Resume from March 15, 2023 File

Алена

Головний бухгалтер

Age:
51 years
City of residence:
Vinnytsia
Ready to work:
Remote, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КУЧЕР ОЛЕНА ВАСИЛІВНА

Місто: Вінниця
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: Заміщення вакантної посади головного бухгалтера , фінансиста, директора. Також розглядаю роботу головним бухгалтером віддалено
Освіта:
вересень 1989 р. – червень 1992 р., Вінницький технікум громадського харчування
вересень 2000 р. – червень 2003 р., Вінницький інститут економіки Тернопільської академії народного господарства ВІЕ ТАНГ, спеціальність «Економіст»бакалавр

Досвід роботи:
Головний бухгалтер
червень 2019 р.- травень 2022 - ТОВ «ВІННИЦЯ АГРО ТРАНС»
Автотранспортне підприємство ,ТОВ
— ведення бухгалтерського та податкового обліку з нуля;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів,
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами, інвентарізації);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами;
— облік ТМЦ, витрат, списання запчастин, палива, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи для директора
— керівництво відділом (2 чол.).
Головний бухгалтер
Послуги охорони,ТОВ
травень 2017 р. – червень 2019 р. ТОВ «СТРАЖ ПЛЮС»
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Головний бухгалтер
Оптова торгівля, ТОВ ,ФОП
березень 2014 р. – травень 2017 р. ТОВ «Аква де Віда», м. Вінниця
Функціональні обов’язки:
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації.
Головний бухгалтер
серпень 2006 р. – березень 2014 р. ТОВ «Ритон», м. Київ, ТОВ «МЕГАСПОРТ» м.Вінниця . Оптова торгівля спортивним одягом

Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— відновлення обліку;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.
Бухгалтер
листопад 2002 р. – серпень 2006 р. ТОВ «Продторгімпекс», м. Вінниця. Оптова торгівля продуктами харчування
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— виписка накладних клієнтам;
— укладання договорів.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія7, та 8 , Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, тощо;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— атестат професійного бухгалтера;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;
-Англійська на рівні A2-B1, але постійно поповнюю словниковий запас.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: