Resume from January 3, 2024

Богдана

Офіціант, старший, адміністратор, продавець, 21 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
22 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор ресторану, менеджер. запуск закладу

from 10.2023 to 12.2023 (2 months)
Breggfast, Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття закладу з нуля
Налаштування роботи персоналу
Створення графіків
Ведення обліку грошей
Робота з дизайнером та бухгалтерією
Введення касового терміналу
Введення звітності
Розприділення обовʼязків серед департаментів
Комунікація з постачальниками
Проведення зборів
Контроль виплат зарплатні
Вирішення конфліктних ситуацій з гостями
Лінійна робота офіціанта
Контроль чистоти
Процедури ділового ведення
Ліцензії та дозволи для ведення бізнесу, контроль договорів
Пошук надійних і якісних постачальників
Найм кваліфікованих працівників, таких як бариста, кухарі, офіціанти, тех працівники тощо.
Розробка меню та введення expirenza з повним налаштуванням

Налаштування ефективної системи обслуговування клієнтів, включаючи швидке приготування замовлень, доброзичливий персонал та комфортне середовище.

Старший офіціант

from 11.2022 to now (1 year 5 months)
Місто кава, Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ідеально працюю з Постером та можу вирішити проблеми з чеками
Мої обов'язки:
1.Лінійні обов’язки офіціанта
2.Розрахунок залишків та закупка десертів
3.Основна і додаткова інвентаризація десертів
4.Контроль якості онлайн замовлень
5.Підготовка залу до івентів
6.Відстеження залишків та замовлення касових та термінальних стрічок,свічок та канцелярських товарів
7.Перевірка закриття касової зміни та передача звітності бухгалтерії
8.Комунікація з бухгалтерією по проблемним питанням
9.Проведення співбесід на офіціантів та тех.працівників
10.Менеджмент офіціантів
11.Участь у внутрішніх зборах департаменту
12.Звіти та комунікація по збору інформації в роботі
13.Контроль постеру
14.Вирішення або допомога з вирішенням конфліктних ситуацій з гостями
15.Контроль продажу картин
16.Відрядження на навчання персоналу офіціант\старший офіціант (відкриття нових закладів)
17.Організація продажу продукту поштою
18.Організація роботи офіціантів та власний тренінг по роботі та продажах
19.Вирішення проблемних ситуацій
20.Знання сортів , методів обробки та приготування кави ,обсмажчиків

Фахівець відділу стягнення проблемної заборгованості

from 07.2022 to 11.2022 (4 months)
АТ"Ідея банк ", Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Стресостійкість, вміння працювати із запереченнями та легко виконую поставлені завдання

Оператор чату

from 11.2021 to 06.2022 (7 months)
Blossom, Вся Україна (Телекомунікації, зв'язок)

Бармен-офіціант

from 06.2020 to 09.2020 (3 months)
ресторан "Рішельє ", Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Вміння працювати в команді та справлятися із декількома завданнями, не розгублюючись

Продавець-консультант

from 04.2017 to 09.2021 (4 years 5 months)
Фестивалі, Городенка (Роздрібна торгівля)

Легко знаходжу спільну мову із клієнтами будь-якого віку та можу працювати у різних умовах

Продавець-консультант

from 03.2017 to 05.2019 (2 years 2 months)
"Вишиванки від Наталки ", Городенка (Роздрібна торгівля)

Вмію комунікувати з клієнтами ,пропонувати та підбирати товар ,займатись закупівлею та організацією роботи

Education

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Політологія, Івано-Франківськ
Higher, from 2019 to 2023 (4 years)

Завершила навчання

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Word Здатність до навчання VoIP Комунікабельність Уважність Продаж продовольчих товарів Контроль цінників Привітність Формування зведених таблиць Знання стандартів обслуговування Урегулювання конфліктів Відповідальність Облік документації Доброзичливість Ведення CRM Стресостійкість Управління командою Лідерство Ведення документації Poster Управління рестораном Інвентаризація

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

References

Татарікова Поліна

Татарікова Поліна

Адміністратор закладу Місто

Contact details are hidden

Additional information

Проживаю в центрі міста - шукаю роботу недалеко від дому-за містом не пропонувати. Головна якість мого характеру-цілеспрямованість, я смілива, відповідальна, не боюсь людей абсолютно, швидко вирішую конфлікти, стресостійка та позитивна, можу організовувати людей та роздавати завдання, швидко працюю на потоці, комунікабельна, швидко навчаюсь
Навички:
Робота з СРМ системою Постер - на рівні функціоналу та повної роботи з адмін-панеллю
Робота з таблицями Exсel
Вирішення конфліктних ситуацій та робота з запереченнями
Досвід набору персоналу на позиції сфери обслуговування та стажування
Вміння згуртувати команду
Співпраця з банками, оформлення оплат і розуміння фунціоналу,
працювала з системою Voip
Є досвід проведення заходів повʼязаних з кавою, виступала як лектор та організатор, налаштовувала роботу закладів та брала участь в повному запуску закладу
Комунікація з різними структурами, маю загальне розуміння та знання щодо державних структур
Медіа -контент -середній рівень
Англійська -середній рівень
Наразі шукаю роботу із гідною дохідністю, зацікавлена у високому заробітку, що буде плюсом і для компанії. Легко адаптовуюсь, вмотивована працювати. Навчання завершила .Пройшла курс щодо юридичної спрямованості бізнесу ,можу вирішити будь-яке конфліктні питання та зацікавити гостя. Проводила навчання для офіціантів та працювала, виконуючи лінійні обов'язки на посаді .

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: