Resume from March 21, 2024 File

Лілія

Менеджер із закупівель

Age:
36 years
City of residence:
Sofiivska Borshchahivka
Ready to work:
Kharkiv, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

П.І.Б.:Северин Лілія Віталіївна
Дата народження:25.04.1988
Місто проживання:м. Київ
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета:
Працевлаштування з метою подальшого кар'єрного та професійного зростання, застосування отриманого досвіду та професійних навичок.

Освіта:Базова вища освіта(Молодший спеціаліст(Бакалавр)
ВНЗ:Роменський коледж Державного вищого навчальног закладу “Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”
Факультет:Обслуговування комп'ютерних та інтелектуальних систем і мереж
Спеціальність:Технік з обчислювальної техніки
Тривалість навчання:з 09.2004 по 06.2008

Освіта:Вища (спеціаліст)
ВНЗ:Українська державна академія залізничного транспорту (м. Харків)
Факультет:Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Спеціальність:Автоматика та автоматизація на транспорті
Тривалість навчання:з 09.2008 по 06.2014

Досвід роботи:
Організація:ТОВ «Стінг»(Супермаркет Рост) Харків
Посада:Продавець-касир
Тривалість роботи:з 03.2011 по 06.2012

Організація:ТОВ «Респектплюс»(Супермаркет Рост) Харків
Посада:Старший відділу
Тривалість роботи:з 07.2012 по 03.2014
Обов'язки:
- Проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
- Дотримання правил розрахунку покупців, правил експлуатації контрольно-касових апаратів;
- Дотримання правил обслуговування покупців;
- Участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;
- Відкриття / закриття контрольно-касової машини.

Організація:ТОВ «СУЧАСНИЙ МОДЕРН»(Супермаркет Рост) Харків
Посада:Продавець продовольчих товарів
Тривалість роботи:з 03.2014 по 03.2015
Обов'язки:
- Приймання товару;
- Перевірка заповнення тарних одиниць, їхню кількість та вагу, підрахування штучних товарів, перевірка якості за результатами зовнішнього огляду;
- Забезпечення зберігання товарів за кількістю та якістю;
- Підготовка до продажу;
- Розміщення і викладання за групами, видами, сортами з дотриманням правил товарного сусідства;
- Підготовка робочого місця до роботи: встановлення і перевірка справності ваговимірювальних приладів, реєстраторів розрахункових операцій, виробничого інвентарю, інструментів;
- Консультування покупців про властивості, смакові особливості, кулінарне призначення та харчову цінність товарів.

Організація:ТОВ «СУЧАСНИЙ МОДЕРН»(Супермаркет Рост) Харків
Посада:Оператор комп`ютерного набору
Тривалість роботи:з 04.2015 по 07.2016
Обов'язки:
Виконання операцій з базами даних на комп'ютерному устаткуванні (введення, опрацювання, накопичення, систематизація, виведення інформації) відповідно до затверджених процедур та інструкцій з використанням периферійного обладнання, систем передавання (приймання) даних.

Організація:ТОВ «СУЧАСНИЙ МОДЕРН»(Супермаркет Рост) Харків
Посада:Помічник менеджера в роздрібній торгівлі продовольчими товарами
Тривалість роботи:з 08.2016 по 09.2019
Обов'язки:
- Під керівництвом менеджера організація і створення мережі продажу товарів.
- Збір інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження).
- Робота з постачальниками, коригування залишків товару.
- Робота з документацією (договори з постачальниками, накладні тощо).
- Розробка планограм за внутрішніми стандартами компанії, погодження їх з постачальниками.
- Участь у проведенні заходів щодо формування попиту на товари (рекламних акціях, презентаціях, ярмарках, виставках).
- Виконання службових доручень менеджера по функціональних напрямках.

Організація:ТОВ «СІГМАСТЕЛС» (Супермаркет Рост) Харків
Посада:Арт-директор
Тривалість роботи:з 10.2019 по 03.2020
Обов'язки:
- Координація роботи рекламного відділу.
- Погодження з замовниками основні цілі реклами, визначає основні моменти рекламного проекту (просування товарів, робіт чи послуг на ринки збуту).
- З'ясування в замовника переважні якості і відмітні властивості товарів, робіт, послуг.
- Розробкає концепції рекламних проектів по замовленнях, організація шоу-продажів.
- Підготовка торгівельного центру до проведення тематичних ярмарок, акцій, фестивалів тощо.
- Організація та підготовка внутрішніх корпоративних заходів.
- Написання сценаріїв, підготовка шоу-програм, залучення артистів різних жанрів для участі в усіх тематичних заходах торгівельного центру.
- Професійно займалась вокалом ( проведення та музичний супровід заходів)

Організація:ТОВ «Легіон-2015(Пчелка маркет) Київ
Посада:Ассистент категорійного менеджера
Тривалість роботи:з 04.2021 по 09.2022
Обов'язки:
- Формування категорії (аналіз, тренди, сегментування)
- Формування акційних пропозицій
- Взаємодія з магазинами
- Ведення взаєморозрахунків з партнерами (оплати, договори,додаткові угоди, додатки, специфікації)
- Робота з асортиментною матриці
- Виконання доручень менеджера
- Робота з товаром(введення нових пропозицій, виведення не актуального сегменту)
Вільно володію російською та українскою мовами.
Добре володію програмами Office , 1С, почта

Організація:Metro Cash and Carry(Україна)Київ
Посада:Спеціаліст відділу Non Food (ГО)
Тривалість роботи:з 09.2022 до 10.2023 (тимчасовий контракт)
Обов'язки:
- Вивчення актуальності ринку
- Моніторинг ринку
- Формування асортиментної матриці категорії товару
- Взаємодія з магазинами
- Планування леяутів та їх реалізація
- Ведення договірних компаній, постійна взаємодія з партнерами
- Планування промо активностей, бачення кращих пропозицій для різних категорій клієнтів
- Контроль прибутку категорії по постачальникам
- Розвиток нових груп товарів всередині категорії
- Розвиток категорій, оптимізація не релевантного асортименту та пошук нового для покращення асортиментної матриці для наших клієнтів всіх категорій
- Ціноутворення
- Виконання планових показників напрямку (оборот, маржа, націнка, оборотність)
- Контроль доставки замовлень та договірних зобов'язань
-Розвиток оптових продаж та Horeca клієнтів
- Співпраця с іноземними постачальниками

Додаткова інформація:
Поглиблене знання програм Office, Teams, Power Point та інше.

Організація:Auchan Retail Україна Гіпермаркет (Київ)
Посада:Менеджер відділу електронної комерції Дирекції інновацій (інтернет магазин)
Тривалість роботи:з 10.2023 на даний час
Обов'язки:
- Розробка та реалізація стратегії розвитку інтернет-магазину
- Виконання плану продажів
- Відстеження та аналіз ключових показників ефективності
- Вивчення актуальності ринку
- Формування асортиментної матриці категорії товару
- Пошук додаткових каналів для просування
- Планування промо активностей, бачення кращих пропозицій для різних категорій клієнтів
- Розвиток нових груп товарів всередині категорії та збільшення асортименту
- Розвиток категорій, оптимізація не релевантного асортименту та пошук нового для покращення продажів
- Внутрішня та зовнішня оптимізація сайту, оптимізація вмісту сайту, створення правильної структури сайту, створення потрібних фільтрів у розділах, характеристик та привабливих посадкових сторінок)
- Контроль доставки замовлень клієнтам
- Контроль доставки товару та взаємодія з віддаленими складами постачальників
- Взаємодія з покупцями для збільшення продажів та їх потреб
- Тісна взаємодія з суміжними підрозділами
-

Маю посвідчення водія категорії В. (2016року)Стаж водіння 7 років. Маю власне авто.

Готова до отримання нового досвіду в різних сферах.
Маю високий рівень відповідальності, орієнтован.а на результат, аналітичні здібності.
Швидко навчаюсь, люблю розширювати кругозір, завжди.
Швидко адаптуюсь в нових обставинах.
Комунікабельна, цілеспрямована, готова працювати на результат.
Готова до відряджень.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: