Resume from May 14, 2024 File

Виктория

Офіс-менеджер

Age:
38 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
на посаду адміністратора

Косенко Вікторія Олександрівна

Дата народження: 25 жовтня1985 р.
Громадянство Україна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Эл. пошта [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан:
незаміжня
Бажаний графік роботи:
повний робочий день

Мета: здобуття посади адміністратора.

Освіта:
повна вища, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2008, магістр з хімії, вчитель хімії;
курс-практикум «Справжній бухоблік»+1С:Бухгалтерія», 2017, Освітній центр «Фактор».

Досвід роботи:
14.01.2009-30.09.2016: працювала у ХНУ ім. В.Н. Каразіна на посаді лаборанта на кафедрі хімічної метрології у подальшому з підвищенням до інженера 1 категорії.

Із 2015 року, обіймаючи вищезазначену посаду, за сумісництвом працювала секретарем кафедри, до обов’язків якого входило:
складання протоколів та організація нарад, планерок;
ведення документації кафедри;
координація та своєчасне доведення необхідної інформації до працівників кафедри;
контроль за матеріально-технічною базою кафедри;
організація, підготовка та проведення святкових заходів на кафедрі.

06.10.2016-03.01.2023: працювала у агропромисловому холдингу ТОВ «ГК Агроліга» на посаді помічника керівника, до обов’язків якого входило:
прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків;
робота з документацією (вхідна та вихідна кореспонденція; електронний документообіг; підготовка документів для керівників);
своєчасне доведення необхідної інформації до співробітників компанії (накази, розпорядження тощо);
прийом відвідувачів, замовлення перепусток;
координація та забезпечення життєдіяльності офісу;
організація відряджень керівника;
ведення фінансової документації (ведення рахунків фірми, здійснення фінансових платежів в системі «клієнт-банк», щорічна акредитація фірми).

Професійні вміння та навики:
впевнений користувач ПК та офісних програм;
грамотне усне та письмове мовлення;
організаторські здібності;
знання ділового етикету;
володіння англійською мовою (середній рівень);
здібність мотивувати персонал;
навики спілкування з клієнтами та вміння вирішення конфліктних ситуацій.

Особисті якості:
комунікабельність, відповідальність, стресостійкість;
старанність, пунктуальність;
ввічливість, доброзичливість;
прагнення до розвитку та професійного зростання; здатність до швидкого навчання.
Хобі та захоплення:
захоплююсь літературою з психології;
постійний слухач курсів практичної психології та психіатрії.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: