Resume from April 24, 2024 PRO

Людмила

Головний бухгалтер, бухгалтер (єдиний)

Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 09.2013 to now (10 years 9 months)
ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
- Облік ЗЕД;
- Ведення податкового обліку у повному обсязі (ПДВ, прибуток, ЗЕД);
- Складання та подання всіх звітів до контролюючих органів;
- Постановка та ведення управлінського обліку результатів роботи підприємства за звітний період, його автоматизація, аналіз;
- Ведення обліку руху коштів, доходів та витрат підприємства;
- Нарахування зар. плати, відпускних, лікарняних, декретних, аліментів;
- Кадровий облік у повному обсязі;
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- Систематичний контроль касової дисципліни та майна, контроль правильності їх документального оформлення;
- Співпраця з відділом програмування: - Постановка технічного завдання програмістам для вдосконалення роботи 1С-8.2; - Розробки методології, постановки технічного завдання ІТ-фахівцям для розвитку ERP-системи на базі 1С-8.2; отримання результатів, тестування та впровадження їх у роботу;
- Тісна співпраця з відділом продажів.

Головний бухгалтер

from 02.2002 to 08.2013 (11 years 6 months)
Гера, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Контроль за веденням первинного бухгалтерського обліку (при необхідності заміна будь-якого відсутнього бухгалтера);
- Ведення податкового обліку (ПДВ, прибуток, ЗЕД);
- Складання та подання звітів до контролюючих органів;
- Постановка та ведення управлінського обліку результатів роботи підприємства за звітний період, його автоматизація, аналіз;
- Ведення обліку руху коштів, доходів та витрат підприємства;
- Нарахування зар. плати, відпускних, лікарняних, декретних, аліментів;
- Облік виробництва (калькуляції, собівартість);
- Кадровий облік у повному обсязі;
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- Систематичний контроль касової дисципліни та майна, контроль правильності їх документального оформлення;
- Успішне проходження перевірок контролюючими органами;
- Управління персоналом бухгалтерії (4 чол.);
- Співпраця з відділом програмування: - Постановка технічного завдання програмістам для вдосконалення роботи 1С-8.2; - Розробки методології, постановки технічного завдання ІТ-фахівцям для розвитку ERP-системи на базі 1С-8.2; отримання результатів, тестування та впровадження їх у роботу;
- Тісна співпраця з відділом продажів.

Головний бухгалтер

from 07.2000 to 01.2002 (1 year 6 months)
ООО «КоВО и Ко», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Бухгалтер

from 11.1999 to 07.2000 (8 months)
МП «АБОС», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Головний бухгалтер

from 10.1998 to 11.1999 (1 year 1 month)
Акціонерне товариство «Завод «Металл» м. Суми, Суми (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний бухгалтер

from 11.1997 to 09.1998 (10 months)
Сумський філіал ТОВ «Екс-Легіон», Суми (Охорона, безпека, оборона)

Головний бухгалтер

from 02.1996 to 11.1997 (1 year 9 months)
ТОВ «АкСум», Суми (Машинобудування)

Education

Державна академія статистики, обліку та аудиту

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Сумський будівельний коледж

Бухгалтерський облік, середньо-спеціальна, Суми
Specialized secondary, from 1996 to 1999 (3 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc Клієнт-Банк Бухгалтерський облік ЛІГА:ЗАКОН 1С УТП 1С:Управління торгівлею Управлінські навички

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Професійні навички:
- ведення обліку оптової та дрібнооптової торгівлі, виробництво, послуги, ЗЕД (імпорт);
- ведення обліку самостійно у повному обсязі (бухгалтерський, податковий, управлінський);
- знання та контроль змін законодавчих та нормативних актів;
- організація та ведення податкового, бухгалтерського, управлінського та статистичного обліку "з нуля", відновлення бухгалтерського та податкового обліку;
- робота із великим обсягом документів;
- налагодження та управління системою документообігу;
- ведення обліку для підприємств на загальній системі оподаткування, єдиному податку, ФОП на єдиному податку та загальній системі оподаткування;
- облік виробничого підприємства;
- управлінський облік, підготовка звітів для власника;
- планування, аналіз та управління грошовими потоками;
- складання податкової, статистичної та бухгалтерської звітності;
- кадровий облік;
- нарахування заробітної плати, облік інших ТМЦ, ОЗ, НМА, МБП,
- облік зовнішньоекономічних операцій (розрахунки з постачальниками-нерезидентами, купівля-продаж валюти, імпорт товару,
- облік розрахунків з покупцями та постачальниками товару,
- облік банківських операцій та товарів), реєстрація податкових накладних .
- авансові звіти, списання ПММ, відрядження, оформлення договорів та первинної документації;
- успішне проходження перевірок податкової служби, фондів, аудиту, КРУ;
- керівництво штатом бухгалтерії 4 особи + 2 особи економічного відділу, на підприємстві з чисельністю співробітників 120 осіб;
- постановка технічного завдання програмістам для вдосконалення роботи 1С-8.2;
- розробка методології, постановка технічного завдання ІТ-фахівцям у розвиток ERP-системи з урахуванням 1С-8.2; отримання результатів, тестування та впровадження їх у роботу;
- перехід з 1С-7.7 на 1С-8.2, впровадження програмного забезпечення з нуля;
- навчання співробітників роботі у 1С-7.7, 1С-8.2;
- просунутий користувач: Word, Excel, 1С-7.7, 1С-8.2 (Бухгалтерія, Управління торгівлею, Управління торговим підприємством), 1С-8.3, Клієнт-Банк, Ліга-Закон, M.E.DOK;

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: