Resume from May 19, 2024 File

Олеся

Бухгалтер

Age:
38 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Зєнкіна Олеся Володимирівна

Вік:38
Місто: Запоріжжя
Телефон,Telegram: [open contact info](look above in the "contact info" section); 098-55-80-46; e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section) ; [open contact info](look above in the "contact info" section)
Графік роботи: повна зайнятість ( 9-17.00) пт-пт\часткова

Ціль
Застосовувати свої навички та досвід, отримувати новий.

Досвід роботи:
ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯ-КАРГО»
Запоріжжя, бухгалтер 2021 г – 2022 р(війна)

Обов'язки:

Робота в програмах IIS, ACCESS, Бітрікс:
-Ведення каси: прийняття та видача коштів, проведення даних у програмі;
- Супровід департаменту корпроративного продажу;
- Контроль та зріз за документальними боргами департаменту корпоративних продажів;
- оформлення закриття замовлень (РН) з оптових та корпоративних продажів;
- Контроль заборгованості клієнтів корпоративного відділу за безготівковим розрахунком;
- Збір документообігу (РН від покупців з 7 міст, повний пакет документів щомісяця від постачальників, підписані договори \постачальники, покупці\, заповнені особисті справи співробітників (при оформленні) для відділу кадрів), складання реєстрів по відділах для співробітників в центральний офіс м. Харків;
- щомісяця складання актів виконаних робіт з ФОП (10 співробітників з IT – відділу відповідно до їх звітів).

ТОВ «МПКА- УКРАЇНА»
Запоріжжя,бухгалтер\ регіональний менеджер 2017 – 2021 р

Обов'язки бухгалтера:

- Первинна документація (Рн, Пн) по двох філіях;
- вимога-накладені відповідно до статті витрати (зразки менеджерам, госп. потреби і т.п.);
- Дт\Кт заборгованість (покупці та постачальники): складання актів звірок з 361\631, контроль та своєчасна звірка з менеджерами по Дт заборгованності з покупцями, надання звіту для керівника;
- прийом оплати від покупців, торгових представників, менеджерів та водіїв, внесення даних до 1с по двох філіях;
- Видача підзвітним особам грошові кошти та закриття авансових звітів;
- Складання графіка оплати постачальникам, згідно з даними від постачання (аналізуючи замовні позиції, оплата покупця = оплата постачальнику), з погодженням директорів;
- Звіти для менеджерів та торгових представників;
- Щоденний звіт з касової книги для директорів;
- виконання розпоряджень від керівника та директорів;
- щомісячний звіт директору, по співробітникам для нарахування зп;

Обов`язки менеджера:

-щомісячні відрядження до регіонів(м.Херсон, м. Миколаїв), щодо переговорів;
- ведення замовлень від покупців: оформлення та підписання Договорів, Специфікацій, рахунків, подання інформації у відділ постачання, видаткових ордерів для складу, передача даних для бухгалтерії та надання інформації для відділу логістика;
- Контроль Дт заборгованості;
- Пошук нових контрагентів, об'єктів;
- продзвін нових, поточних клієнтів, обробка даних із сайту;
- Звіти для керівників по Дт заборгованості, заходу грошових коштів.

ФОП Ясонов Є.О. ( ФОП Невдовиченко Г.)(ТМ «220»)
Запоріжжя, бухгалтер
2015 г -2017 р

Обов'язки:

- первинна документація (Рн, Пн, Вн);
- ведення каси: РКО (відповідно до бюджету постачальникам та підзвітним особам), ПКО;
- Контроль за ведення РРО у роздрібному магазині;
- банківська виписка;
- видача з\п співробітникам по відомості;
- інвентаризація, оформлення обміну браку від покупців, переміщення між складами та магазином (акти розбіжності);
- щоденний реєстр документів для перевірки складу (РН, переміщення, ВН), перевірка складської книги (склад та магазин);
- ТТН для транспорту;
- звіт (щотижневий для гол.бухгалтера) по Дт заборгованості з покупцями;
- акти звірок з покупцями та постачальниками (оформлення та підписання);
- Складання щотижневого бюджету з адмін. директором;
- авансові звіти з рах. 3721;
- контроль за своєчасне та правильне підписання Договорів від Покупців;
- Допомога кадровому відділу при оформленні нового співробітника (правильне підписання документації);
- Звіти протягом місяця філії ( УПП: склад ОПТ+роздрібний магазин) для гол.бухгалтера: відомість+ обороти сч.281, сч.301\302, сч. 361,362, рах. 3721, рах. 631, рах. 6851, звіт Витрати (аналізування його з адмін. директором філії) + оборот сч.93, табель робочого часу;
- щотижневе відправлення пошти (правильно оформлена та підписана вся документація) під реєстр до центрального офісу.

ЗФ ТОВ «Азов Транс», Запоріжжя
Бухгалтер, гол. бухгалтер
2010 г — 2015 р

Обов'язки:

- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
- Складання актів звірок з контрагентами;
- Заповнення дорожніх листів, довіреностей;
- ведення палива автомобілями;
- проведення інвентаризації;
- ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- робота з первинною документацією;
-звірка та взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями;
- Проведення банківських операцій;
- Розрахунок та нарахування заробітної плати
- Списання браків з покупців та складу, складання актів списання браків для відправки постачальникам;
- Ведення касової книги.

ТПК «Приозёрный»
Запоріжжя , бухгалтер
2009 г — 2010 р
Обов'язки:

- Проведення інвентаризації на складі;
- ПН продукції на склад від постачальників, переміщення між складах;
- нарахування заробітної плати з виробництва;
- Контроль касової книги;
- ведення специфікації та виготовлення продукції.

ТОВ «Санда Голд» (ЧП Филоненко А.Л)
Запоріжжя , касир
Квітень 2006г — 2009 р
Обов'язки:

- операційно-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб;
- інкасація до банку;
- Ведення касової документації;
- Касова звітність.

__________
Освіта:

2002- 2005 р
Гідроенергетичний технікум ЗДІА, Запоріжжя
Молодший спеціаліст –«Оцінка цілісного майна, операції з нерухомості»

2005 - 2010 р
КПУ (колишній ЗІГМУ)2011 р, Запоріжжя
Бакалавр -«Економіка підприємства»
Магістр – «Прикладна економіка»
__________
Вміння та навички

Впевнений користувач ПК: 1С 8.2 (торгівля, виробництво), знання «Клієнт-Банк», MS Excel, Word, Internet, IIS, ACCESS, Бітрікс, уміння знаходити рішення при труднощі в робочому процесі (всередині відділу або між відділами) .
__________

Додаткова інформація
Особисті якості: уміння працювати в команді, аналітичний склад розуму, здатність до навчання, лояльність, комунікабельність, відповідальність, уважність, чесність, стресостійкість.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: