Resume from January 2, 2024 PRO

Анастасія

Subject Matter Expert, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City:
Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Subject Matter Expert

from 07.2021 to 06.2023 (1 year 11 months)
Lumentum , Italy, Дистанційно (IT)

• Робота з штучним розумом , створення в ньому бази знань , налаштування програми та ведення документації , проведення тренінгів та керування командою ( 5 працівників )
• Аналіз на місці та дистанційний аналіз, діагностика та вирішення складних проблем обладнання користувачів, а також рекомендації та впровадження коригувальних рішень для систем
• Навчання нових колег
• Допомога в обслуговуванні та інвентаризації всього обладнання : комп‘ютери, монітори, ноутбуки, принтери та інші компоненти
• Документація у платформі ITSM
• Знання апаратних компонентів ПК і ноутбуків (зовнішніх і внутрішніх)
• Створення бази знань
• Робота в системі ServiceNow: створення, опрацювання, вирішення тікетів, створення звітів та чартів, створення бази знань


• Onsite and remote analysis, diagnosis, and resolution of complex desktop problems for end-users, along with recommending and implementation of corrective solutions for systems
• Working with artificial intelligence, creating a knowledge base in it, setting up the program and maintaining documentation, conducting trainings and managing its team (5 members)
• Training new employees
• Assist in the maintenance and inventory of all equipment, consisting of but not limited to PCs, monitors, laptops, printers and other components
• Document and enter activities in ITSM platform and managing incidents proactively to resolution
• Knowledge of PC and laptop hardware components (external and internal)
• Knowledge Articles creation
• Work in ServiceNow system : create , work , resolve tickets , create reports and carts , create knowledge articles

Desktop support specialist

from 03.2018 to 05.2021 (3 years 2 months)
Tata Consultancy Services, Дистанційно (IT)

• Надання підтримки та вирішення проблем клієнтів
• Навчяння нових співробітників
• Обробка скарг та відгуків від клієнтів
• Установлення, конфігурація, тестування, обслуговування, контроль та усунення неполадок в системах користувачів
• Робота в системі Active Directory


• Provide through support and problem resolution for customers
• Train new employees
• Maintain complains and feedback from the customers
• Install, configure, test, maintain, monitor and troubleshoot end-user systems, phones, and related hardware and software to meet desktop service levels
• Collaborate and enable remote support for system engineering and networking teams as required.
• Frequent system administration tasks in Active Directory, Tanium Operations Management, and other application services as required

Service Desk Agent

from 11.2016 to 03.2018 (1 year 4 months)
CPL IS , Hungary, Дистанційно (IT)

• Надання підтримки та вирішення проблем клієнтів через дзвінки та чати
• Обробка скарг та відгуків від клієнтів
• Робота в системі Active Directory


• Provide through support and problem resolution for customers
• Maintain complains and feedback from the customers
• Work in Active Directory

Education

УжНУ

Романо-германська філологія, Ужгород
Unfinished higher, from 2011 to 2013 (2 years)

Additional education and certificates

ITIL 4 Foundation

2022, місяць

Knowledge and skills

MS Office Registry Editor CMD Active Directory MS Azure

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — fluent
  • Italian — above average
  • Hungarian — average
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories