Resume from January 10, 2023 File

Михайло

Провідний спеціаліст з енергетичного менеджменту

City of residence:
Kamianske
Ready to work:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
ТУЛУПОВ МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ

Мета: працевлаштування на постійне робоче місце на посаду
Провідний спеціаліст з енергетичного менеджменту
ТОВ «МЗ «Дніпросталь»

Особисті дані.

Дата народження: 21.06.1977, м. Кам'янське.
Вік: 45 років.
Адреса: м. Кам'янське, 51939, вул. Харківська 27-46.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Навички та вміння в галузі автоматизованого електроприводу:
- налагодження електрообладнання електроприводів (ЕЕ) в електроустановках всіх структурних підрозділів ПАТ «Дніпровський металургійний комбінат», м. Кам’янське (далі за текстом - ПАТ «ДМК»)
- високовольтні випробування ЕЕ
- перевірка режимів роботи ЕЕ на відповідність проектній документації
- складання встановленої документації (службових записок, звітів, актів)
- технічні розрахунки
- систематична взаємодія та комунікації з керівниками та спеціалістами різних рівнів управління організаційної структури управління підприємством
- участь у роботі комісій з розслідування аварійних ситуацій та ситуацій, пов'язаних із незапланованими зупинками ЕЕ, участь у поновленні їх роботи
- участь у перевірках з питань охорони праці в електроустановках до та вище 1000 В після ліквідації наслідків аварій на ЕЕ
- знання з електробезпеки на рівні групи V
- виконання функцій організації, контролю, координації та керівництва персоналом електрослужб структурних підрозділів підприємства під час виконання робіт

Навички та вміння з організації виробництва та праці:
- кураторство з питань організації виробничих процесів та праці персоналу цехів управління головного енергетика (електротехнічна лабораторія, цех мереж та підстанцій, цех водопостачання, кисневий цех, газовий цех, теплоелектроцентраль), а також цеху контрольно-вимірювальних приладів та автоматики колишнього ПАТ «ДМК»
- керівництво роботою з організації виробництва та праці більш ніж 15 робітників. З 2013 поставлений в резерв на заміщення начальника бюро лабораторії наукової організації праці (ЛНОП) управління мотивації і організації праці (УМіОП) ПАТ «ДМК»
- систематична взаємодія та робота з персоналом промислового підприємства (робочі та керівні професії)
- хронометражні спостереження за роботою персоналу
- аналіз організації виробництва і праці структурних підрозділів металургійного підприємства і розробка заходів щодо підвищення їх ефективності
- дослідження бізнес-процесів «як є», виявлення «вузьких місць» в організації бізнес-процесів, реінжиніринг бізнес-процесів та розробка заходів щодо підвищення їх ефективності «як повинно бути»
- розробка інструкцій (робочих, посадових)
- порівняльний аналіз (бенчмаркінг) чисельності персоналу структурних підрозділів та організаційних структур управління різних металургійних підприємств
- участь в розробці і розробка пропозицій з централізації функцій (об'єднання і укрупнення) і оптимізації чисельності персоналу структурних підрозділів
- розробка положень з організації виробництва і праці
- розробка та контроль за використанням норм праці
- атестація робочих місць за умовами праці
- складання планів робіт з організації та нормування праці на рік;
- участь у складанні графіків проведення перевірок, нарад, чергувань та інших заходів;
- перевірка рівня трудової та фінансової дисципліни
- підготовка документації за результатами виконаних робіт (проектів наказів, службових записок, звітів, актів і т.д.): підготовка документів для керівників різних рівнів управління організаційної структури управління ПАТ «ДМК» (начальників цехів, відділів, управлінь; головних фахівців, генерального директора та його заступників)
- інші роботи.
Навички та вміння з економіки підприємства:
- здійснення моніторингу фактичних витрат ремонтного фонду (РФ) по відношенню до планових витрат для всіх структурних підрозділів підприємства у розрізі бухгалтерських рахунків, за структурними підрозділами, за виробничими дільницями, за статтями витрат та за елементами витрат
- порівняння планових та фактичних витрат структурних підрозділів підприємства з подальшим аналізом відхилень
- формування щомісячних звітів щодо витрат на РФ для проведення нарад у генерального директора підприємства
- формування бази фіксованих витрат на РФ підприємства за звітний для використання їх у звітних формах підприємства
- робота з інформаційною базою фактичних витрат підприємства з метою формування фактичних витрат на РФ за звітний місяць з урахуванням витрат на послуги цехів та підрядних організацій
- систематична взаємодія та комунікації з керівниками та спеціалістами різних рівнів управління організаційної структури управління підприємством

Навички та вміння з управління проєктами:
- знання та застосування стандартів Project Management Institute: управління проєктом, програмою, портфелем
- взаємодія, комунікації, адміністрування в організаційних проєктах
- планування проєктів із використанням програмного забезпечення Microsoft Project
- використання моделей зрілості управління проєктами для оцінки та вдосконалення рівня розвитку організації та компетентності персоналу в галузі управління проєктами
- проведення інвестиційних досліджень з проєкту
- порівняння та вибір альтернативних ідей та варіантів реалізації проєктів
- визначення критеріїв відбору проєктів до інвестиційної програми/портфелю
- техніко-економічне обґрунтування інвестицій

Досвід роботи:

1. ПАТ «ДМК» - 17 років (2000-2017), в тому числі:

1.1 Електротехнічна лабораторія (ЕТЛ) - 11 років
- 2000-2011 - електромонтер, інженер, інженер з налагодження та випробувань

Робота в ЕТЛ відмічена подякою та грамотою в трудовій книжці.

Досягнення:
Перевірив та налагодив: 9000 електросхем електроприводів
Відкалібрував: 1400 контакторів та теплових реле
Виконав високовольтних випробувань: 800 одиниць електрообладнання
Перевірив на відповідність вимогам правил ПБЕЕП та ПТЕЕП – 1600 одиниць електрообладнання
Перевірив на відповідність вимогам ПБЕЕП – 60 нарядів-допусків
Перевірив на відповідність проектній документації – 11000 електросхем електроприводів
Перевірив на відповідність правилам пожарної безпеки України – 10 електроустановок
Виконав технічних розрахунків: 300
Підготував документації за результатами роботи: 700

1.2 ЛНОП у складі управління персоналом - 1 рік
- 2011-2012 – інженер, інженер 2 категорії (група організації та нормування праці основних цехів)

1.3 ЛНОП в складі УМіОП - 4,5 року
- 2012-2017 - інженер з організації та нормування праці 2 категорії (бюро допоміжних цехів комбінату)
Загальний стаж в ЛНОП - 5,5 років.

Робота в ЛНОП відмічена подяками та заохоченнями в трудовій книжці.

Досягнення:
Виконав перевірок з рекомендаціями та розробкою заходів щодо підвищення ефективності організації виробництва та праці в структурних підрозділах: 20
Розробив пропозицій з централізації функцій ділянок структурних підрозділів: 5
Розробив пропозицій із скорочення штату структурних підрозділів: 20
Оптимізував персоналу: 400 штатних одиниць
Провів хронометражних спостережень: 100
Виконав бенчмаркінг штатного розкладу та структур управління – 20
Розробив положень з організації виробництва та праці – 3
Розробив норм праці – 20
Провів перевірок використання норм праці в структурних підрозділах: 40
Провів перевірок дотримання персоналом правил трудової та фінансової дисципліни: 40
Привів у відповідність назву професії вимогам Класифікатору професій ДК 003:2010 та ДКГП: 1
Розробив інструкцій для різних професій: 2000
Перевірив штатних розкладів: 3000
Перевірив пакетів документів з атестації робочих місць за умовами праці: 414
Відмінив необґрунтовано надані пільги за умовами праці (льотне пенсійне забезпечення, додаткова відпустка, доплати за шкідливі умови праці, талони на молоко) – 30
Підготував документів за результати виконаних робіт: 120

1.4 Ремонтно-сервісний центр (РСЦ) - 0,5 року
Відділ економічного аналізу ремонтів:
- 01.03.2017-04.09.2017 - економіст 2 категорії

2. Національна металургійна академія України (м. Дніпро) - 0,5 року
Кафедра менеджменту:
- 09.02.2021-30.06.2021 - асистент.

Освіта:

Вища:
1. Дніпродзержинський державний технічний університет:
1.1 1999 - спеціальність: «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод», кваліфікація - інженер-електромеханік
1.2 2000 - спеціальність: «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод», кваліфікація - магістр електромеханіки
1.3 2002 - спеціальність: «Менеджмент організацій», кваліфікація - магістр менеджменту організацій

Науковий ступінь:
2. Київський національний університет будівництва і архітектури (аспірантура):
2021 - спеціальність: «Управління проєктами і програмами», науковий ступінь - кандидат технічних наук.

Знання мов: українська, російська, англійська - зі словником.

Комп'ютером володію на рівні користувача: Word, Power Point, Excel, Vizio, Outlook.

Під судом та слідством я та мої родичі не знаходилися.

10.01.2023М.О. Тулупов

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city