Resume from February 1, 2023 File

Олексій

Керівник відділу закупівель, категорійний менеджер

Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ястремський Олексій Олегович

Вік : 40 років
Сімейний стан – одружений, діти - маю доньку
Контактні телефони: мобільний [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Бажана посада: Керівник відділу закупівлі, Категорійний менеджер, Менеджер – шукаю дистанційну роботу

Резюме : 15-річний досвід роботи в ритейлі в області закупівель товарів повсякденного попиту, ведення перемовин з постачальниками, формування ефективного асортименту, управління персоналом, формування бюджетів, розвиток товарів власної торгової марки, відкриття нових магазинів різного формату.

Ключові компетенції: Лідерство, клієнтоорієнтованість, націленість на результат, вирішування проблеми та пошук безпрограшних рішень, сильні аналітичні навички, стратегічне планування, управління проектами.

Досвід роботи:

04.2020 – 09.2022
ТОВ МХП
Посада: Керівник напрямку роздрібних операцій проекту «Утрафранчайзінг» управління по роботі з франчазі.
Кількість підлеглих 18

Обов’язки:
Відкриття нових франчайзингових магазинів «М’ясомаркет»;
Формування асортиментної, цінової та промо політик;
Аналіз, розрахунок та планування комерційних показників по моделі;
Пошук постачальників для покриття потреб франчазі;
Поліпшення комерційних умов з діючими постачальниками. Ведення ключових перемовин, щодо співпраці з провідними брендами, як представленими в мережі, так і новими на ринку торгівлі. У разі необхідності, супровід домовленостей;
Постановка завдань, контроль виконання згідно асортиментної, цінової та промо політик;
Розвиток власної торгової марки через оптимізацію асортименту для покращення цінового іміджу, впізнаності бренду і збереження комерційного доходу;

Досягнення:

Відкрито з 07.2020 та по теперішний час 180 магазинів;
80% відкритих магазинів відповідають плановій моделі по дохідності;
Проведено перемовини з більш як 130 компаніями в Україні;
Покращені умови співпраці з діючими постачальниками франчазі в середньому на 8% зі збереженням вхідних цін на товари;
З початку бойових дій (24.02.202) вдалося забезпечити всі діючи магазини товарами.

12.2017 – 03.2020
ТОВ Ашан Гіпермаркет Україна
Посада: Керівник відділу товарів широкого вжитку (FMCG)
Кількість підлеглих 14

Обов’язки:

Управління відділами – Бакалія, Алкоголь, Напої, Хімія, Косметика, Товари для дітей, Товари для тварин, Товари світу, Біо товари.
Аналіз і розрахунок комерційних показників за напрямками.
Постановка завдань, контроль виконання згідно стратегії підприємства.
Відкриття нових торгівельних об’єктів формату гіпермаркет кількість 1, супермаркет кількість 1, магазин у дому кількість 2.
Поліпшення комерційних умов за діючими контрактами. Ведення ключових переговорів, щодо співпраці з провідними брендами, як представленими в мережі, так і новими на ринку торгівлі. У разі необхідності, супровід домовленостей;
Підбір, співбесіди персоналу.
Участь у впровадженні проектів «Товари Світу», «Прикаса», «Програма лояльності».
Покращення асортиментної матриці згідно з потребами клієнтів та конкурентного середовища.
Розвиток власної торгової марки через оптимізацію асортименту для покращення цінового іміджу та боротьби з конкурентами і збереження комерційного доходу.

Досягнення:

Впровадження та розвиток проекту «Прикаса» з додатковим прибутком у 2019 році. В плані поліпшення умом зі збільшенням прибутку на 20 % у 2020 році.
Підготовка та впровадження проекту «Програма лояльності» з інвестиціями від партнерів «Х». Планування інвестицій на 2020 рік.
Поліпшення комерційних умов на перемовинах 2019 року в середньому на 10%
05.2016-2017
ТОВ «Група Рітейлу України». (Гіпермаркети Караван)
Посада: Директор департаменту з постачання керуючої компанії.
Кількість підлеглих 42.

Обов’язки:

Планування річного бюджету департаменту, відповідальність за формування комерційної частини бюджету підприємства та його виконання.
Участь у формуванні планів з придбання нових об’єктів торгівлі, їх відкриття, пошук регіональних постачальників, підготовка договорів, узгодження умов співпраці, вирішення спірних моментів.
Аналіз і розрахунок комерційних показників за напрямками.
Керування проектом розвитку Власної Торгової Марки.
Ведення ключових перемовин з новими постачальниками та поліпшення умов діючих контрактів.
Організація роботи департаменту, постановка завдань, контроль виконання керівникам відділів та менеджерами напрямків.
Підбір персоналу, проведення співбесід, аналіз та встановлення рівня заробітної плати підлеглим в департаменті.
Формування структури асортименту за принципами категорійного менеджменту. (Асортимент, мерчандайзинг, ціноутворення, маркетинг, сервіс).

Досягнення:

Поліпшення комерційних умов на +15% (2017/2016).
Підготовка до продажу компанії з втриманням необхідного товарообігу, комерційного доходу та зниження втрат (перемовини з постачальниками по зміні юридичної назви із збереженням комерційної частини, рівня сервісу та заліку взаємної заборгованості), втримання необхідної кількості персоналу до підписання угоди.

11.2013-04.2016
ТОВ «Група Рітейлу України». (Гіпермаркети Караван)
Посада: Начальник відділу з постачання ФРЕШ керуючої компанії
Кількість підлеглих 12.

Обов’язки:

Аналіз і розрахунок комерційних показників за напрямками на щомісячній основі.
Постановка завдань, їх контроль та виконання згідно з політикою підприємства
Відкриття нових торгівельних площадок формату гіпермаркет в ТРЦ кількість 3. Та формату магазин у дому в кількості 5.
Поліпшення комерційних умов за діючими контрактами. Ведення ключових перемовин, щодо співпраці з провідними брендами, як представленими в мережі, так і новими на ринку торгівлі;
Написання технічних завдань для розробки нових модулів в програмі 1С ІТ - відділом, з метою оптимізації технічних процесів в роботі менеджерів напрямків;
Створення інструкцій і Положень, як про відділ, так і про нововведення в структурі і функціонал відділу.
Підбір, співбесіди персоналу.
Участь в розробці мотивації для співробітників.

10.2007-11.2013
ТОВ «Адвентіс». (Гіпермаркети Караван)
Посада: Менеджер відділу постачання керуючої компанії (гастрономія, рибна продукція).

Обов’язки:

Ведення перемовин з національними менеджерами постачальників, підготовка, підписання договорів та контроль їх ведення згідно досягнутих домовленостей.
Проведення річних переговорів з покращенням комерційних умов (відтермінуванні, бонуси, логістика, маркетинг).
Аналіз ринку, пошук нових постачальників.
Відстеження виконання планових показників з продажу товарів групи.
Контроль вхідних цін через моніторинги конкурентів або наданої інформації з інших джерел, узгодження нових специфікацій з постачальниками.
Робота зі структурою асортименту, його ротація аналіз продажу, оборотність товару.
Узгодження проведення маркетингових акцій, їх рентабельність, контроль наявності товару.
Підбір асортименту згідно узгодженої асортиментної матриці.
Контроль фінансових операцій з постачальниками
Аналіз щоденних, тижневих, місячних продаж.
Формування звітів про виконану роботу.

11.2006-10.2007
ТОВ «Караван» (Гіпермаркети Караван)
Посада: Помічник менеджеру з постачання керуючої компанії (гастрономія, рибна продукція).

Обов’язки:

Контроль виконання поставок товару постачальниками, контроль вхідних цін, закриття проблемних документів, формування карток і заявки по введенню товару в каталог, повернення неліквідного товару.
Узгодження та занесення в систему 1С підтверджених графіків поставок товару, контроль їх виконання.
Узгодження та обробка акційних пропозицій постачальниками.
Узгодження з постачальниками штрафних санкцій передбачених угодою.
Узгодження з постачальниками графіка роботи мерчендайзерів.
Підготовка аналітичної інформації необхідної для аналізу проведення маркетингової активності, прийому нових специфікацій, роботи з поверненням.
Технічний супровід роботи менеджера.

02.2006-11.2006
ТОВ «Аметист Гранд» (Ресторан швидкого харчування «Трапезна»)
Посада: Заступник директора.

Обов’язки:

Формування річного бюджету.
Проведення переговорів з постачальниками сировини.
Проведення переговорів з постачальниками устаткування.
Контроль та виконання планів по доходу та витратам.
Управління рестораном, контроль якості продукції, контроль роботи персоналу, контроль стану торгівельного залу і обладнання, сприяння підвищенню продаж і прибутку шляхом забезпечення високого рівня якості продукції, культури обслуговування і чистоти.

04.2005-12.2005
ТОВ «Тандем» ресторан швидкого харчування «Два Гуся».
Посада: Менеджер кафе.

Обов’язки:

Формування річного бюджету, управління рестораном, контроль якості продукції, контроль роботи персоналу, контроль стану торгівельного залу і обладнання,
Сприяння підвищенню продаж та прибутку.

08.2003-04.2005
ТОВ «КВТ» ресторан швидкого харчування «Два Гуся».
Посада: Другий помічник менеджера кафе.

Обов’язки:

управління зміною, контроль якості продукції, контроль роботи персоналу, контроль стану торгівельного залу і обладнання, планування робочої зміні персоналу.

04.2003-07.2003
ТОВ «Тандем» ресторан швидкого харчування «Два Гуся».
Посада: Касир.

Обов’язки:

Обслуговування клієнті
Формування звітності, Дотримання стандартів обслуговування

Освіта:
2002-2004рр. Міжрегіональна Академія управління персоналом, спеціальність - «Психологія», кваліфікація - магістр психології.
1998-2003рр. Педагогічний коледж Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. Спеціальність - «Педагогічна освіта», кваліфікація - бакалавр педагогіки.
Додаткова освіта:
2018 внутрішні тренінги в компанії Ашан направленні на адаптацію роботи в новій компанії, поглиблення знань з розвитку підприємства, веденню переговорів, етичних навичок
2015 тренінг «Стратегічні переговори з постачальниками», бізнес-тренер Вікторія Березіна.
2014 тренінг «Ефективні переговори в закупках», бізнес-тренер Валерій Глубоченко
2012 тренінг «Майстер переговорів в закупках», консалтингова компанія “ANSVER”, бізнес-тренер Тищук Олександр
2011 семінар-практикум «Майстер переговорів. Переговори в відділі закупок роздрібної мережі», консалтингова компанія “Агенство Бизнес Решений” тренер Пронишин А.М.
2008 тренінг «Категорійний менеджмент». Національна Консалтингова Група тренер Снігерьова В.

Додаткова інформація:
Володіння мовами:
українською та російською - вільно;
італійська – B2,
англійська (intermediate)

Навички:
Досвідчений користувач : (Sprut, 1С 8.3, MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, ANNE, Compas).
Права категорії ABC

Особисті якості:
Швидко навчаюсь, пунктуальний, чесний, порядний, цілеспрямований, не маю шкідливих звичок. Вихід є завжди.

Інтереси та захоплення:
Спорт, фото, електроніки, медицина.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: