Павло
PR-директор, Chief Marketing Officer
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 27 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9123733
Work experience
CMO
from 08.2020 to 11.2023
(3 years 3 months)
CPA Neogara, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)
Обов'язки:
Запуск нових продуктів, управління продажами підприємства, маркетингові дослідження та комунікації, управління дистрибуцією, обслуговування клієнтів, планування сервісу та ціноутворення.
Досягнення:
- Створення "з нуля" відділу маркетингу;
- Розробив і реалізував стратегії компанії в галузі маркетингу;
- Створював пропозиції щодо освоєння нових напрямків бізнесу, освоєння нових ринків;
- Розвинув CPA мережу в області affiliate marketing та роботу у вузькоспеціалізованій ніші - крипто вертикалі. Вона включає в себе: форекс, бінарні опціони, трейдинг і автотрейдинг, інвестиції;
- Розробив та реалізував індивідуальний підхід для наших партнерів-клієнтів, адже замість того, щоб чаклувати з налаштуваннями, посиланнями та вибором шаблонних рішень, клієнт звертаєшся до особистого менеджера з будь-якими робочими питаннями: перевірити посилання, локалізувати крео, отримати прилу, підказки щодо витратних матеріалів + промік на знижку тощо. При цьому клієнт зберігає повний контроль над своєю статистикою і результатами, інтерфейс кабінету працює без перебоїв з будь-якого пристрою також з інструментів реалізував: API, s2s-pixel, паркування домену, розгорнуті звіти щодо помилок заповнення форм, фільтрація дублів, реферальна система 5% довічно, а також посилання на лендінги;
- На момент березня 2022 року запропонував понад 40 офферів від ліцензованих брокерів і понад 50 гео (Tier-1, Tier-2, СНГ);
- Завдяки прямій співпраці з брокерами, зміг організувати колл-центр, який обробляє ліди протягом години. Це дає змогу отримати найвищу конверсію на крипто трафіку;
- З 2022 року підвищив усі ставки на 10-15%. Акція діє на постійній основі для всіх партнерів CPA-мережі, зокрема й для нових;
- Налаштував таргетинг, який підвищив ефективність реклами, оптимізував трафік, знизив витрати і загалом отримав вищий кінцевий прибуток.
Education
Одеський національний політехнічний університет
ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, Одеса
Higher, from 2014 to 2019 (5 years)
Кафедра маркетингу створена відповідно до Наказу ректора від 24.06.2013 р. №32 «Про зміни в структурі інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій». В наказі зазначено «Створити з 01.09.2013 року в структурі інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій кафедру маркетингу. Призначити завідувачем кафедри маркетингу д.е.н., професора Окландера Михайла Анатолійовича».
Хоча окрема кафедра маркетингу в Одеському національному політехнічному університеті створена у 2013 році, маркетологів готують з 2002 року – спочатку на кафедрі обліку, аудиту та маркетингу, а потім з 2003 року – на кафедрі економічних систем і маркетингу.
З 2013 року на кафедрі здійснюється сертифікація студентів, що дозволяє разом з дипломами державного зразка отримати професійні сертифікати Української асоціації маркетингу.
З 2014 року кафедра проводить Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і цифрові технології».
З 2015 року студенти перемагають на Всеукраїнських студентських Олімпіадах і конкурсах наукових студентських робіт з спеціальності «Маркетинг».
З 2017 року на кафедрі видається журнал «Маркетинг і цифрові технології» – фахове наукове видання категорії «Б».
https://oklander.info/
Additional education and certificates
5PL - Український Логістичний Альянс
2018 основа транспортно-логістичних компаній, терміналів, операторів та власників залізничного рухомого складу
Нефть XXI века 2.0
2019 Просування бізнесу онлайн за допомогою інструментів: Google; YouTube; Facebook; Instagram
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
Сильні якості:
1. Вмію об'єднувати потрібних людей і створювати команди;
2. Вмію швидко приймати рішення;
3. Вмію правильно і чітко делегувати технічні завдання.
4. Можу запустити рекламу на будь-яку вертикаль, обійшовши модерацію засобами клоакінгу.
5. Збираю дані в трекері, вмію будувати звіти для аналізу трафіку і прийняття рішень на основі показників за ключовими метриками.
6. Володію основами маркетингу.
7. Можу створювати призначені для користувача і схожі аудиторії в FB, а також будувати складні воронки за допомогою ретаргетингу.
Я відповідальна, винахідлива, заповзятлива і уважна до деталей людина. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але при цьому можу відстоювати свою точку зору. До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Я дуже талановита, різнобічна і відкрита людина. Усі життєві ситуації звик зустрічати з посмішкою. Досить легко знаходжу спільну мову з оточуючими мене людьми. Завжди йду до кінця для втілення поставлених цілей.
Similar candidates
Директор, управляющий, зам. директора, начальник отдела, руководитель
Odesa, Chornomorsk, Yuzhne
Директор, зам. директора, управляющий, региональный менеджер, начальник отдела
50000 UAH, Odesa
Руководитель отдела снабжения, директор, заместитель директора, начальник
45000 UAH, Odesa
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Odesa, Dnipro
,
more 8 cities
PR-менеджер, -директор, пресс-секретарь, маркетолог, руководитель отдела продаж
45000 UAH, Odesa
Digital-маркетолог, директор по маркетингу, CMO, Head of marketing
Odesa, Dnipro
,
more 8 cities