Resume from June 22, 2023 File

Катерина

Івент-, контент-менеджер, адміністратор сайту

Age:
29 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Віктюк Катерина Володимирівна
Посада: Офіс-менеджер, івент-менеджер, HR-менеджер, контент-менеджер, адміністратор сайту
Шукаю віддалену роботу абу таку, яку можна поєднувати з основною

Вік:28
Місто:Львів, Київ
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Посада, на якій працювали: помічник бухгалтера
Період з 12.2016 по 11.2018
Назва компанії:ТзОВ «АБМК»
Обов’язки: оформлення Договорів з Замовниками та підрядниками, робота з кадровою документацією (документальне прийняття на роботу згідно Законодавства, накази на відпустку), робота з наказами на відрядження, кадровими наказами та наказами на авторський нагляд; оформлення журналів наказів, оформлення журналу обліку поштових відправлень, робота з 1С (довіреності, видаткові накладні).
Посада, на якій працювали: офіс-менеджер, івент-менеджер
Період з 12.2018 по 01.2020
Назва компанії:ТзОВ «АБМК»
Обов’язки:
Адміністративні роботи: відслідковування та підтримка ресурсів офісу (вода/кухня/канцтовари тощо), робота з підрядниками (оформлення замовлень, відслідковування правильності оформлення документації), організація поштових та кур’єрський відправок, ведення вхідної/вихідної кореспонденції, прийом дзвінків та фільтрування пошти info, організація нарад, організація транспортних перевезень/проживання (відрядження), складання Актів виконаних робіт, рахунків з підрядниками, складання кошторисів річних адміністративних витрат, робота з персональними даними працівників, відслідковування і облік дей-оффів та відпусток, аудит офісних меблів/спецодягу, організація клінінгу та хімчистки робочих стільців, впровадження системи привітань працівників з днем народження, збір даних та організація випуску візиток для команди.
Робота з людьми: виконання запитів щодо організації робочого місця, робота зі скаргами/пропозиціями, зв’язна ланка між виконавцями та керівництвом, розмови щодо задоволення робочим місцем та якістю комунікації в команді, тестування рівня англійської мови, написання інформаційних та організаційних постів для внутрішнього корпоративного порталу, розробка Гугл-форм для збору даних.
Впроваджені та уніфіковані бізнес-процеси: єдина система відправки документації (від запиту до відправки); уніфікована таблиця з контакними даними працівників; єдина система повідомлення про дей-офф/відпустку; єдина система замовлення траспорту для відряджень (від запиту до відправки машини); впроваження сортування сміття в офісі.
Івент-менеджмент: організація локальних свят в офісі (50+ людей, Львів/Київ), розробка календарного плану подій (як навчальних,так і розважальних), розробка програми тематичних святкувань (American party, встановлення ялинки, Миколая, День святого Валентина); організація виїзних одно-дводенних корпоративів (організація з нуля для кількості людей 50+: пошук локації, продумування активностей згідно зацікавлень команди, організація кейтерінгу, таймінг подій; до початку події і по завершенню: порівняння кошторисів святкування), організація тімбілдінгів (екскурсії на об’єкти, соціальні тімбілдінги (допомога притулкам, дітям-сиротам, підтримка соціального бізнесу), культурні тімбілдінги (похід в театр/музей/перегляди кіно в офісі), пасивні тімбілдінги (організація букросингу, дні англійської, тематичні тижні в офісі), активні тімблідінги (спільний похід в гори, картинг, пікнік), розважальні тімбілдінги (запровадження святкування останньої п’ятниці місяця з різними тематиками; вечори настільних ігор) тощо), пошук, розробка макету та замовлення брендованих подарунків команді, організація навчання по soft-skills для проектних командта топ-менеджменту, розробка та запуск карантинних челенджів, замовлення корпоративних комплексних обідів, впроваження карантинного режиму роботи в офісі.
Посада, на якій працювали: HR-менеджер (+ роботи по офіс-менеджменту та івент-менеджменту)
Період з 02.2020 по 09.2021
Назва компанії:ТзОВ «АБМК»
Обов’язки:
Рекрутинг: розробка джоб-офферів, прописання брифів вакансії, пошук каналів ректурингу, ведення розширеної бази ректурингу, робота з сайтами пошуку роботи, розробка скрипта закриття вакансії (від виникнення потреби до першого робочого дня працівника), розробка посадових інструкцій, онборд/офборд інтерв’ю, організація співбесід, пошук кандидатів всередині команди, відбір резюме, розробка шаблонів відповідей рекрутера, стажування працівників, статистика закриття вакансій.
Онбординг/оффбординг: розробка онбординг- і велкам-буку, онборд/оффборд інтерв’ю, розробка системи і порядку адаптації працівника на випробувальному періоді.
Опитники: робота з моделями компетенцій працівників, розробка опитника DISC, розробка опитника OCAI, розробка опитника «Задоволеність роботою» та «Робоче місце і середовище». (всі опитники адаптовувались під потреби компанії).
HR-роботи: робота з бізнес-моделями, впровадження бізнес-процесів, розробка стратегії компанії, розробка єдиної структури компанії та внутрішньої карти проектів, відслідковування метрики організаційної ефективності (плинність кадрів, статистика підбору/найму персоналу, облік часу, залученість і утримання), організація карантинної дистанційної роботи офісу, та підтримка працівників в час карантину, розробка та впровадження стратегії навчання, розробка календарного плану подій на рік, облік та прорахунок витрат, складання HR-кошторису, розробка компетенцій підбору персоналу під потреби компанії, розробка стратегії системи компенбенефітів, робота з емплойєр-брендом роботодавця.
Посада, на якій працювали: керівник літературно-драматичної частини
Період з 09.2021 по сьогодні
Назва компанії: Перший український академічний театр для дітей та юнацтва
Обов’язки: адміністрування сайту, створення контент-плану для соцмереж, робота з драматургічними текстами: пошук актуальних тем, вичитка наявних матеріалів, написання грантових заявок під проєкт, звітування виконаних грантів, написання звітів в управління культури, робота з ЗМІ: пошук партнерів, організація інтерв’ю, написання прес-анонсів/прес-релізів, організація прес-конференцій, пошук грантових проєктів та премій\фестивалів, створення бренд-медійних матеріалів для контенту: картинки, відео, листівки тощо, мейл-розсилка ЗМІ та бізнес-партнерам, створення піар-стратегій окремої події, прописання комункаційної стратегії театру.
Освіта
Назва навчального закладу: Львівський поліграфічний коледж Української академії друкарства
Спеціальність: Видавнича справа і редагування (Молодший спеціаліст)
Період з 09.2009 по 06.2013
Назва навчального закладу: Українська академія друкарства
Спеціальність: Видавнича справа і редагування (Бакалавр)
Період з 09.2013 по 06.2016
Назва навчального закладу: Українська академія друкарства
Спеціальність: Видавнича справа і редагування (Магістр)
Період з 09.2016 по 06.2018
Назва навчального закладу: Львівський національний університет імені Івана Франка
Спеціальність: Театрознавство (Магістр)
Період з 09.2022 по сьогодні
Додаткова освіта
«HRM в бізнесі» від Львівської бізнес-школи
Період з 09.2019 по 02.2020
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером: програми MS Office, Canva, Bitrix24, GoogleDocs.
• Hard skills: робота з Договорами, видатковими накладними; прийняття на роботу згідно Законодавства; розробка HR-опитників; редагування SMM-текстів, написання постів для корпоративного порталу, адміністрування сайту: оновлення інформації, написання новин.
• Soft skills: стресостійкість, відповідальність за виконану роботу, мультизадачність, правильний тайм-менеджмент, пунктуальність, швидкість прийняття рішень і виконання дедлайнових завдань, структуризація завдань, вміння аналізу ситуації.
Знання мов
• Українська – рідна
• Англійська – B1
Додаткова інформація
Навики, не пов’язані з вищезазначеною посадою:
• Редагування smm-текстів для корпоративного порталу;
• Автор ідеї та модератор виставки «Браво, Віктюк» в Першому театрі;
• Книжкове редагування та коректура;
• Розробка макету видання;
• Написання журналістських текстів;
• Розробка та запуск інформаційного журналу «BARVA» (проект закрито);
• Розробка та запуск інформаційного порталу «MIXARIUM» (проект закрито);
• Психологічна підтримка працівників (емпатія) в стресових ситуаціях;
• Дослідницька біографічна робота;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: