Resume from May 5, 2024 File

Анастасія

Бухгалтер

Age:
28 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Боброва Анастасія Андріївна
Дата народження: 16.05.1995
Адреса проживання: м.Ірпінь вул.Українська 57а
Телефон:моб.[open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
• травень 2023 – по теперішній час – бухгалтер з первинної документації, ТОВ Чіла
Функціональні обов'язки : облік товарно-матеріальних цінностей (видаткові і прибуткові накладні), облік матеріальних цінностей (прибуткові касові ордери, банківські виписки), робота з кореспонденцією в т.ч. електронний документообіг, робота з архівом,розблокування податкових накладних,звірка взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками
• лютий 2023 – квітень 2023 – провідний фахівець з адміністрування ЄДЕБО, Державний податковий університет
Функціональні обов'язки : перевірка на актуальність даних в довідках для студентів, проектів наказів на достовірність даних; внесення актуальних даних в систему ЄДЕБО, такі як зарахування на навчання, відрахування студентів з денної або заочної форми навчання, завершення навчання студентів освітнього рівня ОС «Бакалавр», ОС «Магістр»; складання звітності по чисельності студентів в різному контексті; внесення актуальних даних студентів, таких як дані паспорта, РНОКПП у зв`язку зі зміною прізвища.
• березень 2021 – листопад 2022 – провідний фахівець, КНУ ім. Т.Шевченка. Сфера діяльності: освіта і наука
Функціональні обов'язки : робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (прийом, реєстрація, розподіл а також відправка кореспонденції); зустріч гостей – чай/кава; виконання особистих доручень керівника підрозділа; життєзабезпечення канцтоварами, госп. розхідниками; ведення обліку робочого часу працівників підзрозділу; комунікація з іншими піздрозділами
• березень 2020 – березень 2021 – торговий представник, ПрАТ «Оболонь». Сфера діяльності: роздрібна торгівля
Функціональні обов'язки : виконання індивідуальних планів продажів, відвідування клієнтів згідно з маршрутів, розширення активної клієнтської бази, контроль доставки товару та дебіторської заборгованості, щоденне надання звітів про виконану роботу.
• лютий 2018- грудень 2019 – касир, Укр лото-центр. Сфера діяльності: сфера обслуговування.
Функціональні обов'язки: прийом, облік грошових коштів, виплата виграшів, поповнення карт учасників, робота зі звітною документацією.
• серпень 2017- листопад 2017-адміністратор, салон краси «Le Salon Blanc». Сфера діяльності: сфера обслуговування.
Функціональні обов'язки: організація і контроль роботи колективу, професійне консультування клієнтів, замовлення продукції для роботи салону, складання графіка роботи майстрів салону, організація роботи салону, контроль за чистотою, порядком і затишком салону, розрахунок клієнтів і ведення каси салону.
• вересень 2016-червень 2017-адміністратор, ТОВ Escape Quest. Сфера діяльності: сфера обслуговування
Функціональні обов'язки: створення доброзичливої і затишної атмосфери, прийом дзвінків і інформування клієнтів про послуги компанії, зустріч гостей і проведення інструктажу, проведення гри і в разі необхідності надавати підказки, підтримка чистоти на локації, вирішення виникаючих конфліктів, закупівля витратних матеріалів.
• липень 2015-вересень 2015,серпень 2016, липень 2017-серпень 2017- помічник директора, літня практика для студентів в Німеччині. Сфера діяльності: роздрібно-оптова торгівля, готельно-ресторанний бізнес.
Функціональні обов'язки:
Роздрібно-оптова торгівля: контроль роботи всіх точок торгівлі, забезпечення товаром продажу і потрібними супутніми засобами, підготовка товару до оптової торгівлі на ярмарку.
Готельно-ресторанний бізнес: інформування гостей про надання додаткових платних послуг, забезпечення роботи з ефективного обслуговування клієнтів.
Освіта:
2010-2012 рр., Экономіко-гуманітарний коледж, спеціальність «Менеджмент»;
2012-2016 рр., КНУ ім. Т.Шевченка, спеціальність «Культурологія»;
2016-2018 рр., КНУ ім. Т.Шевченка, спеціальність «Культурологія».
2023-2025 рр.,Державний податковий університет «Облік і оподатквання»
Курси:
грудень 2022-березень 2023-Бухгалтер з нуля до профі + 1С
Професійні навички: впевнений користувач ПК, навички оперативного пошуку інформації в Internet.
Рівень володіння мовою: англійська(Pre-Intermediate)
Особисті якості: етичність, відповідальність, врівноваженість, комунікабельність, ініціативність, організаторські здібності, висока працездатність, впевненість в собі, наполегливість, стресостійкість, здатність швидко засвоювати нову інформацію, пунктуальність, чесність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: