Resume from April 16, 2024 File

Катерина

Бухгалтер

City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Советнікова Катерина Сергіївна

Бухгалтер
Повна зайнятість/неповна зайнятість/віддалена робота
Досвід роботи в ЗЕД, роздрібній торгівлі, виробництві,
неприбуткових підприємствах (ГО, ОСББ)
ПДВ, акциз, робота із РРО/ПРРО,
загальна/спрощена сис-ми оподаткування, неприбутковість

Контактна інформація:
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата народження:
17.07.1992 р. (30 років)

м. Запоріжжя

Освіта:

2007 – 2011 – ПВНЗ «Запорізький комерційний коледж», спеціальність – правознавство, кваліфікація –
юрист;
2014 – 2016 – Коледж «Класичного приватного університету», спеціальність – бухгалтерський облік,
кваліфікація – молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку;
2016 – 2019 – Класичний приватний університет, напрям підготовки – «Облік і аудит», кваліфікація –
ступінь вищої освіти бакалавр.

Досвід професійної та трудової діяльності:

2017 – по останній час, надання аутсорсингових послуг з ведення бухгалтерського обліку, на даний час
на обліку знаходяться компанії з різними напрямками діяльності та формами власності, серед яких
виробничі підприємства, поліграфічні підприємства, підприємства громадського харчування,
неприбуткові організації, тощо, регулярні консультації приватних підприємців.

2017, ФОП, мережа магазинів одягу (5 торгових точок) – єдиний бухгалтер, бухгалтер-матеріаліст
 облік товарів у роздрібній торгівлі;
 проведення інвентаризацій;
 кадровий облік;

2016, (співпраця продовжена в форматі надання аутсорсингових послуг з ведення бухгалтерського
обліку) ТОВ «Видавництво «Кругозір», єдиний бухгалтер
Посадові обов'язки:
 ведення фінансових, матеріальних, виробничих, господарських розрахунків та балансів;
 облік коштів, фондів, продукції, товарів, матеріалів, реєстрація витрат на виробництво продукції
чи надання послуг;
 співпраця з митними, податковими, казначейськими органами, торговельними,
посередницькими організаціями та іншими клієнтами;
 нарахування заробітної плати, переказ коштів за виконані роботи, інші розрахунки з
працівниками, громадянами та юридичними особами за встановленими нормами відповідно до чинного
господарського законодавства;
 кадровий облік.

2015 – 2016, ТОВ «НВО «УКРПРОМЕКОЛОГІЯ» - помічник керівника, головного бухгалтера, офіс-
менеджер
Посадові обов'язки:
• оформлення та ведення первинної документації
• контроль вхідної/вихідної кореспонденції, архівування
• організація відряджень персоналу
• забезпечення працездатності офісу
• підбір персоналу, проведення первинних співбесід
• підготовка документів, матеріалів необхідних для керівників, головного бухгалтера, виконання
доручень
2013 – 2015, ТОВ «НВП «ХІМПРОММЕТ» - помічник керівника, головного бухгалтера, офіс-менеджер
Посадові обов'язки:
• оформлення та ведення первинної документації
• контроль вхідної/вихідної кореспонденції, архівування
• платежі через с-му Клієнт-Банк
• організація відряджень персоналу
• забезпечення працездатності офісу, складу, лабораторії, виробництва
• підбір персоналу, проведення первинних співбесід
• підготовка документів, матеріалів необхідних для керівників, головного бухгалтера, виконання
доручень

2011 – 2012 – ТОВ «Бонум-К» - рекламіст
Посадові обов'язки:
• підготовка комерційних пропозицій, листів, проведення переговорів, ділових зустрічей
• укладання договорів
• рекламна підтримка
• спілкування із партнерами за тел. та при зустрічі, презентація видання
• ведення корпоративного сайту
• проведення промо-акцій
• замовлення сувенірної, брендованої продукції
• проведення первинних співбесід на відкриті вакансії
• створення промокоманди

2011 – ТОВ «Конкурент» - рекламіст
Компанія була офіційним дилером порталу Ргоm.uа, після закінчення співпраці з компанією, самостійна
робота з порталом (до 2013 р): ведення напрацьованої клієнтської бази та її розширення, наповнення
сайтів клієнтів контентом (статті/фото/відео).
Посадові обов'язки:
• активний пошук партнерів, робота з постійними клієнтами
• підготовка комерційних пропозицій, листів, проведення переговорів, ділових зустрічей
• контроль розміщення реклами у виданні та на сайті
• ведення клієнтської бази
• укладання договорів
• участь у виставках
• спілкування із клієнтами (телефон, особисті зустрічі), презентація продукту
• робота в СРМ-системі
• створення та підготовка контенту: новин, тематичних статей, графічних та аудіовізуальних
матеріалів
• оптимізація сайтів клієнтів для пошукових систем

Професійні навички та знання:

- Windows, MS Office та ін. - досвідчений користувач;
- 1С 7, 8, BAS, BAF - досвідчений користувач;
- M.E.Doc, Арт Звіт, Соната, електронний кабінет платника податків, державні реєстри - досвідчений
користувач.

Особистісні якості:

Прагнення до професійного зросту та самовдосконалення, відповідальність, навченість,
комунікабельність, цілеспрямованість, творчий підхід до вирішення проблем, аналітичний склад
розуму, ініціативність.

Додаткова інформація:

Маю власне авто, водійське посвідчення категорії В.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: