Крістіна

Менеджер, фахівець логістики, начальник АЗК

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
30 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець складської логістики проектів електронної комерції

from 05.2023 to now (1 year 4 months)
Леруа Мерлен Україна, Бровари (Роздрібна торгівля)

Організація та супровід доставки товарів до кінцевого споживача на території України, оптимізація витрат та дотримання термінів доставки, системне переміщення, приймання і відвантаження.
Поповнення стоку магазину
Співпраця з магазинами та партнерами
Ведення всієї касової дисципліни, книги ОРО,електронний документообіг
Звітність.

Адміністратор АЗК

from 04.2020 to 04.2023 (3 years)
WOG, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Прийом товару з РЦ, проведення інвентаризацій, забезпечення безперебійної роботи АЗК, робота з командою 24/7,прийом пального, супровідна документація, планування графіків працівників, вирішення нестандартних ситуацій, скарг.

Заступник начальника АЗК

from 05.2015 to 05.2020 (5 years)
Shell Ukraine, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Починала кар'єру на АЗК з касиру торгівельної зали, обслуговування ,виконання планів продажів,далі відповідала за організацію роботи команди , замовлення через систему EDI, прийняття товару, викладка,асортимент і ціни,на посаді в.о. начальника АЗК займалась абсолютно всією операційною діяльністю АЗК.

Education

КТМТБ

Будівництво тунелів та метрополітенів, Київ
Specialized secondary, from 2010 to 2014 (4 years)

Knowledge and skills

  • Адаптивність
  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Ведення документації
  • Користувач 1С
  • Адміністрування офісу
  • Інвентаризація

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Заміжня, виховую двох дітей.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: