Resume from May 24, 2023 File

Olena

Руководитель отдела продаж

Age:
36 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Колядінцева Олена Анатоліївна

Дата народження:10 червня 1988 року (34 роки)
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Країна проживання: Ізраїль

Освіта
Вища.
2010р. - 2011р. – Східноукраїнський університет ім В.Даля, Економічної кібернетики, м. Луганськ
Вища
2005р. - 2010р. - Луганський національний аграрний університет, Економічний, м. Луганськ

Досвід роботи:
Sales maneger (senior) – Team Leader
05.2022р. по тепер.час – Ізраїль, обладнання для ресторанів та кафе
Функціональні обов'язки:
• Комунікація з клієнтами, продажу обладнання
• Обробка заявок на постачання товару (консолідовано з усього відділу)
• Аналіз продажів за цифровими показниками
• Розстановка менеджерів з обробки клієнтської бази
• Організація роботи менеджерів
• Робота з технічним відділом, контроль виконання завдань у зазначений термін.
• Контроль за показниками KPI, динамікою продажу відділу.
Досягнення – приріст на 70% продажів відділу, підвищено якість опрацювання замовлень, підвищено якість постпродажного обслуговування на 45%, запроваджено та оптимізовано регламенти відділу, що призвело до півищення ефективності менеджерів.
Регіональний менеджер
03.2021г. по 04.2022 – косметичний бренд м. Дніпро, м. Запоріжжя, м. Кропивницький.
Функціональні обов'язки:
• Формування торгової команди – підбір, навчання, адаптація персоналу.
• Проставлення цілей для торгової команди на квартал, місяць, тиждень.
• Контроль за якісним виконанням поставлених цілей та завдань.
• Аналіз динаміки продажів за асортиментом, за періодом.
• Організація та проведення спільних заходів для майстрів б'юті індустрії.
• Робота з майстрами краси зростання NPS до бренду.
• Робота з дебеторською заборгованістю.
• Командоутворення та організація роботи на території оперування.
Досягнення – приріст продажів у 2,5 рази, запуск 2го бренду з 0 до виходу плюс на 120% від запланованих цифр.

Регіональний менеджер
07.2018р. до 02.2021 – Компанія «Філіп Морріс Україна» проект IQOS м. Дніпро, м. Запоріжжя, м. Краматорськ, м. Кропивницький.
Функціональні обов'язки:
• Формування торгової команди – 35 представників бренду (підбір, підготовка до оформлення на ГПД, супровід СПД на етапі відкриття/закриття, введення та адаптація команди).
• Забезпечення команди матеріалами, проведення інвентаризацій та контроль за наявністю та використанням ТМЦ за призначенням.
• Проведення аудитів за лендинговими матеріалами, збір інформації щодо кількості лендингів та відображення у регулярній звітності.
• Командна робота з організації лендингів для виконання встановлених показників з відповідністю політики компанії.
• Аналітика з репортів ТМЦ, ведення первинної бухгалтерії, робота з актами ТМЦ.
• Організація та контроль команди за дотриманням механік та політик компанії при видачі тест-драйвів, кількістю та якістю роботи представників бренду.
• Робота з клієнтами за рівнем лояльності до бренду.
• Контроль за фінансовими витратами команди.

Регіональний менеджер з продажу кредитних продуктів
АБ "Дельта банк"
Функціональні обов'язки:
• Робота з кредитними інспекторами
• Формування та контроль виконання планових бізнес-показників діяльності відділень, термінів їх окупності та подальшої ефективної роботи.
• Контроль за кредитним портфелем споживачів
• Оцінка ефективності роботи КІ
• Робота над покращенням якості надання послуг
• Адаптація та навчання КІ

Професійні навички:
• Досвід роботи в HR-напрямках (підбір, адаптація, навчання, мотивація, оцінка) -
• Досвід у побудові команди, заходи спрямовані на командоутворення, як на місці локації, так і у віддаленому режимі.
• Досягнення та перевиконання планових показників.
• Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач (Qualtrix, Microsoft Office, 1С Підприємство 862, Siebel Customer Relationship Management CRM, Bitrix)

Додаткова інформація:

Знання мов: англійська на рівні intermediate (вивчаю), іврит – на середньому рівні (вивчаю)

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Особисті якості: побудова найбільш оптимального шляху до вирішення того чи іншого завдання, націленість на результат, працювати не на час, а на цілі, оперативність, стратегічне планування.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: