Resume from May 20, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9450250

Начальник відділу продажу

City:
Ternopil

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Яворська Тетяна Миколаївна

ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
Дата народження:25 червня 1980 року
Сімейний стан:одружена , донька 13 років,син 3 роки
Місце проживання:м.Тернопіль

Контактна інформація: +3 067 413 44 55 , +3 050 952 17 09
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
ОСВІТА
1998-2003 pp.Інститут менеджменту та економіки м. Івано-Франківськ «Галицька академія»
Спеціальність «Менеджмент організації»
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:
серпень 2012р. – листопад 2015 р. Агрохолдинг «Мрія» м. Тернопіль :

з березня 2015 р. Керівник управління закупівель ПММ, ЗЗР, насіння, добрив, запчастин, техніки
Функціональні обов’язки:
• організація ефективної роботи управління по трьом напрямкам :
1) закупівля ПММ(паливно-мастильні матеріали);
2) закупівля ЗЗР (засоби захисту рослин), насіння, добрива;
3) закупівля запчастини, техніки.
• участь з розробці нормативних документів (положень, інструкцій) про роботу
управління;
• участь у переговорних процесах з постачальниками;
• член тендерного комітету (погодження тендерів, договорів);
• контроль своєчасного виконання закупівель;
• контроль виконання бюджетних показників;
• контроль стану фінансових зобов’язань підприємства перед постачальниками;
• контроль складських запасів.
з грудень 2013 р. Керівник управління закупівель , зберігання та логістики ПММ
Функціональні обов’язки:
• організація роботи управління , а саме постачання ПММ від постачальника до
кінцевого споживача (чисельність працівників в підпорядкуванні – 35 чол.);
• участь в переговорних процесах з постачальниками;
• організація тендерів ;
• контроль якісних та кількісних показників ПММ (бензовозні партії);
• формування бюджету управління;
• аналіз споживання ПММ в розрізі підрозділів, техніки;
• контроль складських запасів ;
з серпень 2012 р. Керівник відділу закупівлі ПММ
Функціональні обов’язки :
• oрганізація роботи відділу ( чисельність працівників в підпорядкуванні - 5 чол.)
• планування загальної потреби в ПММ для Агрохолдингу
• контроль складських запасів ПММ
• моніторинг ринку нафтопродуктів
• оптимізація політики закупівель ( період, частота та об’єми закупівель)
• здійснення переговорного процесу , укладання контрактів та контроль їх виконання
• формування звітності

травень 2009 р. – серпень 2012 р. Декретна відпустка

травень 2006 р.- травень 2009р. Івано-Франківська філія ТзОВ «ТД « Континіум- Галичина»» ( мережа АЗC WOG ).

з січень 2007р. Керівник відділу збуту нафтопродуктів через мережу АЗС:
старт-картки, відомості,талони.
Функціональні обов'язки:
• організація роботи відділу „з нуля” (підбір персоналу, налагодження процесу продажів; організація, планування та контроль за виконанням поставлених задач);
• організація роботи команди (6 чол. в підпорядкуванні)
• ведення переговорів з потенційними клієнтами, з наступним заключенням договорів та повним супроводом(ведення розрахунків з клієнтом, виписка первинних документів по клієнту)
• робота з мережею АЗС області – щоденний контакт з начальниками АЗС, формування постійної клієнтської бази на окремо взятій АЗС;
• відслідковування динаміки продажів.
з травня 2006 р. Менеджер з реалізації нафтопродуктів : смарт-картки, талони,
відомості.
Функціональні обов'язки:
• організація та планування роботи, пошук, ведення переговорів з потенційним клієнтом та укладання договору;
• обслуговування існуючої бази клієнтів(стан розрахунків, робота з дебіторською заборгованістю, )
• ведення первинного бухгалтерського обліку(виписка накладних на отриманий товар по безготівковому розрахунку)
• аналіз діяльності відділу реалізації та збуту
• проведення комплексних перевірок стану АЗС на відповідність стандартам бренду.

КП «ТрансКомСервіс» (нафтобаза):
Менеджер зі збуту нафтопродукту(дрібний гурт).
Функціональні обов’язки :

• формування клієнтської бази ;
• організація збутової діяльності відповідно до замовлень і укладених договорів;
• організація проведень маркетингових досліджень (моніторинг ринку);
• контроль відповідності рівня запасів нафтопродуктів за обсягом і номенклатурою;
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Знання мов:

Комп'ютер:

Ділові якості:

Хоббі:

Автомобіль:

українська - рідна, російська – досконале володіння, англійська - елементарне володіння,
польська – самодостатнє володіння.

Microsoft Office, 1С - впевниний користувач

маю хороші організаторські здібності, наполеглива, відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, здатна до постійного вдосконалення.

садівництво

права категорії В, С, власний автомобіль: Hyundai Ioniq 5

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: