра маркетингу в Одеському національному політехнічному університеті створена у 2013 році, маркетологів готують з 2002 року – спочатку на кафедрі обліку, аудиту та маркетингу, а потім з 2003 року – на кафедрі економічних систем і маркетингу.

З 2013 року на кафедрі здійснюється сертифікація студентів, що дозволяє разом з дипломами державного зразка отримати професійні сертифікати Української асоціації маркетингу.

З 2014 року кафедра проводить Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і цифрові технології».

З 2015 року студенти перемагають на Всеукраїнських студентських Олімпіадах і конкурсах наукових студентських робіт з спеціальності «Маркетинг».

З 2017 року на кафедрі видається журнал «Маркетинг і цифрові технології» – фахове наукове видання категорії «Б».

https://oklander.info/

Additional education and certificates

5PL - Український Логістичний Альянс

2018 основа транспортно-логістичних компаній, терміналів, операторів та власників залізничного рухомого складу

Нефть XXI века 2.0

2019 Просування бізнесу онлайн за допомогою інструментів: Google; YouTube; Facebook; Instagram

Knowledge and skills

Неконфліктність Винахідливість Креативність Комунікабельність Підприємливість Бізнес-планування Делегування Уважність Cloaking services Antidetect Browser Facebook Business Manager Google Ads Spy-services Proxy serves Datacol LP-VIP - CRM Blockchain Best change MS Word MS Outlook Keitaro Чат GPT MS Excel MS Office MS PowerPoint Нейросети AI neural networks

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Сильні якості:
1. Вмію об'єднувати потрібних людей і створювати команди;
2. Вмію швидко приймати рішення;
3. Вмію правильно і чітко делегувати технічні завдання.
4. Можу запустити рекламу на будь-яку вертикаль, обійшовши модерацію засобами клоакінгу.
5. Збираю дані в трекері, вмію будувати звіти для аналізу трафіку і прийняття рішень на основі показників за ключовими метриками.
6. Володію основами маркетингу.
7. Можу створювати призначені для користувача і схожі аудиторії в FB, а також будувати складні воронки за допомогою ретаргетингу.

Я відповідальна, винахідлива, заповзятлива і уважна до деталей людина. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але при цьому можу відстоювати свою точку зору. До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Я дуже талановита, різнобічна і відкрита людина. Усі життєві ситуації звик зустрічати з посмішкою. Досить легко знаходжу спільну мову з оточуючими мене людьми. Завжди йду до кінця для втілення поставлених цілей.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: