Resume from January 4, 2023 File

Олександра

Менеджер з комунікацій

City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ребенок Олександра Володимирівна
(18.10.1986 р.н.)
Освіта:

2004 р. - 2008 р.
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова. Київ. Базова вища освіта за напрямом підготовки «Право». Кваліфікація бакалавр права; учитель правознавства основної школи.
2008 р. – 2009 р.
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Київ. Повна вища освіта. Спеціальність «Правознавство». Кваліфікація магістр права; викладач права.
Знання комп’ютера:
Windows”; Internet, MS Office (Word, Excel).
Знання мов:
українська – вільно; російська - вільно; французька – початковий; англійська – початковий;

Сімейний стан:
Заміжня, маю двох дітей.
Досвід роботи:

Жовтень 2007 р. - Листопад 2009 р.
Центральний відділ реєстрації шлюбів м. Києва з державним Центром розвитку сім'ї, розпорядник.
Листопад 2009 р. -
Грудень 2010 р.
Центральний відділ реєстрації шлюбів м. Києва з державним Центром розвитку сім'ї, спеціаліст ІІ категорії сектору збереження архівного фонду та видачі архівних документів, державна служба.
Грудень 2010 р. - Квітень 2017 р.
Центральний відділ державної реєстрації шлюбів
Головного управління юстиції у місті Києві, провідний спеціаліст, кадрова служба.
Квітень 2017 р. – серпень 2022р.

Департамент сімʼї, молоді та спорту Чернігівської обласної державної адміністрації, головний спеціаліст відділу з питань сімʼї та гендерної політики.
Особистісні якості:
Цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, здібна до навчання, стресостійка, здатна до самонавчання та самовдосконалення.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: