Resume from November 5, 2023 File

Каріна

Спеціаліст з МСФЗ, внутрішній аудитор

Age:
28 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КАРІНА НІКІТЮК
Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна. Вмію
працювати в команді. Ціную баланс роботи та особистого
життя. Маю досвід з проведення фінансового аудиту великих
державних і приватних підприємств у різних галузях
промисловості, включаючи виробництво та аграрну сферу.
Розгляну пропозиції по роботі спеціалістом з фінансової
звітності/внутрішній аудит.

ДОСВІД РОБОТИ
Аудитор

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
2018 - сьогодні

Трансформація даних бухгалтерського обліку з формату ПСБО до стандартів МСФЗ.
Складання приміток та розкриттів до звітності згідно зі стандартами МСФЗ та положеннями
облікової політики.
Перевірка достовірності, повноти і законності операції обліку за допомогою первинної
документації (в тому числі перевірка правильності нарахування податків і зборів та
своєчасності їхньої сплати до бюджету, перевірка дотримання трудового законодавства і
розрахунків з оплати праці, перевірка коректності нарахування зобов’язань і забезпечень,
перевірка повноти зобов’язань перед банком).
Оцінка фінансової інформації шляхом дослідження важливих зв’язків між фінансовими і
нефінансовими даними, а також подальше вивчення визначених відхилень та зв’язків.
Тестування внутрішнього контролю з метою отримання аудиторських доказів щодо
відповідності організації та ефективності функціонування систем бухгалтерського обліку і
внутрішнього контролю та виявлення можливих порушень в оформленні документів, звітності,
веденні бухгалтерського обліку та роботі систем внутрішнього контролю.
Участь в інвентаризації запасів та основних засобів для перевірки їх фактичної наявності,
відповідності документації та оцінка їх стану.
Комунікація з Клієнтом щодо організації виробництва, процесу ведення бухгалтерського
обліку, тенденцій та напрямів розвитку підприємства, отримання пояснень щодо
управлінських рішень, прийнятих в Компанії.

HARD SKILLS SOFT SKILLS
Глибокі знання основ бухгалтерського обліку Аналітичне мислення
Знання МСФЗ Вміння працювати як самостійно, так і в
Впевнений користувач Microsoft Excel команді
Базові навички роботи з системою 1С Здатність швидко та ефективно навчатися
Вміння працювати з великими обсягами новому
інформації Англійська на рівні В1 (маю досвід роботи зі
звітності англійською мовою)
Навички комунікації з Клієнтами
ОСВІТА
Одеський Національний Економічний Униіверситет
Магістр за спеціальністю "ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ" - 2018 Р

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: