Резюме від 26 травня 2024 Файл

Анастасія

Бухгалтер

Вік:
29 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно, Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Боброва Анастасія Андріївна
Дата народження: 16.05.1995
Адреса проживання: м.Ірпінь вул.Українська 57а
Телефон:моб.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
• травень 2023 – по теперішній час – бухгалтер з первинної документації, ТОВ Чіла
Функціональні обов'язки : облік товарно-матеріальних цінностей (видаткові і прибуткові накладні), облік матеріальних цінностей (прибуткові касові ордери, банківські виписки), робота з кореспонденцією в т.ч. електронний документообіг, робота з архівом,розблокування податкових накладних,звірка взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками
• лютий 2023 – квітень 2023 – провідний фахівець з адміністрування ЄДЕБО, Державний податковий університет
Функціональні обов'язки : перевірка на актуальність даних в довідках для студентів, проектів наказів на достовірність даних; внесення актуальних даних в систему ЄДЕБО, такі як зарахування на навчання, відрахування студентів з денної або заочної форми навчання, завершення навчання студентів освітнього рівня ОС «Бакалавр», ОС «Магістр»; складання звітності по чисельності студентів в різному контексті; внесення актуальних даних студентів, таких як дані паспорта, РНОКПП у зв`язку зі зміною прізвища.
• березень 2021 – листопад 2022 – провідний фахівець, КНУ ім. Т.Шевченка. Сфера діяльності: освіта і наука
Функціональні обов'язки : робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (прийом, реєстрація, розподіл а також відправка кореспонденції); зустріч гостей – чай/кава; виконання особистих доручень керівника підрозділа; життєзабезпечення канцтоварами, госп. розхідниками; ведення обліку робочого часу працівників підзрозділу; комунікація з іншими піздрозділами
• березень 2020 – березень 2021 – торговий представник, ПрАТ «Оболонь». Сфера діяльності: роздрібна торгівля
Функціональні обов'язки : виконання індивідуальних планів продажів, відвідування клієнтів згідно з маршрутів, розширення активної клієнтської бази, контроль доставки товару та дебіторської заборгованості, щоденне надання звітів про виконану роботу.
• лютий 2018- грудень 2019 – касир, Укр лото-центр. Сфера діяльності: сфера обслуговування.
Функціональні обов'язки: прийом, облік грошових коштів, виплата виграшів, поповнення карт учасників, робота зі звітною документацією.
• серпень 2017- листопад 2017-адміністратор, салон краси «Le Salon Blanc». Сфера діяльності: сфера обслуговування.
Функціональні обов'язки: організація і контроль роботи колективу, професійне консультування клієнтів, замовлення продукції для роботи салону, складання графіка роботи майстрів салону, організація роботи салону, контроль за чистотою, порядком і затишком салону, розрахунок клієнтів і ведення каси салону.
• вересень 2016-червень 2017-адміністратор, ТОВ Escape Quest. Сфера діяльності: сфера обслуговування
Функціональні обов'язки: створення доброзичливої і затишної атмосфери, прийом дзвінків і інформування клієнтів про послуги компанії, зустріч гостей і проведення інструктажу, проведення гри і в разі необхідності надавати підказки, підтримка чистоти на локації, вирішення виникаючих конфліктів, закупівля витратних матеріалів.
• липень 2015-вересень 2015,серпень 2016, липень 2017-серпень 2017- помічник директора, літня практика для студентів в Німеччині. Сфера діяльності: роздрібно-оптова торгівля, готельно-ресторанний бізнес.
Функціональні обов'язки:
Роздрібно-оптова торгівля: контроль роботи всіх точок торгівлі, забезпечення товаром продажу і потрібними супутніми засобами, підготовка товару до оптової торгівлі на ярмарку.
Готельно-ресторанний бізнес: інформування гостей про надання додаткових платних послуг, забезпечення роботи з ефективного обслуговування клієнтів.
Освіта:
2010-2012 рр., Экономіко-гуманітарний коледж, спеціальність «Менеджмент»;
2012-2016 рр., КНУ ім. Т.Шевченка, спеціальність «Культурологія»;
2016-2018 рр., КНУ ім. Т.Шевченка, спеціальність «Культурологія».
2023-2025 рр.,Державний податковий університет «Облік і оподатквання»
Курси:
грудень 2022-березень 2023-Бухгалтер з нуля до профі + 1С
Професійні навички: впевнений користувач ПК, навички оперативного пошуку інформації в Internet.
Рівень володіння мовою: англійська(Pre-Intermediate)
Особисті якості: етичність, відповідальність, врівноваженість, комунікабельність, ініціативність, організаторські здібності, висока працездатність, впевненість в собі, наполегливість, стресостійкість, здатність швидко засвоювати нову інформацію, пунктуальність, чесність.

Схожі кандидати

Главный бухгалтер, руководитель аудиторского, ревизионного подразделения
Дистанційно, Київ, Інші країни

Бухгалтер
18000 грн, Дистанційно

Бухгалтер
7000 грн, Дистанційно, Дніпро

Бухгалтер
2000 грн, Дистанційно, Черкаси

Бухгалтер
Дистанційно

Бухгалтер, экономист
10000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: