Resume from May 27, 2023 File

Анна

PR-менеджер

City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СЮЧ АННА ЄВГЕНІВНА
Україна, м. Львів, вул. Наукова, 64
моб. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
http://[open contact info](look above in the "contact info" section)
skype: a.syuch

Керівник бізнес-процесів
MICE (Meeting, Incentives, Conferences, Exhibitions)
Business coach; Crisis management coach



ОСВІТА

2022Professional coach certificate
International Coaching School Zolotarevych
Upscaling professional coaching with 5 steps model
Business coach; Crisis management coach

2006Лондонська школа Public Relations

2000-2004Українська академія державного управління (Львівський філіал) при Президентові України
Аспірантура, кафедра "Політичних наук та філософії", спеціальність "Державне управління".
1997-1998 Українська академія друкарства
Здобула кваліфікацію магістра за спеціальністю "Видавнича справа та редагування" (диплом з відзнакою - ДМ № 005405 від 30.06.98 р.)
1992-1997Український поліграфічний інститут ім. Івана Федорова
Факультет економіки та організації книжкової справи.
Присвоєна кваліфікація редактора наукової, технічної та інформаційної літератури (диплом з відзнакою - КЖ № 902296 від 27.06.97 р.).

ДОСВІД РОБОТИ

10/2011 – до сьогодніТОВ «Українське агентство гуманітарних технологій «Пріоритет.Ю.Ей»
Генеральний директор, власник
Міжнародний PR (відкриття України світу); зовнішньо-економічна діяльність; стратегічний маркетинг; підтримка місії бренду Замовника; стратегічне планування; розробка комунікаційної стратегії та її позиціонування, MICE (luxury сегмент):
Проект з Латинською Америкою (розробка і реалізація - 9 місяців) – презентація і відкриття України для дилерів транснаціональної компанії «Кімберлі-Кларк Колумбія», MICE: проект реалізовувався у Києві, Львові та Зоні Відчуження – Чорнобиль (екстремальний VIP-туризм; обід у форматі «радянського меню», etc.), Євро-2012 (VIP-пакети на матчі, Агентська співпраця з УЄФА), гастрономічний VIP-туризм, «Кавовий Львів» - майстер-клас від найкращого барісто України, дегустація колекційних українських коньяків, організація авторських туристичних продуктів Агентства «Європейський Львів», «Пивний Львів», «Київ історичний», івенти, культурні пізнавальні програми (luxury) і ін.;
• моніторинг ринку ресторанного сектору; відбір ресторанів преміум-класу, кейтерінгових компаній; перевірка і складання меню.
• моніторинг ринку, підбір готелів. Контроль за належним рівнем сервісу і виконанням домовленостей VIP-рівня (luxury).

Проект зі Cкандинавськими країнами (Норвегія, Швеція, Данія, Фінляндія) для транснаціональної компанії «Хеллі Хансен АС» - відкриття і презентація України (територія реалізації Львів-Львівщина). Міжнародний PR; управління та покращення основних цінностей бренду; мотиваційна програма, підтримка лояльності до бренду; зовнішньо-економічна діяльність, MICE (VIP).
• організація робочої Наради для працівників компанії з Норвегії, Данії, Швеції та Фінляндії. Організація в рамках Наради – показу нових моделей одягу дизайнерів компанії.
• Конференц-сервіс. Логістика. Відвідування фабрики-партнера на Львівщині. Культурні програми – ознайомлення з історією, традиціями, культурою України.
Гастрономічний корпоративний туризм: відбір ресторанів преміум- і бізнес-класу у Львові та області, складання меню, управління бюджетом. Організація розважальних культурних тематичних програм. Моніторинг готельного ринку. Підбір готелю. Etc.

• Антикризовий репутаційний PR
• Медіа-рілейшнз
• Консалтинг
• MICE

Наші клієнти та партнери: COLOMBIANA KIMBERLY COLPAPEL S.A., HELLY HANSEN, KIMBERLY CLARK, RIXOS Prykarpattya, BBH, BURDA, KENWOOD, SERVIER, MEPHA, BUSCH+LOMB, CARLSON WAGONLIT TRAVEL, SNACKPRODUCTION, ВАТ «Іскра», МДЦ «Артек», Книга Рекордів Гінеса, Книга Рекордів України, Світовий банк, Alico AIG life, Страхова Група ТАС, Укрпромбанк, Euro life, Бакмед, Перша міська Хмельницька аптека, Гранд готель, Комфортбуд, Fakro, Новый стандарт деловых путешествий (Представительство Messe Berlin в Украине), UEFA, ОБСЄ і ін.

10/2016 – 05/2018Викладач курсу «Я - ЛІДЕР» в приватній школі «Шлях до мети»

08/2004-11/2010ТОВ „Українське агентство гуманітарних технологій „Пріоритет”
Керівний партнер
Підтримка місії бренду. Розробка комунікаційної стратегії та її позиціонування; управління і покращення основних цінностей бренду; здійснення систематичного моніторингу трендів ринку; стратегічний маркетинг; стратегічне планування; брендинг; архітектура бренду; планування бюджетів; інновації, MICE.
Успішні міжнародні, всеукраїнські та регіональні ПРОЕКТИ:
• організація відкриття печі чорного скла, яка є унікальною на теренах СНД за участю екс-віце-прем’єр-міністра А. Кінаха на ВАТ „Іскра”;
• організація візиту екс-міністра закордонних справ К. Грищенка (Республіканська партія): прес-конференція, прямі ефіри на радіо та телебаченні, екслюзивні інтерв’ю, зустріч зі студентами міжнародного ф-ту у-ту ім.І.Франка, VIP-тур «Європейський Львів»;
• організація відкриття п’ятизіркового оздоровчо-готельного комплексу Rixos-Прикарпаття (першого такого рівня в Україні, м. Трускавець) – прес-тур представників ЗМІ; шоу-програма;
• PR-супроводження мистецько-креативного проекту „Репрезентація: інший Львів”: фотовиставка робіт бомжів (висвітлення проекту пройшло по усіх найрейтинговіших телеканал України – Інтер, КК1, ISTV, 5 канал, Новий канал, СТБ, ТРК «Україна», 11 публікацій в друкованій пресі, радіосюжети, інтернет публікації) БЕЗКОШТОВНЕ ПАБЛІСИТІ;
• іміджеві національні програми: „Лідер України”, „Золотий Меркурій”, „Орден Святого Миколая Чудотворця”, «Орден святого Володимира» і ін. – зокрема, організація прес-конференцій в УНІАН;
• видавничі проекти, зокрема, випуск наукової монографії „Страховий захист інвестиційний ризиків” ;
• інвестиційний консалтинг;
• розробка та супроводження корпоративної газети: формат А3, колірність 4+4; 8с, періодичність 1 раз в місяць, тираж 3000 прим.;
• створення документального фільму з BBC;
• розробка та виготовлення рекламної друкованої та відеопродукції: візитки, запрошення, листівки, медіа-візитки, презентаційні відеофільми та ін.;
• виведення клієнта на міжнародний рекорд з його внесенням до Книги рекодів Гінеса;
• фіксація двох рекордів BBH (книга рекордів України і Гінеса) – пабліситі;
• антикризовий PR (бойові i-war операції);
• розробка нового бренду за допомогою дітей для Міжнародного дитячого центру «АРТЕК» (майстер-клас керівного партнера ТзОВ «Агентство «Пріоритет» Анни Сюч «Вчимося креативити разом», «Що важливіше PR чи реклама?»);
• управління репутацією 4 підприємства у Східній Європі (світлотехнічна галузь);
• проекти «під ключ» (велика сцена, живий звук) для гостей з 8 країн – локація Rixos (еvents, підбір і співпраця з готельним та ресторанним сектором);
• потужний проект в АР Крим включно з екстремальним туризмом в Мармурову печеру та Еміне-Баїр-Хосар;
• тімбілдінг – підготовка спецпідрозділу Кімберлі-Кларк Україна на Київському морі: пошук і підбір готелю, ресторану, кейтерінгових компаній; конференц-сервіс, тімбілдінг;
• конференція ОБСЄ – 21 країна (тендер між готелями, конференц-сервіс, синхронний переклад, презентація України; VIP-тур для Посла ОБСЄ Любомира Копая, заступника міністра юстиції);
• налагодження особистих контактів з першими особами компаній на інших ринках – Росія, Казахстан;
• корпоративний туризм – розробка авторських туристичних продуктів «Європейський Львів», «Кавовий Львів», «Пивний Львів», «Нічний Львів»;
• VIP-туризм;
• гастрономічний туризм;
• інші проекти.

05/2011- 09/2011 ТОВ «Телерадіокомпанія МістТБ» (телекомпанія ZIK)
PR-директор (розробка і забезпечення нових брендів, нових форматів брендів; планування маркетингових і рекламних бюджетів; розробка стратегії та управління брендом; контроль за діями працівників команди розробників і субпідрядників; організація роботи департаменту промоції і PR):
• керівна та організаційна робота;
• аналітична і стратегічна діяльність;
• креативна робота;
• розробка, супроводження та підтримка понад 15 брендів компанії;
• розробка та виведення нових брендів;
• координація та запуск повного циклу PR-заходів: інтернет –телебачення – радіо - друковані ЗМІ - візуальна реклама;
• стратегічний маркетинг;
• співпраця та участь у потужних всеукраїнських та міжнародних заходах;
• організація PR-заходів для Нового сезону телеканалу.

11/1998-06/2007Львівська міська рада
Спеціаліст 1 категорії відділу зв'язків (прес-служби міського голови Василя Куйбіди):
• організація та проведення заходів на різних рівнях, зокрема, саміт президентів у Львові, приїзд президента України Леоніда Кучми, День примирення у Львові; прес-конференцій, виїзних прес-конференцій, «круглих столів», брифінгів, презентацій, потужних та довготривалих соціально-політичних масових акцій і т.п.);
• аналітична робота та креативна діяльність;
• журналістська та редакторська робота;
• співпраця зі ЗМІ, усіма структурними підрозділами ЛМР, відповідними відділами в облдержадміністрації та прес-службами СБУ, УМВС і т.п.;
• участь та навчання на різних тематичних семінарах, які сприяли підвищенню кваліфікації.

02/2003-05/2011Відкрите акціонерне товариство „Іскра” (світлотехнічна галузь, четверта компанія у Східній Європі, підприємство-монополіст в Україні)
Прес-секретар Голови правління-Генерального директора (02/2003-10/2003)
Начальник відділу зв’язків з громадськістю та пресою (PR-менеджер) - Прес-секретар ВАТ „Іскра” (організація з нуля PR-відділу) та Головний редактор корпоративної газети „Іскра-інформ”:
• навчання персоналу;
• керівна та організаційна діяльність;
• діяльність, яка поширена на тісну співпрацю з Наглядовою радою;
• копірайтерство;
• спічрайтерство;
• налагодження і підтримання відносин з мас-медіа, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадськими організаціями, СБУ, УМВС, депутатським корпусом, міністерствами, дилерами і т.п.;
• дорадча діяльність;
• влаштування та проведення зустрічей (на різних рівнях), спеціальних подій (прес-конференцій, виїзних прес-конференцій, брифінгів, презентацій, соціальних акцій, спонсорських заходів і т.п.);
• розробка іміджевих проектів;
• розробка планів поїздок по Україні та країнах СНД;
• моніторинг мас-медіа;
• речництво;
• контроль за виробництвом рекламної продукції;
• аналітична робота та креативна діяльність;
• організація спеціальних подій та корпоративних свят – events;
• антикризовий PR (резонансна успішна антикризова PR-кампанія травень-червень 2003 р., м. Київ);
• антикризовий PR – 2007 рік, який увійшов в топ-рейтинг найгучніших подій України.
• організація „з нуля” і випуск щомісячної корпоративної газети: формат А3, 8с, тираж 3000 прим.
• журналістська, коректорська, редакторська робота;
• організаційна та контролююча функції: підготовка головного редактора газети. Перехід на посаду шеф-редактора з 08/2007.

ЗНАННЯ КОМП'ЮТЕРАMS Office: Word, Excel, Outlook; Internet Explorer, Internet mail.

ЗНАННЯ МОВУкраїнська - рідна, російська - вільно, латинська, іспанська - середній рівень, англійська – Pre-intermediate.

ЗАХОПЛЕННЯТуризм, плавання, політика, мистецтво, психологія та література.

Член Всеукраїнської громадської організації «Українська ліга зі зв’язків з громадськістю».

Посвідчення водія, серія ВАА №422101. Категорія B.

Участь у багатьох тренінгах та семінарах: «Як досягати PR-цілей при мінімальних витратах фінансових ресурсів», «Розробка соціальних проектів для торгових марок», «Антикризовий PR», «Рішення задач в PR: інструменти і технології», «Стратегія побудови і управління іміджем суб’єкта соціуму як фактор підвищення конкурентноздатності і підвищення нематеріальних активів», «Для чого потрібні корпоративні ЗМІ: і як зробити так, щоб не шкодувати про оптрачені гроші», «Індивідуальний міф як інструмент самопросування», «Психологічні аспекти ефективної комунікації: стан РАППОРТА; багаторівнева підстройка», «Основи побудови ефективної команди на фірмі. Тімбілдінг і психодіагностика персоналу», «Ефективне управління персоналом. Мотивація, побудова команди», «Ефективні переговори: стратегія win-win», «Режисура PR-акцій», «На всі 100%» О. Казаріна і ін.

Участь як доповідач у IV та V Міжнародних Фестивалях PR-технологій (м. Київ, 2005-2006); VI Міжнародний Фестиваль PR-технологій – участь як партнер; Міжнародний креатив-табір PRактик (Крим, м. Гаспра), Міжнародний PR-саміт «Сучасні громадські комунікації: виклики та рішення (м. Київ); як доповідач на другому бізнес-форумі «Вдала подія» та присвяченій цій події прес-конференції (як експерт з питань event менеджменту), м. Київ; Міжнародна Премія маркетингових сервісів «Золотий PROpeller»; проведення майстер-класу «Що важливіше PR чи реклама?», «Вчимося креативити разом» в МДЦ «Артек» під час Міжнародного літературного фестивалю «Вітер змін» (Крим, Артек-2007).

Авторські публікації у галузі PR: “Дні PR” (PR-менеджер, №2/2006); “Ціна ідеї та людяності”(PR-менеджер, №5/2006); Event-бизнес: мнение экспертов (Индустрия развлечений, 2006 р.) і ін.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: