• File

Людмила

Менеджер зі збуту

City:
Mizhhiria

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Висоцька Людмила Миколаївна

Дата народження

04 травня 1977 року
Досвід роботи на посаді головного бухгалтера понад 22 роки
Посада
Головний бухгалтер, Економіст, Аналітик
Контактні дані

вул. Василя тютюнника 5 Б, кв. 14, м. Київ, 03150
моб. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта

1994 - 1999 роки, Київський інститут «Слов’янський університет», спеціальність «Облік і аудит», бакалавр, стаціонар, диплом з відзнакою.
1999 - 2000 роки, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність «Облік і аудит», магістр економіки, диплом з відзнакою.
2000 - 2004 роки, аспірантка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, спеціальність «Статистика», тема дисертації «Статистичний аналіз ліквідності банківської системи України».
2001 - 2011 роки - асистент кафедри обліку та аудиту економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Викладала наступні курси: «Економічний аналіз», «Теорія статистики», «Економічна статистика», «Банківська статистика», «Фінансова статистика», «Бухгалтерський облік господарської діяльності», «Аудит»
Досвід роботи

1998 - 1999 роки - бухгалтер ТОВ НВФ «СКАРН»

1999 – по теперішній час – Головний бухгалтер ТОВ НВФ «СКАРН»
Головні обов’язки: розробка облікової політики підприємства, організація документообігу та обробка первинної документації, супроводження банківських і касових операцій, розрахунок заробітної плати працівників та інших відповідних розрахунків, ведення бухгалтерського обліку, фінансове планування та бюджетування, формування фінансової, статистичної і податкової звітності, їх подання до відповідних контролюючих державних органів, проходження перевірок контролюючих органів, співпраця з банками, аудиторськими компаніями.
Аутсорсинг:
2011 - 2012 роки – організація і ведення обліку господарської діяльності двох юридичних осіб ТОВ «АВЛ», ТОВ «Естетик-сервіс», п’яти СПД. Одна юр. особа на загальній системі оподаткування, інша – платник єдиного податку. До обов’язків належали наступні завдання: відновлення бухгалтерського обліку за попередні періоди, оптимізація оподаткування, формування облікової політики, фінансове планування, формування і подача фінансової, податкової та статистичної звітності в податкові та статистичні контролюючі органи.

2012 р. – ТОВ «Екопан» - аудит ведення бухгалтерського обліку за попередній період, ведення бухгалтерського обліку, звірка по розрахункам з постачальниками і покупцями, формування і подача фінансової, податкової та статистичної звітності.
2013 р. – ведення управлінського обліку фірм - нерезидентів.
2014 р. – головний бухгалтер ЗАТ «Інфузія», виробництво фармацевтичних препаратів. Бухгалтерський облік зовнішньоекономічної діяльності, ПДВ, формування звітності для банків по кредитам від нерезидентів, формування документів для аудитора, підготовка і подача податкової, фінансової та статистичної звітності, облік валютних операцій, аналіз собівартості продукції, податкове планування, 1 C. 7.7, 8.2 (УТП).
2019 – по теперішній час: Облік та подання звітності Фізичних осіб – підприємців.
Професійні навички і знання:
Організація і контроль бухгалтерського обліку на підприємстві; формування системи документообігу та облікової політики; фінансове планування; підготовка і подача фінансової, статистичної і податкової звітності до контролюючих державних органів; фінансово - економічний аналіз діяльності підприємств, підготовка документів для контролюючих органів, банків, аудиторів, контрагентів, оперативне відслідковування змін в законодавстві, 1С 7.7, 8.2, «Медок», «Соната», МСБО, МСФЗ.
Додаткові: англійська мова (середній рівень); аналіз даних в MS Excel, Statistica.
Права категорії «В»
Особистісні якості

Уважність, відповідальність, чесність, цілеспрямованість і бажання підвищувати професійний рівень, комунікабельність.
Хобі
Подорожувати, читати історичні романи та повісті

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: