Resume from May 11, 2024 File

Анастасія

Адміністратор

Age:
30 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бабенко Анастасія Євгенівна

Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section); e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Навички: Впевнений користувач ПК (1С: підприємство 8.2,Linux, Word, Excel і т.д., e-mail, оргтехніка, касовий апарат, термінал), R-Keeper.
Освіта: Вища (економічна, організація торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу, товарознавець).
Мета: Удосконалюватися в професійній сфері, отримувати перспективну роботу з гідною заробітною платою.
Особисті якості: активна життєва позиція, цілеспрямована, маю здатність швидко вчитися і вміння планувати, працювати в команді, маю досвід і вміння приймати самостійні рішення, аналітичне мислення.
• Виконувані обов'язки: забезпечення якості процесу обслуговування клієнтів, пошук нових і робота з існуючими клієнтами, спілкування з клієнтами, прямі продажі, розвиток торговельної діяльності за всіма торгово-економічними показниками; ведення звітності перед власниками та керівництвом по показникам, проведеня переговорів з постачальниками по всім аспектам співпраці, пошук нових і робота з існуючими, внесення в базу: контрактів, контрактних умов, формування графіка платежів постачальникам, забезпечення своєчасного і відповідно до встановлених стандартів і правил проходження інформації і звітів, аналіз запитуваної і отриманої інформації з прогнозування / планування продажів, поточної ситуації в продажах, своєчасності підготовки і поширення інформації і звітів, правильності інформації і коректності результатів аналізу, оптимізація бізнес-процесів; пошук, адаптація, мотивація, звільнення, а також табелі обліку робочого часу і нарахування заробітної плати персонала, облік KPI, MIN супутніх та операційних витрат, робота з контролюючими органами, контроль і своєчасне поповнення асортименту товарів, викладка товару і контроль наявності в торговому залі повного асортименту, вирішення конфліктних ситуацій, замовлення і робота з постачальниками, приймання товару і його відповідність товарно-транспортним накладним, інвентаризації, організація і контроль частки в ТТ, моніторинг цін, акцій і пропозицій конкурентів.

Досвід роботи: 12.12.2022 р. - по теперішній час – ФОП Бабенко А.Є - консультування з питань бухгалтерського обліку й аудиту; інформатизації та дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
06.07.2020 р. - 20.04.2022 р. – ФОП Тарасенко «Jamie Place – kolyanbar» – адміністратор.
09.01.2017 р. - 03.06.2020 р. – ПП Пастушенко - бухгалтер-аналітик.
17.03.2016 р. - 20.10.2016 р. - ТОВ «ОККО» - товарознавець, оператор - касир АЗК.
02.06.2012р. – 25.11.2015 р. – ПП Миколайчук – адміністратор салону краси.
28.07.2011р. – 31.05.2012 р. – ТОВ «Галнафтогаз» - оператор АЗС, продавець-консультант на заправці.
04.01.2011р. – 20.07.2011 р.– касир-контролер ПІІ «Білла-Україна».
15.02.2010 р.– 03.01.2011 р. – ПІІ «Білла-Україна» є агентом з маркетингових досліджень та промо-акцій.
Рекомендації будуть надані на вимогу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: