Марина
Помічник керівника (франчайзинг), менеджер ЗЕД
- Age:
- 27 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9476036
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ПІБ: Скороход Марина Володимирівна
Вік: 25 років
Місто проживання: Київ
Телефон: [
Ел. пошта: [
Освіта: Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету, спеціальність «міжнародні економічні відносини», кваліфікаційний ступінь - магістр (2014-2020 рр.). Отримано магістерський диплом з відзнакою.
Економічний факультет Київського Національного Університету ім. Т.Г. Шевченка, спеціальність «корпоративні фінанси», кваліфікаційний ступінь – магістр (2022-2024 рр, у процесі здобуття, заочна форма).
Досвід роботи:
1. Помічник директора магазинів взуття (2013-2020 рр.) – неофіційне працевлаштування.
• підбір асортименту, відвідування міжнародних виставок та замовлення товару
• управління персоналом торгового залу
• аналітика продажів
• допомога в управлінні адміністративно-господарської і економічної діяльності магазину
2. Помічник-аналітик керівника підприємства «Dnipro-M» (грудень 2020-червень 2021 рр.) – офіційне працевлаштування.
- організація зустрічей та ведення протоколу
- надання всієї необхідної аналітики по підприємству
- робота з регіональними менеджерами Компанії, а саме контроль виконання задач, нарахування штрафів та бонусів, зведення інформації по компетенціям персоналу, планування щомісячне, щоквартальне і т.д.
- ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника
- виконання інших доручень.
3. Переведено на посаду адміністратор франчайзингу «Dnipro-M» (червень – вересень 2021 рр.)
- розробка франчайзингу у Компанії (договір, умови, фінансова модель прибутковості, бізнес – процес відкриття, релокації, викупу ФМ)
- збір інформації про ринок франшизи в Україні, у тому числі відвідування тематичних виставок
- проведення співбесід з кандидатами на франчайзі
- ведення бізнес – процесів відкриття фірмових франчайзингових магазинів
- комунікація з Партнерами та іншими відповідальними відділами
- робота з аналітичними даними та фінансовими показниками франчайзі.
4. Переведено на посаду керівника відділу по роботі з Партнерами Франчайзингу (вересень 2021 – листопад 2022 рр.)
- проведення співбесід з потенційними Партнерами
- прорахунок фінансової моделі за умови першого інвестування (відкриття бізнесу) та прорахунок доцільності релокації
- контроль бізнес – процесів відкриття магазинів, комунікація з Партнерами та відповідальними відділами
- аудит фірмових франчайзингових салонів
- ведення аналітичної звітності по фінансовим показникам Партнерів, нарахування штрафів та бонусів
- планування маркетингової діяльності та майбутніх точок продажу
- контроль та узгодження графіку навчань персоналу фірмових франчайзингових магазинів
- інші поточні функції.
Кінцевий результат на останній посаді– відкриття 80 фірмових франчайзингових салонів, налаштування якісної координації з іншими відділами, успішні переговори та здійснення масштабування, ребрендингів та релокацій Партнерами.
Навички
Hard skills :
• знання англійською мови на рівні B2
• впевнений користувач Microsoft Office
• управління відповідальними відділами та власними підлеглими
Soft skills :
• відповідальність
• здатність вести переговори та переконувати
• бажання вчитися
• комунікабельність
• пунктуальність
• відкритість
• чесніть
• лідерські якості
Мови:
Українська мова – вільно. Англійська мова – вище середнього.
Вимоги до роботи:
• Офіційне працевлаштування
• Можливість кар’єрного зростання та розвитку
• Заробітна плата від 20 тисяч гривень
Similar candidates
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 UAH, Kyiv
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 UAH, Kyiv
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 UAH, Kyiv
Секретар-референт, помічник керівника
20000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офісу
26000 UAH, Kyiv