• File

Світлана

Секретар, адміністратор, діловод

Age:
39 years
City:
Novoukrainka

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Тиха Світлана Петрівна
27100, м. Новоукраїнка, вул. Бабенка 2, тел.: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section);

Особові данні:
1985 р.н., замужня, діти: двоє. Вища освіта:
у 2007 році закінчила Одеську національну академію зв’язку ім. О.С.Попова за спеціальністю «Телекомунікаційні системи та мережі».
Досвід праці:
З червня 2006 року по вересень 2006 року працювала в компанії МТС оператором CALL-ЦЕНТРА.

Функціональні обов’язки:
• Прийом дзвінків від абонентів;
• Надання інформації з питань абонентів;
• блокування номеру;
• прийом заявок по работі послуг зв’язку.
З березня 2007 року по липень 2007 року працювала в компанії «мережа магазинів «Обжора».
Функціональні обов’язки:
• формування довозів зі складу на магазини;
• заведення документів у базу даних (приходи, витрати, повернення постачальникам);
• надсилання довідника на магазини електронною поштою;
• створення нових позицій товару;
• створення калькуляційних карток;

З серпня 2007 року по серпень 2008 року працювала в компанії УкрЕксімТранс оператором Call-центра.
Функціональні обов’язки:
• прийом та розподіл телефонних дзвінків;
• прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;
• прийом та відправлення факсів;
• ведення архіву компанії;
• реєстрація договорів;
• надсилання кореспонденції;
• сканування, ксерокопіювання документів.

З серпня 2008 року по червень 2010 року працювала в компанії УкрЕксімТранс керівником організаційного відділу.
Функціональні обов’язки:
• Організація роботи водіїв, тех. персоналу, виконроба, кур'єра;
• Забезпечення офісу всіма необхідними потребами;
• Замовлення канцтоварів, замовлення води;
• Оплата комунальних послуг;
• Організація роботи Call-центру;
• Виконання доручень директора;
• Складання наказів;
• Реєстрація, зберігання та видача оригінальних документів;
• Ведення каси (витрати офісу);
• Замовлення квитків, готелів, таксі;
• Організація привітань співробітників, клієнтів;
• Поповнення карток директора;
• Збір даних до бази клієнтів;
• Наповнення внутрішнього сайту компанії;
• Ведення та облік статистики;
• Виписка перепусток та довіреностей;

З серпня 2010 року по грудень 2020 року працювала методистом з пам’яткоохоронної справи відділу культури і туризму Новоукраїнської районної державної адміністрації.

Функціональні обов’язки:
• прийом та розподіл телефонних дзвінків;
• прийом, реєстрація та надсилання вхідної та вихідної кореспонденції;
• ведення програми контрольних документів, внесення в базу і щомісячний моніторинг і контроль за своєчасним виконанням планових завдань виконавцями
• розробка планів роботи відділу на тиждень, місяць, квартал, рік
• підготовка звітів про роботу відділу за тиждень, місяць, квартал, рік
• організація роботи з ведення діловодства, контроль за станом трудової та виконавської дисципліни
• підготовка наказів для затвердження
• ведення особових справ працівників
• розробка проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, Положення про відділ, посадових інструкцій працівників відділу
• контроль та своєчасне інформування на звернення громадян
• організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів
• ведення обліку військовозобов’язаних, підготовка звітів за рік
• ведення пам’яткоохоронної справи (укладання охоронних договорів, підготовка річного звіту,проведення паспортизації, інвентаризації та фотофіксації пам’яток,контроль над належним зберіганням і виконанням ремонтних робіт на пам’ятках)
• підготовка зведеного річного звіту відділу культури для захисту його в департаменті культури і туризму облдержадміністрації
• підготовка річного звіту по кадровій роботі
З 2010 року перебуваю в кадровому резерві на посаду спеціаліста І категорії відділу культури і туризму Новоукраїнської районної державної адміністрації.
Є розробником веб сайту відділу культури і туризму.

Додаткова інформація:
Технічні навички – впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, Paint), легко можу освоїти інші програми) та оргтехнікою (факс, ксерокс, сканер, принтер, міні АТС);
Знання мов:
російська, українська - вільно,
англійська - базова зі словником.
Особисті якості: ініціативна, принципова, відповідальна, старанна, вимоглива. Постійно працюю над собою за індивідуальним планом самоосвіти. Професійну майстерність підвищую самонавчанням. Вмію поєднати людей, раціонально розподілити свій робочий час, проявляю особисту відповідальність за доручену справу.

Нагороди:
2013 рік спільна Грамота Новоукраїнської районної державної адміністрації та районної ради
2019 рік Грамота Новоукраїнської районної державної адміністрації

Цілі:
Посади, на яких можна реалізувати себе як спеціаліста та отримати гідний заробіток.

12.01.2023 г. З повагою, С.П. Тиха.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: