Resume from January 8, 2024 File

Олександр

Інженер-будівельник

Age:
58 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Особисті дані: ПІБ - Давидов Олександр Вікторович
Дата народження - 24 травня 1966 р.
Сімейний стан - одружений, двоє дітей
Контакт - тел. [open contact info](look above in the "contact info" section), E-mail - [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта - В 1985 році закінчив факультет "Промислове та цивільне будівництво" Житомирського будівельного технікуму,отримав кваліфікацію технік-будівельник.
Трудова діяльність:
1988-1989 рр.- майстер РБУ-2 Облрембудтресту м.Житомир
1989-1990рр.- виконроб ВКБ Житомирського заводу версатів-автоматів
1990-1991 рр.- виконроб ремонтно-будівельного кооперативу"Україна"
1993-1994рр.- заступник директора СП "Клас"
1994-1994 рр.- головний інженер ПЖРЕП-14 м.Житомир
1995-1996 рр.- майстер СРБУ "Житомирліфт"
1997-1998 рр. - майстер РБУ-2 м.Житомир
2003-2003 рр. - майстер ВАТ "Житомирбуд"
2003-2009 рр.- заступник директора ПП "Будмонтаж" м.Житомир
2009-2010 рр.- головний технолог,заступник головного інженера Макарівського заводу залізобетоних виробів МО України
2010-2012 рр.- виконроб ПП БМФ "Майстер" м.Житомир
2012-20016 рр.- головний інженер Житомирського державного університету ім. Івана Франка
2017-2021 рр.- начальник дільниці ПрАТ "Житомирбуд"
Навички:
Володіння комп"ютером,в т.ч. спеціалізованими будівельними програмами
Знання мов: українська- рідна, російська- вільно володію,іспанська- високий рівень, англійська- середній рівень
Водійське посвідчення кат."В",власний автомобіль
Хоббі:
Кулінарія, садівництво та виноградарство

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: