Resume from January 31, 2023 File

Катерина

Менеджер по закупкам

City:
Irpin

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Голофєєва Катерина Василівна
Дата народження: 05.12.1985 р.
Місто народження: м. Ізмаїл, Одеська обл.
Місто реєстрації: м. Ірпінь, Київська обл.
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
вересень 2003 р. – лютий 2009 р., Національна Юридична Академія України ім. Ярослава Мудрого;
назва диплома: диплом спеціаліста; тип програми: Освітньо - професійна програма спеціаліста;
напрям підготовки/спеціальність: право/правознавство.
Досвід роботи:
Помічник юриста (юрист)
серпень 2011 р. – березень 2013 р., юридична фірма «ЮрКом», м. Ізмаїл.
Функціональні обов’язки:
— представлення та захист інтересів клієнтів компанії в судах загальної юрисдикції;
— усні та письмові консультації клієнтів роботодавця, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм документів;
— повний юридичний супровід замовника послуг.

Юрисконсульт (помічник приватного нотаріуса)
Червень 2013 р. – серпень 2014 р., приватний нотаріус, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— підготовка та складання договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, застави майна, оренди, позики і т.п.), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреностей, і т.п.;
— робота з Єдиними та Державними реєстрами;
— ведення діловодства, архіву;
— консультування клієнтів;
— ведення статистичної та податкової звітності приватного нотаріуса;

Агент з продажу нерухомості
серпень 2014 р. – 24 лютого 2022 р. АН «Благовіст», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— пошук клієнтів (продаж, покупка, оренда);
— пошук варіантів під потреби клієнтів: розміщення оголошень в базах, робота з базами по підбору варіантів;
— проведення переглядів нерухомості;
— організація збору документів, необхідних для продажу або покупки нерухомості;
— підготовка документів до операції, організація нотаріального завірення документів;
— супровід клієнтів на угоді;

Професійні навички:
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— навички Інтернет продажу;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних компаній;
— вміння вільно вести переговори;

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, порядність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена.
Можливість відряджень: так.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: