Resume from April 29, 2024 PRO

Олег

Керівник адміністративно-господарського відділу

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу адміністративно - господарського забезпечення

from 01.2022 to 05.2022 (4 months)
ТОВ «Автонова-Д Плюс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Внутрішній документообіг.
• Організація планування бюджету по всіх статтях витрат.
•Підготовка технічних завдань для проведення тендеру з вибору постачальників товарів і послуг за напрямом діяльності Підрозділу.
•Вивчення ринку товарів і послуг, аналіз якості та вартості з метою вибору найбільш оптимальних постачальників товарів і послуг за напрямками діяльності Підрозділу.
•Аналіз та розрахунок потреб матеріалів (скотч, стрейч, картонна упаковка, зіп-пакети, пакети, інформаційних наклейок, стрічок для пакувальної машини, паперу, стікерів та ін.) для складської логістики на період (мінімум 1 місяць).
•Аналіз ринку постачальників, пошук оптимальної пропозиції.
•Контроль залишків господарських матеріалів та їх своєчасна закупівля.
•Контроль стану, профілактика та своєчасність проведення необхідного ремонту інженерних комунікацій та інвентарю
•Організація та контроль клінінгу та прибирання приміщень
•Організація та контроль сортування сміття, укладання договорів на утилізацію сміття.
•Облік обладнання, що обслуговується. Обслуговування обладнання згідно з регламентом.
•Проведення інструктажу зі співробітниками, що працюють з обладнанням, ведення журналу інструктажів.

Начальник відділу адміністративної підтримки бізнесу

from 07.2018 to 08.2021 (3 years 1 month)
Компанія «Воля-Кабель», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Організація планування бюджету по всіх статтях витрат підрозділу.
•Контроль виконання фінансових документів, нормативних та регламентуючих актів, що стосуються діяльності Підрозділу, в тому числі попереднє узгодження і перевірка договорів, актів виконаних робіт, службових записок на оплату.
• Попередній економічний аналіз нових проектів Підрозділу по всіх напрямках
діяльності з метою оптимізації витрат.
•Контроль розподіл витрат Підрозділу по місцях виникнення витрат з метою
достовірного відображення фактичних витрат.
•Вивчення ринку товарів і послуг, аналіз якості та вартості з метою вибору найбільш оптимальних постачальників товарів і послуг за напрямками діяльності Підрозділу.
•Підготовка технічних завдань для проведення тендеру з вибору постачальників товарів і послуг за напрямом діяльності Підрозділу.
•Контроль своєчасного укладання та виконання договорів за своїм напрямом
•Консультування регіональних співробітників Підрозділу по складанню фінансової звітності, планування, складання звітів, Узгодження проектів, бізнес‑планів, звітів з метою дотримання корпоративних стандартів в складанні звітних документів і перевірки доцільності планування і витрачання грошових коштів за всіма статтями бюджету Підрозділу.
•Контроль своєчасного і якісного проведення капітальних та планових ремонтів, перепланувань з метою забезпечення ергономічних умов праці для співробітників компанії та раціонального використання фінансових коштів.
•Контроль роботи клінінгової Компанії
•Організація робочих місць в офісі
•Здійснення договірної роботи за своїм напрямом діяльності
•Організація матеріально‑технічного забезпечення (канцтовари, вода, продукти харчування, господарські товари)

Офіс-менеджер

from 01.2016 to 12.2018 (2 years 11 months)
ТОВ «Чистая Планета Сервис», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

•Організація роботи всього офісу;
•Координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур'єрів, адміністраторів, водіїв, технічних працівників і т.д.);
•Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
•Робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С;
•Організація робочих місць в офісі
•Здійснення договірної роботи за своїм напрямом діяльності
•Організація матеріально‑технічного забезпечення (канцтовари, вода, продукти харчування, господарські товари)
•Контроль роботи клінінгової Компанії

Адміністратор відділу транспорту

from 07.2008 to 08.2018 (10 years 1 month)
Компанія «Воля-Кабель», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Щоденний випуск автомобілів на лінію.
•Контроль своєчасного проведення технічного обслуговування, ремонтів і технічних оглядів автотранспорту
•Контроль роботи водійського складу, проведення інструктажів водіїв з безпеки руху
•Облік роботи автомобілів
•Контроль оформлення подорожніх листів
•Контроль роботи замовного автотранспорту та його фактичне використання
•Контроль розподілу автомобілів згідно, отриманих заявок від структурних
підрозділів Компанії.

Education

Професійне технічне училище № 21, Київ

Слюсар з ремонту автомобілів, Київ
Specialized secondary, from 1995 to 1998 (3 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Outlook ПланФікс

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • Russian — above average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: