Resume from April 10, 2023 File

Вероніка

HR-менеджер, HR-керівник

Age:
42 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

НЮБІНА Вероніка

Особисті дані:

Дата народження

: 02-06-1981

Стать
: жіноча

Родинний стан
Діти
: заміжня
: одна дитина

e-mail
: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Телефон
: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта

1997 -2002
Національний університет «Києво-Могилянська академія» (Миколаїв, Україна)
Диплом Бакалавра
Спеціальність“Екологія”
Кваліфікація “Бакалавр з екології”
2002 -2004
Миколаївський державний гуманітарний університет імені Петра Могили
(Миколаїв, Україна)
Диплом Магістра
Спеціальність “Екологія та охорона навколишнього середовища”
Кваліфікація “Магістр з екології та охорони навколишнього середовища”

2015 -2017
Чорноморський національний університет імені Петра Могили
(Миколаїв, Україна)
Диплом Магістра
Спеціальність “Державна служба”
Кваліфікація “Магістр державного управління”
2017
Миколаївський національний аграрний університет
Посвідчення щодо володіння державною мовою.
Дата (період)
Назва учбового закладу
Освіта/Напрям

Досвід роботи

05.2002 – 09.2002
Член бригади ресторану “MacDonald’s Ukraine”
Командна робота, що враховує 2 аспекти:
1.Уборка та догляд за територією;
2. Робота на кухні.
09.2002 – 07.2004
Господиня залу “MacDonald’s Ukraine”
Робота з клієнтами.
Проведення днів народжень.
Контроль за додержанням належного рівня обслуговування споживачів членами бригади ресторану, з метою забезпечення високої якості обслуговування.

04.2005 – 02.2012
Інспектор «Миколаївська обласна державна насіннєва інспекція»
Ведення кадрового обліку працівників.
Ведення персонального обліку військовозобов’язаних, резервістів та призовників, що працюють на підприємстві.
Введення табелю обліку робочого часу Складання графіку щорічних відпусток.
Підрахунок стажу роботи.
Оформлення довідок з місця роботи.
03.2012 – 08.2012
Провідний фахівець сектору кадрового забезпечення «Держсільгоспінспекція у Миколаївській області»

Ведення кадрового обліку працівників.
Ведення персонального обліку військовозобов’язаних, резервістів та призовників, що працюють на підприємстві.
Введення табелю обліку робочого часу.
Оформлення та облік відряджень.
Складання графіку щорічних відпусток.
Підрахунок стажу роботи.
Оформлення довідок з місця роботи.
Досвід проходження перевірки Інспекції з праці.
08.2012 – 12.2016
Завідувач сектору кадрового забезпечення
«Держсільгоспінспекція у Миколаївській області»

Планування та контроль робочого процесу співробітників.
Ведення кадрового обліку працівників організації, її підрозділів з чисельністю понад 200 працівників.
Оформлення: прийом, переведення, звільнення працівників відповідно до чинного законодавства.
Формування та ведення особових справ працівників.
Заповнення, зберігання та видача трудових книжок.
Укладання угод з іншими організаціями.
Вирішення конфліктних ситуацій у сфері праці.
Проведення щорічної атестації, конкурсів, тренінгів, веб-семінарів.
Робота з державними органами (ПФУ, статистика, ЦЗ тощо).
Пошук та підбір персоналу за допомогою ЗМІ, центрів зайнятості, кадрових агентств.
Досвід проходження перевірок Державної служби України з питань праці.
06.2018 – по теперішній час
Менеджер з персоналу
ТОВ «Залів Шіп Дизайн»
Рекрутмент (пошук та інтерв'ювання кандидатів, розробка стратегії підбору персоналу: опис вакансій для розміщення на job-сайтах, аналіз ефективних каналів пошуку, співпраця з ЗВО).
Робота з іноземними працівниками (отримання дозволу на працевлаштування).
Ведення кадрового обліку працівників організації відповідно до чинного законодавства (прийом, звільнення, переведення, лікарняні, відпустки, відрядження, графіки робіт, табелі робіт).
Розробка положень, посадових та робочих інструкцій, профілів посад на підприємстві.

Розробка та впровадження програми адаптації та введення на посаду для всіх категорій співробітників.
Контроль за проходженням випробувального терміну.
Консультація керівництва та персоналу щодо КЗпП.
Організація та координування процесу навчання та підвищення кваліфікації персоналу.
Проведення атестації, щорічної оцінки, оцінки 360 градусів, тренінгів, веб-семінарів.
Розробка та впровадження системи стимулювання та утримання персоналу (компенсаційна політика).
Ведення контенту, що виходить від імені компанії в мережі (створення публікацій, написанням текстів, добірка медіафайлів, оновлення і аналітика).
Розробка та підтримка кодексу корпоративної поведінки.
Підготовка та проведення корпоративних заходів.
Дата (період)
Назва компанії. посада
Досвід роботи

Додаткові навички/знання
Комп’ютер
Досвідчений користувач
Мови
Українська, Російська (вільно), Англійська (Intermediate), Іспанська (базова)
Водійські права
в наявності
Шкідливі звички
відсутні
Уміння / Знання
Опис

Професійні якості

Стратегічне мислення, вміння розставляти пріоритети в роботі та досягати цілі у короткостроковій та довгостроковій перспективі, здатність нести відповідальність за прийняття та реалізацію управлінських рішень, стресостійкість, креативність, швидке навчання, оптимістичність, відповідальність, дисциплінованість, активність, вимогливість до себе.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: