Resume from March 17, 2023 File

Надія

Завідувач господарства

City:
Kherson

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Кузовова Надія Миколаївна
Дата народження 20.09.1980
Місце проживання: м.Херсон
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
1995-1997 роки – Спеціалізований економічний клас школи №30 за напрямком «бухгалтерський облік» (свідоцтво про закінчення наявне).
1997-1999 – Херсонський економіко-правовий інститут, спеціальність «Фінанси та кредит». Навчання було перервано на ІІІ курсі у зв’язку із скрутним фінансовим становищем у сім’ї, зараховано лише три семестри (за оплатою).
2006-2010 роки – МАУП, заочна форма навчання, спеціальність «Правознавство», кваліфікація «Молодший спеціаліст» (диплом наявний).
2011-2014 роки – МАУП, заочна форма навчання, спеціальність «Правознавство», кваліфікація «бакалавр» (оригінал диплому у матеріалах особової справи інституту, копія наявна).
01.09.2014 - до 01.09.2015 – МАУП, денна форма навчання, спеціальність «Комерційне та трудове право» кваліфікація «спеціаліст», (диплом наявний).

Досвід професійної та трудової діяльності:

2001-2002 роки – Відділ державної виконавчої служби Суворовського РУЮ м. Херсона, посада друкарка (за трудовою угодою).
Посадові обов’язки: Самостійна підготовка відповідей на скарги та заяви за виконавчими провадженнями, платіжних вимог та доручень, постанов про накладення та зняття арешту, запитів.
2002-2003 роки – Відділ державної виконавчої служби Суворовського РУЮ м. Херсона, посада діловод, основне місце роботи.
Посадові обов’язки: Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, підготовка відповідей на скарги та заяви, виконання доручень керівництва тощо.
2003-2007 роки – ВАТ «Завод «Дельта», посада юрисконсульт, основне місце роботи.
Посадові обов’язки: Повний супровід банкрутства підприємства, представництво в судових інстанціях по цивільним, трудовим, господарським спорам, судові спори з податковими органами та фондами соцстрахування, представництво в органах державної виконавчої служби та правоохоронних органах. Корпоративне право - ведення цінних паперів (річна та особлива звітність, річні збори). Ведення справ в Реєстраційній палаті (реєстрація змін до установчих документів, їх підготування). Ведення кадрового діловодства.
2005-2006 роки – ХФ ТОВ «Склад-Сервіс», посада завідуюча канцелярією, за сумісництвом. Посадові обов’язки: Підготування контрактів, інвойсів, договорів та іншої документації, необхідної для ввезення на територію України та встановлення (запуску) обладнання промислового холодильного цеху та сортувальної лінії. Супровід господарської діяльності з вирощування овочів та фруктів для завантаження холодильних камер. Ведення кадрового діловодства.
2006-2007 роки – ВАТ «Херсонські комбайни», юрисконсульт, за сумісництвом.
Посадові обов’язки: Супровід процедури банкрутства: дослідження кредиторських вимог, підготування заперечень, реєстру кредиторів, супровід укладення мирової угоди з переведенням боргу на інвестора ТОВ «Херсонський машинобудівний завод».
2003-2009 роки – ТОВ «Адвокатсько-юридичне бюро «Егіда», посада юрисконсульт, з 02.04.2007р. – провідний юрисконсульт, з 02.07.2007р. – заступник директора, з 02.01.2008р. по квітень 2009р. – заступник Генерального директора.
Посадові обов’язки: Представництво інтересів клієнтів в усіх судових органах у спорах з господарського, цивільного, сімейного, трудового, корпоративного права. Реєстрація та перереєстрація підприємств та змін до установчих документів (в т.ч. підготовка та оформлення повних пакетів документів). Представництво в органах виконавчої служби, БТІ, прокуратури та МВД. Підготовка тендерної документації. Розробка та укладання договорів. Організація створення ОСББ, організація ведення їх бухгалтерського та юридичного супроводу, в тому числі програмними засобами, стягнення заборгованості за комунальні послуги. Організація роботи друкарського цеху та call-центру в рамках контрактів з підприємствами м. Києва для надання колекторських послуг підприємствам ЖКГ України (Донецькоблтепло, Донецькміськтепло, Київміськсвітло, тощо). Робота із заборгованістю з комунальних послуг КП «Дніпро» (с.Наддніпрянське) та КП «Світоч» (с.Жовтневе). Ведення кадрового обліку та охорони праці в товаристві та пов’язаних з ним юридичних особах. Вирішення фінансово-господарських питань, які виникали у діяльності юридичної фірми. Ведення кадрового діловодства.
2009-2011 роки – ПАТ «Проторус», дослідно-механічний завод, посада юрисконсульт. Паралельно робота з іншими підприємствами засновника (обслуговування).
Посадові обов’язки: Представництво в судових інстанціях по цивільним, трудовим, господарським, земельним, адміністративним спорам з бюджетними установами, представництво в органах виконавчої служби, БТІ та правоохоронних органах. Ведення цінних паперів (річна та особлива звітність, дематеріалізація акцій та перейменування товариства, організація загальних зборів акціонерів). Представництво в Реєстраційній палаті (з підготуванням необхідних документів). Розробка та укладання договорів, положень та іншої внутрішньої документації тощо. Спори з органами виконавчої служби. Нестандартне вирішення питань засновника, в тому числі не робочих.
2010 рік – Наша Україна, Обласний та міський осередок. Начальник юридичного відділу. Посадові обов’язки: Супровід виборчого процесу.
2012-2018 роки – ПАТ «Херсонська ТЕЦ», юрисконсульт, юрисконсульт ІІ та І категорій.
Посадові обов’язки: представництво інтересів в судових органах у спорах з господарського, цивільного права. Представництво в органах виконавчої служби. Виконання доручень керівництва.
2018 рік – по теперешній час – Фізична особа – підприємець. Надання послуг у сфері права, управління, тощо.
2018 рік – МКП «Херсонтеплоенерго», провідний юрисконсульт.
Посадові обов’язки: представництво інтересів в судових органах у спорах з господарського, цивільного права. Представництво в органах виконавчої служби. Супроводження кадрової роботи. Антикорупційне супроводження (підготування положень, протоколів, тощо). Виконання доручень керівництва.
2018–.2019 роки – АТ «Херсонська ТЕЦ», начальник юридичного відділу, виконуючий обов’язки заступника директора з правових питань.
Посадові обов’язки: Організація роботи відділу, представництво в судових інстанціях по цивільним, трудовим, господарським, земельним, адміністративним спорам з бюджетними установами, представництво в органах виконавчої служби, реєстраційних та правоохоронних органах. Ведення цінних паперів, корпоративне право. Голова тендерного комітету. Розробка та укладання договорів, положень та іншої внутрішньої документації тощо. Взаємодія з Фондом державного майна України та безпосередньо з Наглядовою радою Товариства з питань його діяльності. Супроводження перевірок Держаудитслужби, НКРЕКП, ревізорів, Держпраці, тощо. Виконання доручень керівництва.
Загальні посадові обов’язки:
• Вивчення документів, надання правових консультацій, складання різного роду претензій, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, відгуків, клопотань, та представництво в судах всіх ланок та інстанцій, в державних та недержавних органах та організаціях, по господарських, цивільних, трудових, адміністративних, корпоративних питаннях та спорах (визнання права власності, звільнення або витребування майна, стягнення коштів або майна, орендні спори, земельні спори, розділ майна, сімейні спори тощо)
• Корпоративне право: підготування та проведення загальних зборів акціонерів /учасників, складання установчих та реєстраційних документів, ведення річної та особливої звітності акціонерного товариства, перейменування АТ, дематеріалізація, знерухомлення акцій, депонування, роботи з ДКЦПФР, реєстраторами, депозитаріями, зберігачами.
• Реєстрація, ліквідація, реорганізація, зміни до установчих документів тощо підприємств та організацій (підготування документів та здійснення реєстраційних дій).
• Представництво інтересів сторін у справах про банкрутство на всіх стадіях справи у всіх процедурах (розпорядження, ліквідація, санація тощо), як від боржника, так й від кредиторів.
• Ведення кадрового діловодства.
• Юридичний супровід діяльності юридичних осіб (аналіз внутрішніх документів і господарських операцій суб'єкта підприємницької діяльності на предмет відповідності чинному законодавству, їх складання або приведення документів і операцій у відповідність з вимогами законодавства).
• Складання, аналіз та укладення різного роду договорів, контрактів, угод, роз'яснення їх умов, юридичних наслідків і можливих ризиків тощо.
• Розробка тендерної документації на закупівлю юридичних послуг, участь у придбанні об’єктів нерухомого майна.
• Супроводження зовнішньоекономічного контракту (будівництво у м. Херсоні холодильників великої місткості довгострокового зберігання).
• Представництво інтересів клієнтів в Державній виконавчій службі (стягнення боргів, виселення, зобов’язання та інше)
• Інші обов’язки.

Інші навички:
Досвідчений користувач ПК та офісної техніки, різноманітних програм (в т.ч. Windows, Microsoft Office, Liga, ресурсы Internet та електронної пошти тощо, вільне орієнтування та робота з різними типами електронних законодавчих баз

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, старанність, уважність, ввічливість, порядність, наполегливість, вміння вести переговори, аргументованість у відстоюванні власної точки зору та здатність її переглядати в залежності від змін законодавства та інших чинників, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, ініціативність, цілеспрямованість, організація роботи колективу. Вміння працювати в умовах багатозадачності.

Мови: українська – вільно; російська – вільно; англійська – базова (читаю та перекладаю зі словником).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: