Резюме від 7 червня 2024 PRO

Павло

PR-директор, Chief Marketing Officer, Project Manager

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

CMO

з 08.2020 по 11.2023 (3 роки 3 місяці)
CPA Neogara, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)

Обов'язки:
Запуск нових продуктів, управління продажами підприємства, маркетингові дослідження та комунікації, управління дистрибуцією, обслуговування клієнтів, планування сервісу та ціноутворення.

Досягнення:
- Створення "з нуля" відділу маркетингу;
- Розробив і реалізував стратегії компанії в галузі маркетингу;
- Створював пропозиції щодо освоєння нових напрямків бізнесу, освоєння нових ринків;
- Розвинув CPA мережу в області affiliate marketing та роботу у вузькоспеціалізованій ніші - крипто вертикалі. Вона включає в себе: форекс, бінарні опціони, трейдинг і автотрейдинг, інвестиції;
- Розробив та реалізував індивідуальний підхід для наших партнерів-клієнтів, адже замість того, щоб чаклувати з налаштуваннями, посиланнями та вибором шаблонних рішень, клієнт звертаєшся до особистого менеджера з будь-якими робочими питаннями: перевірити посилання, локалізувати крео, отримати прилу, підказки щодо витратних матеріалів + промік на знижку тощо. При цьому клієнт зберігає повний контроль над своєю статистикою і результатами, інтерфейс кабінету працює без перебоїв з будь-якого пристрою також з інструментів реалізував: API, s2s-pixel, паркування домену, розгорнуті звіти щодо помилок заповнення форм, фільтрація дублів, реферальна система 5% довічно, а також посилання на лендінги;
- На момент березня 2022 року запропонував понад 40 офферів від ліцензованих брокерів і понад 50 гео (Tier-1, Tier-2, СНГ);
- Завдяки прямій співпраці з брокерами, зміг організувати колл-центр, який обробляє ліди протягом години. Це дає змогу отримати найвищу конверсію на крипто трафіку;
- З 2022 року підвищив усі ставки на 10-15%. Акція діє на постійній основі для всіх партнерів CPA-мережі, зокрема й для нових;
- Налаштував таргетинг, який підвищив ефективність реклами, оптимізував трафік, знизив витрати і загалом отримав вищий кінцевий прибуток.

Освіта

Одеський національний політехнічний університет

ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ, ЕКОНОМІКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, Одеса
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Кафедра маркетингу створена відповідно до Наказу ректора від 24.06.2013 р. №32 «Про зміни в структурі інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій». В наказі зазначено «Створити з 01.09.2013 року в структурі інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій кафедру маркетингу. Призначити завідувачем кафедри маркетингу д.е.н., професора Окландера Михайла Анатолійовича».

Хоча окрема кафедра маркетингу в Одеському національному політехнічному університеті створена у 2013 році, маркетологів готують з 2002 року – спочатку на кафедрі обліку, аудиту та маркетингу, а потім з 2003 року – на кафедрі економічних систем і маркетингу.

З 2013 року на кафедрі здійснюється сертифікація студентів, що дозволяє разом з дипломами державного зразка отримати професійні сертифікати Української асоціації маркетингу.

З 2014 року кафедра проводить Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і цифрові технології».

З 2015 року студенти перемагають на Всеукраїнських студентських Олімпіадах і конкурсах наукових студентських робіт з спеціальності «Маркетинг».

З 2017 року на кафедрі видається журнал «Маркетинг і цифрові технології» – фахове наукове видання категорії «Б».

https://oklander.info/

Додаткова освіта та сертифікати

5PL - Український Логістичний Альянс

2018 основа транспортно-логістичних компаній, терміналів, операторів та власників залізничного рухомого складу

Нефть XXI века 2.0

2019 Просування бізнесу онлайн за допомогою інструментів: Google; YouTube; Facebook; Instagram

Знання і навички

Неконфліктність Винахідливість Креативність Комунікабельність Підприємливість Бізнес-планування Делегування Уважність Cloaking services Antidetect Browser Facebook Business Manager Google Ads Spy-services Proxy serves Datacol LP-VIP - CRM Blockchain Best change MS Word MS Outlook Keitaro Чат GPT MS Excel MS Office MS PowerPoint Нейросети AI neural networks

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Сильні якості:
1. Вмію об'єднувати потрібних людей і створювати команди;
2. Вмію швидко приймати рішення;
3. Вмію правильно і чітко делегувати технічні завдання.
4. Можу запустити рекламу на будь-яку вертикаль, обійшовши модерацію засобами клоакінгу.
5. Збираю дані в трекері, вмію будувати звіти для аналізу трафіку і прийняття рішень на основі показників за ключовими метриками.
6. Володію основами маркетингу.
7. Можу створювати призначені для користувача і схожі аудиторії в FB, а також будувати складні воронки за допомогою ретаргетингу.

Я відповідальна, винахідлива, заповзятлива і уважна до деталей людина. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але при цьому можу відстоювати свою точку зору. До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Я дуже талановита, різнобічна і відкрита людина. Усі життєві ситуації звик зустрічати з посмішкою. Досить легко знаходжу спільну мову з оточуючими мене людьми. Завжди йду до кінця для втілення поставлених цілей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: