Resume from November 21, 2023 File

Тетяна

Заступник директора клініки, операційний директор, СОО, керівник адмін. відділу

Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Артюх Тетяна Валеріївна
Керівник адміністративного відділу
Графік работи: повна зайнятість, аутсорсинг
Вік: 46 років
Місто: Київ (Оболонь)
Контактна інформація
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Заступник генерального директора з господарсько-адміністративної діяльності
З 2013 по теперішній час
Клініка сімейної медицини «Наш доктор», Київ
Обов’язки
1. Організація та контроль повного циклу відкриття філіалів підприємства від «0» до «Першого відвідувача». Спілкування та погодження робіт з підрядниками. Контроль за ремонтно-будівельними роботами (підбір матеріалів, підрядчиків, контроль якості, термінів, рішення конфліктних ситуацій). Пошук, вибір та замовлення меблів, сантехніки, а також всього необхідного обладнання.
2. Складання та контроль над виконанням договорів з контрагентами для ведення хазяйської діяльності по двом підприємствам (6 філій).
3. Ведення хазяйської діяльності підприємств:
• Складання, погодження, редагування, контроль за виконанням договорів по комунальним послугам, оренди, пожежної та охоронної безпеки, телефонії (координатор контракту, 30 телефоних номерів), Інтернету, рекламної діяльності (зовнішня та таргетована реклама, підготовка інформації для СММ-менеджера).
• Купівля та розподіл по філіалах медичного обладнання, спецодягу для співробітників та інших товарів медичного та хазяйського призначення.
4. Організація робочого міста лікаря, наповнення необхідним інвентарем та обладнанням.
5. Робота в МІС «Медучет» та «Health-24».
Повний список обов’язків надішлю на запит.
Досягнення:
• за весь час роботи відкрили 3 нових філії (приймала участь від початку ремонту до запису першого пацієнта);
• систематизувала документообіг (договори, заяви пацієнтів, медичну документацію та інш.)
• закупівлі перестали бути хаотичними, всі процеси мають чітку систему та контроль;
• значно оптимізувала витрати підприємства, скоротила їх на всіх етапах, створила зрозумілу структуру для обліку активів підприємства;
• брала активну участь в рекламній діяльності, що збільшило впізнаваність клініки та поток нових пацієнтів;
Досягнення клініки з моєю участю:
• успішне проходження перевірок контролюючих органів, плідна участь у виставках, чіткій контроль за технічним і санітарним станом філіалів, підтримка корпоративного стилю компанії.
Менеджер
З 1998 по 2008 (10 років)
ТОВ "Нафтогазові українські технології», Київ
Обов’язки:
Підготовка тендерної документації, участь в гос.закупівлях нафтогазового обладнання, детальний аналіз пропозицій на момент подачі заявки, оперативна та своєчасна подача. Участь в господарсько-адміністративній діяльності підприємства.
Досягнення:
• за допомогою мого ретельного, своєчасного, оперативного підходу до маркетингових досліджень наша компанія вигравала тендери.
• систематизація документообігу в вигляді чіткої картотеки;
• повний контроль адміністративного відділу підприємства.
Референт
з 1994 по 1998 (4 роки) Українсько-Ізраїльська торгова компанія «Київ-Трейд», Київ.
Освіта
Київський торговельно-економічний університет (ДТЕУ)
Кваліфікація: Менеджер-економіст, з 1993 по 1998 (5 років)
Дополнительное образование
• Курс тренінгів медичного експерта ЮНІСЕФ Катерини Булавінової «Професійна етика та ефективна комунікація в медичній сфері».
• 1992-1993 курси референтів при Київському торгово-економічному університеті.
Професійні та інші навики
• Вміння працювати в режимі багатозадачності
• Якісна комунікація з підрядчиками, робота з документацією
• Швидке реагування та вирішення важких ситуацій
• Систематизація робочих процесів
• Вміння найти найкращу пропозицію, домовитися та проконтролювати процес закупки для підприємства або надання послуг
Права категорії "В", авто Nissan Micra.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: