Оксана
Інспектор відділу кадрів
- City:
- Sumy
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9377837
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Прізвище
Федіна
Ім’я
Оксана
По батькові
Володимирівна
Дата народження
16.06.1970 р.
Сімейний стан
заміжня
Місце проживання
м. Суми, вул. Прокоф’єва, буд.30, кв.59
Мобільний телефон
[
[
МЕТА
Робота за фахом, можливість розвитку кар’єри, досягнення вищого рівня кваліфікації
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Назва підприємства
Посада
Період роботи
Обов’язки
ПАТ АБ «Столичний»
Секретар-референт
Інспектор відділу кадрів
Начальник відділу кадрів
2006 – 2009
2009 – 2014
2014 – 2015
1. Відповідальність за побудову HR процесів компанії і впровадження HR ініціатив
2. Ведення кадрового діловодства (облік персоналу, штатний розклад, особисті справи, тимчасова непрацездатність, відпустки и т.д.)
3. Розробка інструкцій, положень та їх подальше впровадження в компанії
4. Організація комунікацій між підрозділами
5. Закриття існуючих вакансій в компанії кваліфікованими фахівцями, а також масовий відбір персоналу
6. Організація та координація процедури адаптації
7. Контроль клімату в колективі, розробка та впровадження програм з адаптації та мотивації персоналу
8. Організація і проведення корпоративних заходів
9. Підготовка звітності для керівництва
ТОВ «Фуртекс Груп»
Бригадир дільниці основного виробництва
2018 – 2020
1. Керування діяльністю підпорядкованих підрозділів, контроль результатів їх роботи
2. Складання звітів
3. Впровадження новітніх методів вдосконалення виробництва
4. Розробка та здійснення заходів постійного вдосконалення системи керування виробництвом
Мережа Супермаркетів
Інспектор відділу кадрів
березень 2020 – т.ч.
1. Ведення кадрового діловодства (облік персоналу, штатний розклад, особисті справи, тимчасова непрацездатність, відпустки и т.д.)
2. Розробка інструкцій, положень та їх подальше впровадження в компанії
3. Організація комунікацій між підрозділами
4. Закриття існуючих вакансій в компанії кваліфікованими фахівцями, а також масовий відбір персоналу
5. Організація та координація процедури адаптації
6. Контроль клімату в колективі, розробка та впровадження програм з адаптації та мотивації персоналу
7. Підготовка звітності для керівництва
ОСВІТА
Рівень освіти
Спеціаліст
Назва учбового закладу
ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми
Факультет
Економічний
Спеціальність
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Форма навчання
Заочна
Рік закінчення
2006
ЗНАННЯ МОВ
Мова
Рівень знання мови
Українська
Вільно
Російська
Вільно
Англійська
Elementary
ВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ
Впевнений користувач ПК:
1. Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
2. 1C:Підприємство
3. Поштові програми
4. Інтернет
Ознайомлена з роботою:
1. АБС Profix, Скарб.
Пройшла навчання за програмою «Професійний користувач програмного забезпечення «1С:Бухгалтерія». Отримала посвідчення про підвищення кваліфікації.
ІНТЕРЕСИ, ЗАХОПЛЕННЯ, СПОРТ
Туризм
Погоджуюся з виразом «добре працює той, хто добре відпочиває», тому полюбляю активний відпочинок
Шиття
Кожній жінці властиве бажання бути красивою
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Комунікабельність
Порядність
Добросовісне виконання поставлених завдань
Здатність до логічних міркувань, аналітичні та математичні здібності
Прагнення до постійного вдосконалення професійного рівня
Здатність до праці в щільному графіку, ефективна організація праці
Вміння працювати в команді для досягнення спільної мети
Similar candidates
Инспектор отдела кадров, менеджер по персоналу
Sumy, Poltava
Менеджер з підбору персоналу, HR-рекрутер
Sumy, Vinnytsia
,
more 8 cities
Інспектор відділу кадрів, діловод
14000 UAH, Sumy
Інспектор відділу кадрів, діловод
13000 UAH, Sumy